Quote (teh_pwnerer @ Tue, Sep 5 2006, 07:57pm)
zoals de meeste hier wel weten is de crocodile dundee overleden. Maar vertel me nu eens, wat vinden jullie ervan?
ik zel vind het eerlijk gezegd zeer rot voor zen familie, door de vele films en afleveringen op animal planet heeft deze man weinig tijd gehad om veel tijd bij zijn familie te zijn. Hij kwam bij mij altijd over als een enthousiaste kerel die een hoop voor alles wat leeft deed en ook iemand die niet bang was om zichzelf te zijn op de tv shows. Hij is iig gestorven terwijl hij bezig was met zen passie
RIP Steve
nu vertel me wat jullie ervan vinden
Steve irwin,
Ik heb echt veel respect voor die man.
Vooral hoe ''dedicated'' hij was aan dieren en ervan hield maar ook was het grappig als hij weer eens lag te stoeien met een 7 meter en 800 kilo zware krokodil in een modder poel en dan met zijn extreem zware ADHD en australische accent lag uit te leggen dat je dit vooral niet moest doen

Hij was toch geen persoon die stilletjes in een bed zou sterven maar alhoewel hij te jong is heen gegaan is sterven in het harnas toch iets moois!
En hopelijk zal zijn erfenis (enorme stukken grond en conservaten voor behoed van uitstervende dieren) worden behouden.
This post was edited by Host_of_sorrow on Sep 6 2006 08:18am