Quote (MilkAndCookies @ Dec 30 2009 06:00pm)
Dit is de eerste keer dat je haar gaat batsen? Dan zou ik denk ik voor de seks gaan. Zeker als dit de eerste keer bij haar slapen is, ouders hebben waarschijnlijk met moeite hun hand over hun hart gehaald en dan zeg je het af. Is een beetje dubbel. Probeer die compromis aan te kaarten, als het lukt: beste. Als het niet lukt laat doorschemeren hoe jammer je het vindt dat je niet gaat. Dan denkt je vriendin dat je teringveel voor haar over hebt en wil ze vast wel de pijn verzachten met seks.
Maar, voor de volgende keer: bros > hoes.
En luister niet naar Wes, hij zit vol onder de plak.
kankergoed advies enzo maarr dude, ik blijf SOWIESO logeren, de vraag is alleen waar ik de avond doorbreng :p, van tevoren ga ik al met haar naar de verjaardag van haar vriendin en daarna dus naar de stad en dan kan ik kiezen het 17 euro feest of gewoon de stad.
Quote (CpTJenJen @ Dec 30 2009 05:12pm)
gewoon dat kaartje verkopen , dan kan je ook nog eens redelijk wat drinken scoren voor haar en dan ben je bij haar ... hoe dan ook weggaan is niet chill is net of je haar hebt om bij te slapen... ga gewoon lekker met haar stappen soms moet je doen wat je hoort te doen en niet wat je wil schatje

ja maar dude heel de avond bij elkaarrrrr nwa nwa.. maar aan de andere kant lijkt het anders ook zo alsof ik alleen bij haar ben om te blijven slapen
Quote (Tha_Axid @ Dec 30 2009 04:54pm)
het is toch leuker om nieuwjaarsnacht met je vriendin door te brenge dan ergens adners op een feest
en een feest van 17.50 is nou ook niet egt vip exclusive
ja maar wel 17 euro in the pocket.. helft van me vrienden gaat naar het 17,50 feest en andere helft naar cafe waar de GF zit.
ik twijfel nu nog steeds meer in de richting van: eerst verjaardag met haar erbij en dan naar de stad ik ga een uurtje/anderhalf uurtje bij het andere feest kijken en laat haar ook even alleen haar ding doen met haar vriendinnen en kom dan weer terug om nog een uur/anderhalf uur met haar te feesten en dan naar huis te fietsen
en @degakste..
ze heeft nog nooit een ander gehad dus veel verschil zal het niet voor haar maken.. ;pvindt trimmen voorlopig voldoende. of ik vraag er naderhand naar haha
trouwens
This post was edited by shadowstriker89 on Dec 30 2009 05:19pm