Quote (WemyNM @ Dec 31 2009 12:17pm)
Daar zit wel leuks tussen.
Gisteren was ik in een winkel, om me daar eens te laten informeren. Daar vertelde die verkoper, dat het wellicht het overwegen waard is, een laptop zonder blu-ray te kopen. Sinds dat medium geen lang leven zal leiden. Hij verwacht, dat het niet lang meer duurt, voordat alles via download aangeboden gaat worden en het dan met usb over te dragen is.
Hij heeft me in ieder geval aan het twijfelen gebracht.
De reden, dat ik blu-ray op de laptop zou willen, is dat ik hem als speler aan mijn tv kan aansluiten voor übergelikte beeldkwaliteit. Downloaden in .mkv, met hdmi op tv biedt dezelfde kwaliteit, vertelde hij. Klopt dat?
Zo ja, dan denk ik dat een nog cheapere zou kunnen kopen. Sinds ik hem voornamelijk voor downloaden en internet gebruik.
Anymore tips?
er zijn dus boxjes op de markt waarop je een externe hardeschijf kunt aansluiten en fulllhd bestanden op je tv kan afspelen
dan hoeft je laptop niet aan te staan als je een film wilt kijken, ik heb er zelf ook een en het werkt perfect
hier een mooi voorbeeld
http://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-062362en ja een goedkoope laptop met hdmi aansluiting zonder blue ray dan is er keus genoeg ^^
en als je dit wilt doen films downloaden etc in die kwaliteit dan kijk je toch al snel tegen 10GB per film dus dan wil je vast ook een grote HD
http://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-083185deze word de laatste tijd veel verkocht
en asus is ook een in mijn ogen goed merk
* Display: 15.6" LED, WXGA Resolutie 1366x768
* Processor: Mobile AMD Athlon 64 X2 RM75 Dual-Core (2.20GHz)
* L2 Cache: 1MB
* Chipset: AMD M780G
* Geheugen: 4GB (2x2GB) PC6400 DDR2 SODIMM (Max. 4GB)
* Videokaart: ATI Mobility Radeon HD3200
* Harddisk: 500GB SATA 5400rpm
* Optische drive: 8x DVD-/+RW Dual-Layer
* LAN: 1000Mbit
* WLAN: 802.11 a/b/g/n
* 1x VGA-out, Microfoon-in
* 4x USB2.0
* 1x HDMI
* 3-in-1 Cardreader
* 1.3 Megapixel Webcam
* 6-Cells batterij
* Microsoft Windows 7 Home Premium 64-bits