d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wii Spellen > Van Sinterklaas Gehad Lol
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
Dec 13 2009 05:24pm
Quote (Hellskin @ Dec 11 2009 03:45pm)
resident evil IV is de beste uit de hele serrie. Hij is een stuk beter dan resident evil V (zeker kwa sfeer, resident evil 5 heeft bijna geen freak momenten) het richten met de wii controller werkt ook heel fijn.

Smash brothers is goed. de nieuwe super mario op de wii is ook zeer goed (galaxy heet het geloof ik)

je hebt een goed boksspel waar je ook het balance board voor moet gebruiken. Das ook een goeie.

mariokart uiteraard.

zelda twilight princess. (alle zelda games zijn gewoon top)

meer heb ik zelf niet gespeelt. mario party schijnt ook kick te zijn met wat bier op

al de resident evils voor wii heb ik nu al maar ik wacht nog op me plastic gun die ik deze week krijg hahahaha
smash brothers en galaxy heb ik al, en die nieuwe heet gewoon new supermario bros en is een remake van de nes versie van super mario bros dus gewoon 2d. mario kart en zelda staan er ook al oppp ik ga ff zoeken voor dat box spel iig en mario party natuurlijk hoe kon ik die vergeten..
Quote (Tha_Axid @ Dec 10 2009 06:23pm)
winter olympics ijshockey is wel cool

ben nu sonic olympics aan het downloaden weet neit of die hetzelfde zijn :p

This post was edited by shadowstriker89 on Dec 13 2009 05:25pm
Member
Gold: 810.00
Dec 13 2009 05:41pm
Quote (Hellskin @ 11 Dec 2009 17:45)
resident evil IV is de beste uit de hele serrie. Hij is een stuk beter dan resident evil V (zeker kwa sfeer, resident evil 5 heeft bijna geen freak momenten) het richten met de wii controller werkt ook heel fijn.

Smash brothers is goed. de nieuwe super mario op de wii is ook zeer goed (galaxy heet het geloof ik)

je hebt een goed boksspel waar je ook het balance board voor moet gebruiken. Das ook een goeie.

mariokart uiteraard.

zelda twilight princess. (alle zelda games zijn gewoon top)

meer heb ik zelf niet gespeelt. mario party schijnt ook kick te zijn met wat bier op

Als je echte schrik-momenten wilt, moet je resident evil 1-3 spelen. Het briljante aan resident evil 1 is, is dat je stukje bij beetje wat informatie krijgt over wat voor boss je tegen gaat komen, waardoor je niet verder wilt maar toch moet.

Mart
Member
Gold: 100.00
Dec 13 2009 08:14pm
Quote (Baklap @ Dec 13 2009 11:41pm)
Als je echte schrik-momenten wilt, moet je resident evil 1-3 spelen. Het briljante aan resident evil 1 is, is dat je stukje bij beetje wat informatie krijgt over wat voor boss je tegen gaat komen, waardoor je niet verder wilt maar toch moet.

Mart

ik heb ze allemaal gespeelt maar kreeg bij geen van de spelle zulke kriebels als in dat fucking doolhof met die gemuteerde honden.

dat is gewoon een te freaky stukje. met 3d geluid wordt je gewoon helemaal para. Je hoort de honden gewoon achter je langs springen, je draaid je om... niets. je wilt weer terug draaien. BAM
Member
Gold: 5,901.42
Dec 14 2009 07:10am
Quote (shadowstriker89 @ 14 Dec 2009 00:24)
al de resident evils voor wii heb ik nu al maar ik wacht nog op me plastic gun die ik deze week krijg hahahaha
smash brothers en galaxy heb ik al, en die nieuwe heet gewoon new supermario bros en is een remake van de nes versie van super mario bros dus gewoon 2d. mario kart en zelda staan er ook al oppp ik ga ff zoeken voor dat box spel iig en mario party natuurlijk hoe kon ik die vergeten..

ben nu sonic olympics aan het downloaden weet neit of die hetzelfde zijn :p

nee denk t niet
Member
Gold: 1.02
Dec 14 2009 05:25pm
sowieso schietspellen downloaden.

van die minigame spellen zijn altijd leuk voor tussendoor.
en New super mario Wiiiii speel je wel zo uit maar is leuk
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll