Quote (187ci @ 14 Nov 2009 16:40)
waarom neem jij de hints niet gewoon en tief je een ent op met je achterlijke reply's de hele tijd
Jij doet stoer met je signature dat een kindje van 13 zou hebben.
Quote (Hellskin @ 14 Nov 2009 16:47)
ja dat ligt vrij gevoelig, bij mij in ieder geval
jij denkt dat je weet wat andere mensen denken. Maar helaas dat weet je niet.
de verschillen zijn niet zomaar in 2 songs te vatten.
Ik snap de verschillen sowizo niet,

Quote (MilkAndCookies @ 14 Nov 2009 18:05)
Je zegt: Ik ben dikke hardcore fan en baal ervan dat mensen het altijd door elkaar halen, jij ook. Je bent mijn partner in-crime, wij begrijpen elkaar! Post eens wat filmpjes!
Je bedoeld: Ik ben een dikke fag, ik weet het verschil niet tussen hardcore en hardstyle dus probeer zo subtiel mogelijk iemand met een
Trusted tag te vragen of hij het kan posten, zodat ik het weet voor de volgende keer. Kan mezelf niet voor schut zetten door het direct te vragen want dan lachen hij en alle andere trusteds me uit. Ik wil vriendjes met je worden. Jij houdt van hardcore en ik hou ervan, je hebt een trusted tag en ik wil er een, mijn moeder wil wel de draagmoeder zijn van onze kinderen.
http://www.dumpert.nl/mediabase/40923/ae47243f/rutger_leert_stappen_met_gabbers.html - ga ervoor Zompy.
Vindt je eht erg dat ik van Hardcore en Hardstyle hou dan? En als je me een beetje volgde weet je dan Trusted Tag me geen fucking reet kan schelen, nerd.