Quote (Larzie @ Fri, 18 Aug 2006, 18:16)
Quote (˘?NNI @ Fri, 18 Aug 2006, 18:09)
Ik gebruik Opera, omdat die browser superieur is tegenover andere browser. Het omvat snelheid, gebruiksvriendelijkheid en heeft veel functies en mogelijkheden. Nu jullie.
Wat voor functies heeft die opera die internet explorer niet heeft?
Ik heb internet explorer,dat is de meest gebruikte volgens mij.
Zijn die andere zoveel anders ?
Voordelen van Opera tenopzichte IE:
1. Sneller. Veel sneller zelfs.
2. Mooier uiterlijk (kan je zelf bepalen)
3. Tabsysteem, dan zit je niet met 454 vensters.
4. Irc-chat (ik DENK dat IE dit niet heeft, ben niet 100% zeker though)
5. Gemakkelijk in gebruik en praktischer, imo.
Waarschijnlijk zijn er meer waar ik nu niet aan denk.
Quote (Tha_Axid)
edit: bij opera ziet orb er wel minder uit als in IE vind ik ik ben wel van plan eentje te kopen
True, maar dat gaat niet op tegen de voordelen die Opera biedt imo.
Quote (edujackass)
firefox hier.. <redenen>
edit2/ meschien moete we ook zon poll doen over winamp en winmediaplayer
Opera heeft al die functies ook, misschien moet je maar eens downloaden, ik ben er vrij zeker van dat je het beter zal vinden dan FF. Over winamp/winmediaplayer: haha, iTunes natuurlijk!
Quote (Reneisgoed1)
you like 10% warn^^ only dutch can post here

i only said vote dont post nub^^
and y firefox über alles
Hij mag ook niet voten, anders had ik deze poll ook in general chat kunnen maken. Maak er ook geen wedstrijd van, zoals Richburg ooit deed.
Quote (dmx_wizzard)
internet explorer heb ooit firefox gehad en dan had ik minder spamm ams internet zelf opstond maarja ben je nik smee alsje aan het gamen bent
en dan nog klikte je op link op msn ging internet explorer ook open dus dan had ik ze alletwee
Stel het dan in als "main browser". Btw, FF zuigt. Btw2, plaats eens wat leestekens en probeer je woorden beter uit te spellen; je zinnen zijn behalve lelijk ook erg irritant om te lezen.
Quote (UFQ)
Gewoon IE, nog nooit iets anders geprobeerd. Moet ik wat neerleggen om Opera te gebruiken, trouwens?
Is gratis, www.opera.com.