Quote (dmx_wizzard @ Mon, Aug 14 2006, 07:25pm)
vind ik niet slecht maareuhmm duelle op zo een low lvl is saai
en van die klootzakke die dan je game komen joinen als je pas nieuwe char begint is stom
mss als pk op hc kan je dit gebruiken ofzo
maar zie het nut er niet van in om dit op classic te doen wat val je te verliezen als iemand op niet-hc
aan lvl 9->30 doodgaat~
staat niet eens bij aan welk lvl jij die killde
jij hebt er duidelijk geen kaas van gegeten, ik ga niet uitleggen wat de fun is van lld (low level dueling) ik zal je alleen wel zeggen dat er iedere dag vele games te vinden zijn waar veel mensen toch dit soort duels doen.
ik join geen games om noobs te killen die bezig zijn te levelen of mfen ik duel tegen andere mensen die graag een low lvl dueler maken...
een aantal dingen is essentieel voor een llder en er komt vooral veel meer skill en kennis bij kijken dan hld.
en cannie ik post niet voor niks in het lld forum deze guide. dan berijk ik tenminste de doelgroep.
veel llders (en ik heb dit gecheckt) kijken zelde tot nooit in het guide forum en alle mensen met vragen over lld komen naar het lld forum...
ik vind het leuk dat je het weer beter denkt te weten maar mijn redenen om het daar te posten zijn weloverwogen en naar mijn mening is de guide daar meer op zijn plaats.
High level duelen vergt meer skill, bijna alle low level duelers zijn één knop inhouden en klaar. Wel vergt LLD veel meer planning en het is vaak moeilijker om de gear te krijgen.