Quote (Hellskin @ Sat, Oct 10 2009, 08:45pm)
een chick die op uggs loopt moet je zoiezo dumpen.
haha eerste instantie dumpte ze mij, maar toen bleven we eigenlijk nog steeds gewoon met elkaar omgaan en alles, en toen wilde ze me nog steeds batsen en ook gedaan haha maarja toen werd het echt gay want wilde ik andere meisjes kijken en wilde ze tussendoor nog steeds batsen en dat vond ik gewoon niet geil en toen zei ik nee ouwe beter stoppen we beetje en toen begon zei weer van ja jonge alsof ik het wilde jij wil altijd alleen maar neuke man rot oooop en toen dacht ik ja bek houde vieze kanker maar niet gezegd en toen was het heel lang stil en nu krijg ik die stalk shit weer omdat ze droog staat ofzo haha ze heeft spiraaltje op haar 15e hahaha die neem je puur voor de seks met iedereen of niet dan? maarja dat spiraaltje is tegelijkertijd ook weer nadeeeelll want omdat ze dus zoveel jongens batst (en nu wss ook zonder condoomss) word het echt een grote soa collectie daarbinnen.
dat ik als 3e met haar geneukt heb zou ik eigenlijk op me cv moeten kunnen zetten, kan ik stoer mee doen bij de directeur, zeg ik zo hey ik was nummer 3 bij e zegtie jeeezus, netjes, ik was 349. haha ik en i konden ook lachen om die onzin afgelope donderdag.. kak, zaterdagavonden thuis met alcohol ga je van nadenken over veel dingen, er komt nu ook gewoon een gigaaantisch emo verhaal uitgerold ik zat gewoon transformerrrss2 te kijken die kerel ging naar college en toen dacht ik.. hmm kut kut kut. tegen de tijd dat ik hbo doe ben ik gewoon al 22 ofzoooo ouwee en dat was gewoon vet gay om te beseffen. zouden 18 jarige meisjes mannen van 22 nog wel batsen? want kijk 15 en 19 jaar lijkt me ook niet chill ouwee gay school haha had ik vroeger maar beter me best gedaan hahahaha
http://www.youtube.com/watch?v=jewLngLTplA van de babel soundtrack ga je nadenken ouwe..
zou i vanacht al met een ander gezoend hebben? moet ik me best nog wel doen om i te houden? of gewoon het risico lopen dat het niks word met P maar toch een poging wagen en I keihard flashen. (P is net zo oud als mij, even lang en krijgt een heel hoog cijfer op de schaal van eeduuaaard
zaterdag avonden thuis zijn btw ook geen ruk aan ouwe volgende keer ga ik uit wie van me vrienden er ook gaat en dan ga ik wel bij 1 van me slet vriendinnen staan ofzo
haha kanker diablo II.. als ik op me 15 nou al begon met cafeesss dan had ik er echt al 6 geneukt ofzo, oke ZOMPY, gooi die muis weg, donate al je fg weg of koop er raffle shit van, en verander je email en password van je jsp. vraag aan de meest sletterige 15 jarige uit je klas naar welk cafe ze gaat, ga daar ook heen en ga breezers zoenen.
kankershit ik heb geen zin om te slapen, morgen huiswerk voor die kanker mbo maken..
This post was edited by shadowstriker89 on Oct 10 2009 07:20pm