Goh 6 uur maar:p Zit soms tot 10 voor 7 op school en dan gaat de 330(bus) om 7 over 1 terwijl het 15 minuten lopen is:p Kan ik nog is een halfuur wachten + uur in de bus+ 25 minuten rijden met me brommobiel en dat 2xin de week^^
Hier kerel heb het even opgezocht:
Van die 2 weken voordat je je studiefinanciering krijgt heb ik niet kunnen vinden.
Iedereen die begint met een opleiding aan hogeschool of universiteit en jonger is dan 30 jaar kan studiefinanciering krijgen. Als je nog geen 18 jaar bent, heb je recht op studiefinanciering vanaf het kwartaal dat volgt op de begindatum van je studie. Begin je bijvoorbeeld op 1 september met je studie, dan heb je vanaf 1 oktober recht op studiefinanciering.
Wie recht op studiefinanciering voor mbo, hbo of universiteit heeft, heeft ook recht op een OV-studentenkaart. De OV-studentenkaart is namelijk een onderdeel van die studiefinanciering. Je krijgt hem automatisch als je studiefinanciering voor mbo, hbo of universiteit ontvangt. De OV-studentenkaart valt onder de regels van de prestatiebeurs.
En als je wilt zien of je hem al mag ophalen, moet je even hier kijken:
http://www.ib-groep.nl/particulieren/sf/waarom_mibg.asp