d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Haantjes Gedrag Op Het Forum > Wat vinden jullie ervan?
Prev123412Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 3 2006 04:23am
Katten? Kakken dus*.
En waarom zit hij op iedereen zen kap behalve die van zichzelf dan? Als hij nerds af wilt kakken, dat hij is kijkt naar zichzelf, weet hij wat hem te doen staat.
In het echt, is hij niks. Ik weet zelf niet of hij de term ''echt'' en ''forums / internet'' kan onderscheiden.
En het is weer onterecte warn gekregen, zoals de vorige keer, ik heb PM gestuurd naar Paul, we zullen zien wat er gebeurd he. Mss zal hij een van de weinige mensen zijn dat weet wanneer je warn moet geven, en warn geven hoort dus al vooral niet bij JE MENING UITEN, Lentylek heeft me warn gegeven en zn comment is Spam.
Zo dus, hij begrijpt die woorden wrs niet eens wat ik zei, en je mening uit word dus beschouwd als spam op dit forum?
En wat dan, canni zn zielige comments word zeker beschouwd als een normale post?
Member
Gold: 0.48
Aug 3 2006 04:24am
Quote (MoH-PalPaTine @ Thu, 3 Aug 2006, 12:23)
Katten? Kakken dus*.
En waarom zit hij op iedereen zen kap behalve die van zichzelf dan? Als hij nerds af wilt kakken, dat hij is kijkt naar zichzelf, weet hij wat hem te doen staat.
In het echt, is hij niks. Ik weet zelf niet of hij de term ''echt'' en ''forums / internet'' kan onderscheiden.
En het is weer onterecte warn gekregen, zoals de vorige keer, ik heb PM gestuurd naar Paul, we zullen zien wat er gebeurd he. Mss zal hij een van de weinige mensen zijn dat weet wanneer je warn moet geven, en warn geven hoort dus al vooral niet bij JE MENING UITEN, Lentylek heeft me warn gegeven en zn comment is Spam.
Zo dus, hij begrijpt die woorden wrs niet eens wat ik zei, en je mening uit word dus beschouwd als spam op dit forum?
En wat dan, canni zn zielige comments word zeker beschouwd als een normale post?

Serieus, ga zo door. Ik lach me dood tongue.gif
Weet je wat jij moet doen? [bJe moet een internet forum niet te serieus nemen[/b]

This post was edited by Doggy-Style on Aug 3 2006 04:45am
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 3 2006 04:27am
Als je een comment maakt, lees mn replies dan is deftig. Ik neem dit hele forum niet serieus, kijk maar naar wat ik gisteren gepost heb. Ze zeiden: zeg sorry voor je mening te uiten (niet letterlijk) en dan zou ik geen warn krijgen.
Kijk maar wat ik gedaan heb, moest ik dit hele forum serieus nemen zou ik nooit 40 % warn gehad hebben.
Als je je dood lacht, en je zegt dat ik een forum niet zo serieus moet nemen, waarom blijf jij hier hele tijd mn comments lezen dan? Ook niks beters te doen zeker? Ik wist het wel, jullie leken me allemaal leuke toffe gasten, blijkt dus dat jullie aleen stoer willen doen op een forum. Nja, mensen vergissen zich en ik heb me duidelijk vergist in de meeste van jullie.
Member
Gold: 5,901.42
Aug 3 2006 04:31am
Godsakker, we hebben wel een stel samenzweringdenkers hier in de dutchforum hoor.
verplaats je ook eens in de positie van een ander.
Member
Gold: 169.00
Aug 3 2006 04:33am
Quote (gamebrain @ Thu, Aug 3 2006, 09:47am)
Dag mensen,

Met de titel van deze topic weten jullie duidelijk over wat deze gaat: Het duidelijke kinderachtige gedoe van sommige mensen en in mijn gedachte in feite maar één hoofdpersoon. Als ik topics lees is er altijd wel rust en een gezellige sfeer tot Mr. MakeMyDay op de proppen komt met zijn imponeerende zinnen over intelligentie, logica en zijn grote intelligentie. Waar ik het over heb is het eeuwig zo zielige gedrag van Canni. Ik vertoef reeds ook al een jaar en half op dit forum, waar Canni ook al zo lang is. Altijd als er iets te doen was, moest hij er met zijn commentaar als het hem past ertussen komen. Hij lijkt zichzelf wel voor te doen als de ' Moderator of Low lifers ', terwijl als je ZIJN gedrag bekijkt zijn mentaliteit nogaltijd vrij low lijkt. Als hij nu gaat antwoorden, gaat hij mij bestempelen als een 'janker'.
Gisterenavond zaten we nog te 'discussieren(aka Canni weet het beter, maar weet toch niets te zeggen op laatste post) en nu vandaag heeft hij nieuwe sig.
Vooral de laatste zin treft mij 'o zo diep in mijn hart': Geïnspireerd op tranen van randdebielen. Vooral die laatste woord vind ik leuk. Niemand weet echt over iemand wat er reeds is behaald op intelligentieniveau, en Canni, ZEKER CANNI, is NIEMAND om MIJ of wie dan ook te bestempelen als randdebiel.
Ik begin stilaan haat te koesteren voor dit ongeïnspireerd stuk mens. Ik heb geen zin meer om te antwoorden in dutch forum opdat Canni dan ertussen gaat zeiken dat we allemaal van niets weten, en komaan gast zoveel valt er ook niet in je brein te rapen :/
Post eens een foto van je Canni, toon me eens hoe stoer je bent.

Wie deelt mijn mening?

PS: Proficiat Canni, eindelijk je eigen topic waarin iedereen je haat. Nu je IRL life nog, als je dat al hebt.

Show die picca!!!

Member
Aug 3 2006 04:36am
Ff aka Canni doen:

Als je een comment maakt, lees mn replies dan is deftig. Ik neem dit hele forum niet serieus, kijk maar naar wat ik gisteren gepost heb.
welke topic? Ik was gister werken
Ze zeiden: zeg sorry voor je mening te uiten (niet
letterlijk) en dan zou ik geen warn krijgen.
Haha, ze laten je sorry zeggen anders krijg je een warn. Wie is er nou 'KkPwnEd, ty' of zoiets tongue.gif
Kijk maar wat ik gedaan heb, moest ik dit hele forum serieus nemen zou ik nooit 40 % warn gehad hebben.
Wat heeft dat ermee te maken? Je kan warns krijgen om allerlei redenen. Van een te grote avatar tot domme opmerkingen (bijdeze dus)

Als je je dood lacht, en je zegt dat ik een forum niet zo serieus moet nemen, waarom blijf jij hier hele tijd mn comments lezen dan? Ook niks beters te doen zeker?
Dat bedoel ik dus met een domme opmerking. Maar ik zie het verband niet tussen een forum serieus nemen en 'comments' lezen? Leg uit aub
Ik wist het wel, jullie leken me allemaal leuke toffe gasten, blijkt dus dat jullie aleen stoer willen doen op een forum. Nja, mensen vergissen zich en ik heb me duidelijk vergist in de meeste van jullie
Zal het misschien niet andersom liggen?

This post was edited by Doggy-Style on Aug 3 2006 04:38am
Member
Gold: 4,578.00
Aug 3 2006 04:42am
Ik geef MoH gelijk op een paar vlakken.
Hij neemt het forum echt niet serieus, jij eerder wel Doggy-Style... Met een guild zoals 1337, de naam laat me aan vanalles denken.

Tha_axid, ik verplaats mij dagelijks in veel mensen. Ik weet wat problemen zijn en niet lag of die zever, maar jezelf verplaatsen in Canni is zoals reincarneren in een vlieg. Heen en weer vliegen van topic en ambetant doen..
tja.. Kon ook aap schrijven ipv vlieg, maar dat zou weer een flame geweest zijn.

thijscream: picca = picture?
Member
Aug 3 2006 04:44am
Quote (gamebrain @ Thu, 3 Aug 2006, 12:42)
Ik geef MoH gelijk op een paar vlakken.
Hij neemt het forum echt niet serieus, jij eerder wel Doggy-Style... Met een guild zoals 1337, de naam laat me aan vanalles denken.

Als je zijn uitspraken ziet, zou je zo gaan denken dat die de helemaal depri wordt door dit.
Ja, ik neem dit forum wel serieus. Maar ik laat me niet beinvloeden zoals hem. Hij neemt het TE serieus. Ik zei ook niet; neem het forum niet zo serieus, maar ik zei te serieus. Dat is wat anders wink.gif

Ik gaat lunche (K)
Member
Gold: 0.00
Aug 3 2006 04:45am
Quote (MoH-PalPaTine @ Thu, Aug 3 2006, 12:09pm)
Canni doet gewoon altijd zo stoer, en moeilijk te negeren, alee, ik noem het een poging op stoer doen.
En dat irriteert mij, als we hem gewoon laten doen laten we hem winnen, oke geen perm ban dan.
Laat hem gewoon niet meer posten hier, alles wat hij hier doet is het verpesten.
Trouwens, gamebrain zit niet in een guild en voor mij is hij een Member+++++++++++ hoeveel er maar ook opkunnen.
Ik zat in PatriotTM, en nu in Chill-zone, waarom? Omdat ik free invites krijg. Ik ga niet afdokken om in een guild te mogen.
Europe (de guild) maakt ook vergissingen, kijk maar naar canni, die zit er ook in.
Ik ben zijn doelloos geflame dus duidelijk beu, denken dat hij een hoog IQ heeft met zn slimme opmerkingen.
Althans, hij denkt dat hij stoer is enzo, en slimme opmerkingen geeft dat hij gerespecteerd word.
Wel, canni denk maar wat je wilt, voor mij ben je iemand die hele dagen afwacht en naar forums zit te kijken tot jij weer is zielige reply kunt geven, kijk is naar buiten, daar is de wereld, niet je computer.
Krijg ik nu dus echt een warn omdat ik mn mening uit? Wat voor een zielige bende is dit hier.
Je mening uiten mag dus al niet meer? Je moet ook beetje slijmbal gaan doen en bij Canni slijmen? Dat moet je doen om geen warn te krijgen? Paul heeft het forum dus duidelijk fucked op laten worden, gelukkig ben ik goed bevriend met paul, en hij moest nog is iets terug doen voor mij, zoals mijn onterechte warn afdoen lijkt me een goed idee.

Doe niet zo stoer, het was geen mening tenzij jouw mening echt "pwned kkthnx" is, in dat geval moet je aan een gesticht gaan denken. Je zegt in je andere post dat je niks om dit forum geeft, waarom zit je nu dan zo te zeuren?
Als je denkt dat paul je warn zomaar weg gaat halen dan ben je dom, hij heeft wel wat beters te doen dan naar kleuters als jij te luisteren.
Wat stoer van je dat je invites krijgt voor guilds, ik heb ook een invite gekregen, maar dan voor een echt guild met leden die ook echt ergens voor staan op dit forum.
Member
Gold: 100.00
Aug 3 2006 04:45am
beter blijf je wel gewoon hier posten want als je dit schrijft:
Ik heb geen zin meer om te antwoorden in dutch forum opdat Canni dan ertussen gaat zeiken dat we allemaal van niets weten

hij heeft ooit geschreven dat hij met z'n vrienden de mensen die hem niet bevallen wegpest...
(ben te lui om naar quote te gaan zoeken)
nou als je nietmeer post dan geef je heb gewoon de volle winst in handen.
ik zeg doe net als mij, negeer em gewoon... is echt niet moeilijk.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123412Next
Closed New Topic New Poll