Quote (MoH-PalPaTine @ Thu, Aug 3 2006, 12:09pm)
Canni doet gewoon altijd zo stoer, en moeilijk te negeren, alee, ik noem het een poging op stoer doen.
En dat irriteert mij, als we hem gewoon laten doen laten we hem winnen, oke geen perm ban dan.
Laat hem gewoon niet meer posten hier, alles wat hij hier doet is het verpesten.
Trouwens, gamebrain zit niet in een guild en voor mij is hij een Member+++++++++++ hoeveel er maar ook opkunnen.
Ik zat in PatriotTM, en nu in Chill-zone, waarom? Omdat ik free invites krijg. Ik ga niet afdokken om in een guild te mogen.
Europe (de guild) maakt ook vergissingen, kijk maar naar canni, die zit er ook in.
Ik ben zijn doelloos geflame dus duidelijk beu, denken dat hij een hoog IQ heeft met zn slimme opmerkingen.
Althans, hij denkt dat hij stoer is enzo, en slimme opmerkingen geeft dat hij gerespecteerd word.
Wel, canni denk maar wat je wilt, voor mij ben je iemand die hele dagen afwacht en naar forums zit te kijken tot jij weer is zielige reply kunt geven, kijk is naar buiten, daar is de wereld, niet je computer.
Krijg ik nu dus echt een warn omdat ik mn mening uit? Wat voor een zielige bende is dit hier.
Je mening uiten mag dus al niet meer? Je moet ook beetje slijmbal gaan doen en bij Canni slijmen? Dat moet je doen om geen warn te krijgen? Paul heeft het forum dus duidelijk fucked op laten worden, gelukkig ben ik goed bevriend met paul, en hij moest nog is iets terug doen voor mij, zoals mijn onterechte warn afdoen lijkt me een goed idee.
Doe niet zo stoer, het was geen mening tenzij jouw mening echt "pwned kkthnx" is, in dat geval moet je aan een gesticht gaan denken. Je zegt in je andere post dat je niks om dit forum geeft, waarom zit je nu dan zo te zeuren?
Als je denkt dat paul je warn zomaar weg gaat halen dan ben je dom, hij heeft wel wat beters te doen dan naar kleuters als jij te luisteren.
Wat stoer van je dat je invites krijgt voor guilds, ik heb ook een invite gekregen, maar dan voor een echt guild met leden die ook echt ergens voor staan op dit forum.