Ik was bezig mijn
3sox eth Tomb Reaver te verkopen en kwam met iemand in de volgende PM-discussie terecht:
Quote (Kharar @ Wed, 2 Aug 2006, 11:14)
Quote (MarkIris @ Wed, Aug 2 2006, 09:08am)
Quote (Kharar @ Wed, 2 Aug 2006, 11:04)
Quote (MarkIris @ Wed, Aug 2 2006, 09:01am)
Quote (Kharar @ Wed, 2 Aug 2006, 10:52)
look ur topic pls

I know it's going really overpriced ;-) what is real price then?
its about 3 scs nld ( 3/20/20 ) - i wanted wait to reset and sell it, one sc atm = 50 fg, but 2-3 months after reset one sc will cost about 90-110 fg, so its not overpriced m8

I'm not so into comparing l&nl prices, never had a reset before. So if I wait with selling a couple of months after reset it can be about 300fg?
Worth waiting then... Even selling immediately after reset will get me about 150fg if what u are saying is correct.
Thanks mate!
yes, 130-170 fg on 100 %, 300 fg - maybe, depends of price ( scs are cheeeeeeaaaaap now, maybe cheapest ever, so prices should go up soon, normal price of one sc = 90 fg - 120 fg, now is 50, so... better than 90 fg imo ;] )
Klopt dit hele verhaal? Ik heb namelijk op d2jsp nog geen reset meegemaakt, dus ik heb geen idee wat ik hier van de prijsschommelingen kan verwachten.
Er zijn vast wel meer mensen die deze informatie kunnen gebruiken.
En vast ook wel mensen die ons willen helpen met het krijgen van deze informatie.
Alvast bedankt voor de tips.
Gz Mark.
Als je wacht tot de reset moet je in ieder geval een tijdje wachten, na de reset willen veel mensen van hun ladder items of om op de nieuwe ladder te beginnen, daardoor worden veel dingen goedkoop verkocht. Maar na een paar maanden worden de items alweer duurder en als je de juiste persoon vind kan je er veel voor krijgen.