Quote (Ov2rkill @ Fri, 28 Jul 2006, 01:15)
Veel plezier nog met je familie en je nieuwe bedrijf,.
Ik zal die warn koesteren ook al betwijfel ik of je de hele essentie van die warn begrepen hebt, mààr daarover muggenziften is verloren tijd, geniet van je vakantie en je familie/werk ook al lijkt het wel énorm veel...
Oh jawel ik heb je zeker begrepen. Maar zoals zovelen weiger jij de pet van een ander op te zetten en het van hun kant te bekijken. Het zit je dwars dat mods te weinig actief aanwezig zijn en om dat te demonstreren maak je een topic om te kijken hoe snel die gesloten gaat worden. Dat is in mijn ogen een oproep tot anarchie. Ander voorbeeld je ergert je eraan dat de politie niet of weinig optreedt tegen fietsers zonder licht savonds en als tegenprestatie ga jij, luid roepend, door het rood rijden om te kijken of er tegen opgetreden wordt met als gevolg dat iedereen door het rood gaat rijden. Een scenario dat fatale gevolgen kan hebben .......
Waar het op neer komt is dat elke gek iets kan roepen en er altijd wel 10 anderen zijn die hem volgen. Jij had, en met jouw leeftijd moet dat kunnen, de wijste moeten zijn en gewoon de reguliere weg moeten volgen en het moeten rapporteren aan een mod.
Maar ik heb voor dit voorval nog nooit iets van je gezien en ook nu is het heel zeldzaam. Btw warning gemoved ik wil geen martelaren achterlaten maar ook dat zal ik waarschijnlijk niet begrepen hebben......
Quote (TheRaven @ Fri, 28 Jul 2006, 01:57)
Doe iets goed of doe het helemaal niet. Dat is een om te onthouden. Eigenlijk zijn er 3 threads, een in de Duitse forums, een hier en een in de general chat die over caitlin's 'retirement' (ik weet niet de nederlandse woord voor dit) van de mod groep. Vaarwel en goede vakantie

. Misschien kunnen we later in Augustus op Classic samen spelen

.
Zeker weten Anthony
Quote (drogehond @ Fri, 28 Jul 2006, 10:18)
veel plezier op je reis
en ga je nog hier posten ?? als je wat tijd hebt ofc

Ik ga spammer nummer 1 worden hier

goed opletten Han ..........