d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Caitlin! > Vaarwel!
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Jul 28 2006 02:18am
veel plezier op je reis smile.gif
en ga je nog hier posten ?? als je wat tijd hebt ofc wink.gif
Retired Moderator
Gold: 1,702.00
Trader: Trusted
Jul 28 2006 04:23am
Quote (Ov2rkill @ Fri, 28 Jul 2006, 01:15)
Veel plezier nog met je familie en je nieuwe bedrijf,.
Ik zal die warn koesteren ook al betwijfel ik of je de hele essentie van die warn begrepen hebt, mààr daarover muggenziften is verloren tijd, geniet van je vakantie en je familie/werk ook al lijkt het wel énorm veel...

Oh jawel ik heb je zeker begrepen. Maar zoals zovelen weiger jij de pet van een ander op te zetten en het van hun kant te bekijken. Het zit je dwars dat mods te weinig actief aanwezig zijn en om dat te demonstreren maak je een topic om te kijken hoe snel die gesloten gaat worden. Dat is in mijn ogen een oproep tot anarchie. Ander voorbeeld je ergert je eraan dat de politie niet of weinig optreedt tegen fietsers zonder licht savonds en als tegenprestatie ga jij, luid roepend, door het rood rijden om te kijken of er tegen opgetreden wordt met als gevolg dat iedereen door het rood gaat rijden. Een scenario dat fatale gevolgen kan hebben .......
Waar het op neer komt is dat elke gek iets kan roepen en er altijd wel 10 anderen zijn die hem volgen. Jij had, en met jouw leeftijd moet dat kunnen, de wijste moeten zijn en gewoon de reguliere weg moeten volgen en het moeten rapporteren aan een mod.
Maar ik heb voor dit voorval nog nooit iets van je gezien en ook nu is het heel zeldzaam. Btw warning gemoved ik wil geen martelaren achterlaten maar ook dat zal ik waarschijnlijk niet begrepen hebben......

Quote (TheRaven @ Fri, 28 Jul 2006, 01:57)
Doe iets goed of doe het helemaal niet. Dat is een om te onthouden. Eigenlijk zijn er 3 threads, een in de Duitse forums, een hier en een in de general chat die over caitlin's 'retirement' (ik weet niet de nederlandse woord voor dit) van de mod groep. Vaarwel en goede vakantie tongue.gif. Misschien kunnen we later in Augustus op Classic samen spelen smile.gif.

Zeker weten Anthony

Quote (drogehond @ Fri, 28 Jul 2006, 10:18)

Ik ga spammer nummer 1 worden hier wacko.gif goed opletten Han ..........
Member
Jul 28 2006 04:56am
Quote (caitlin @ Fri, Jul 28 2006, 12:23pm)
Quote (Ov2rkill @ Fri, 28 Jul 2006, 01:15)
Veel plezier nog met je familie en je nieuwe bedrijf,.
Ik zal die warn koesteren ook al betwijfel ik of je de hele essentie van die warn begrepen hebt, mààr daarover muggenziften is verloren tijd, geniet van je vakantie en je familie/werk ook al lijkt het wel énorm veel...

Oh jawel ik heb je zeker begrepen. Maar zoals zovelen weiger jij de pet van een ander op te zetten en het van hun kant te bekijken. Het zit je dwars dat mods te weinig actief aanwezig zijn en om dat te demonstreren maak je een topic om te kijken hoe snel die gesloten gaat worden. Dat is in mijn ogen een oproep tot anarchie. Ander voorbeeld je ergert je eraan dat de politie niet of weinig optreedt tegen fietsers zonder licht savonds en als tegenprestatie ga jij, luid roepend, door het rood rijden om te kijken of er tegen opgetreden wordt met als gevolg dat iedereen door het rood gaat rijden. Een scenario dat fatale gevolgen kan hebben .......
Waar het op neer komt is dat elke gek iets kan roepen en er altijd wel 10 anderen zijn die hem volgen. Jij had, en met jouw leeftijd moet dat kunnen, de wijste moeten zijn en gewoon de reguliere weg moeten volgen en het moeten rapporteren aan een mod.
Maar ik heb voor dit voorval nog nooit iets van je gezien en ook nu is het heel zeldzaam. Btw warning gemoved ik wil geen martelaren achterlaten maar ook dat zal ik waarschijnlijk niet begrepen hebben......

Quote (TheRaven @ Fri, 28 Jul 2006, 01:57)
Doe iets goed of doe het helemaal niet. Dat is een om te onthouden. Eigenlijk zijn er 3 threads, een in de Duitse forums, een hier en een in de general chat die over caitlin's 'retirement' (ik weet niet de nederlandse woord voor dit) van de mod groep. Vaarwel en goede vakantie tongue.gif. Misschien kunnen we later in Augustus op Classic samen spelen smile.gif.

Zeker weten Anthony

Quote (drogehond @ Fri, 28 Jul 2006, 10:18)

Ik ga spammer nummer 1 worden hier wacko.gif goed opletten Han ..........

wink.gif let maar op hehe

Veel succes met je bedrijf, ook al snap ik totaal niet wat je allemaal voor werk doet biggrin.gif
Het ondernemerschap is in het begin erg veel werk, maar als het goed is wordt de moeite financieel goed beloond na een tijdje smile.gif
Member
Gold: 0.31
Jul 28 2006 05:05am
Quote (caitlin @ Fri, Jul 28 2006, 11:23am)
Waar het op neer komt is dat elke gek iets kan roepen en er altijd wel 10 anderen zijn die hem volgen. Jij had, en met jouw leeftijd moet dat kunnen, de wijste moeten zijn en gewoon de reguliere weg moeten volgen en het moeten rapporteren aan een mod. Maar ik heb voor dit voorval nog nooit iets van je gezien en ook nu is het heel zeldzaam. Btw
warning gemoved ik wil geen martelaren achterlaten maar ook dat zal ik waarschijnlijk niet begrepen hebben......

Laten we zeggen dat die warn op zich volledig terecht was, daar ben ik het volledig eens met je, maar over het feit dat ik hiermee de anarchistische tour wou opgaan kan misschien wel waar zijn maar dit was dus niet de bedoeling. Ik beschouw mezelf dan weer niet zo als een voorbeeldfiguur dat iedereen gaat volgen en bij mij was het (gelukkig) maar een eenmalige actie tov andere mensen die blijven doordrammen/spammen over zo zaken, zoals je zei.

Ik wou gewoon aantonen dat er te weinig mods zijn. Inderdaad, mods moeten niet al hun tijd hierin steken, maar dit kan opgelost worden door meer mods aan te stellen die bevoegd zijn topics te sluiten. Maar dan is er natuurlijk het probleem dat mensen niet zo rap aangesteld worden als mod omdat het vertrouwen er niet is etc... ik weet dat het een delicate kwestie is/was maar ik wou het gewoon eens aanhalen, precies op de verkeerde manier dan, excuses voor de moeite hier dan.

Toch bedankt voor de warn removal maar dat zou geen martelaar van me gemaakt hebben, veel plezier toch nog en zoveel zorgen zou je je niet moeten gemaakt hebben voor die ene warn, ik kan m'n plan wel trekken smile.gif
Member
Jul 28 2006 05:20am
Veel plezier met je bedrijf/werk smile.gif Hoop dat het je goed gaat smile.gif

Pff, nu moeten sleff en ik het maar doen in de europe forumz :<
Member
Gold: 100.00
Jul 28 2006 05:23am
veel succes en het gaat je goed.

en ik wil je wel zien spammen biggrin.gif
kan ik het gaan raporteren bij een mod wink.gif
Member
Jul 28 2006 05:42am
Quote (Hellskin @ Fri, Jul 28 2006, 11:23am)
veel succes en het gaat je goed.

en ik wil je wel zien spammen biggrin.gif
kan ik het gaan raporteren bij een mod wink.gif

lol tongue.gif ik wou dat doen sad.gif
Member
Gold: 5,901.42
Jul 28 2006 05:44am
Quote (KillingScream @ Fri, 28 Jul 2006, 12:20)

ik kan je wel helpen hoor ^^
Member
Gold: 116.00
Jul 28 2006 05:46am
Quote (KillingScream @ Fri, Jul 28 2006, 01:20pm)

Doe maar niet alsof je het erg vind dat je op weg bent naar de alleenheerschappij.

Caitlin: ik zal je missen, maar gelukkig kom je toch weer terug zoals altijd, en misschien heb je nu een keer tijd om op MirC te komen. Veel plezier en succes met jullie bedrijfje. Mag ik vragen wat voor bedrijf jullie gaan beginnen of is dat te prive.

edit (antwoord op post hieronder): dat klopt maar hoe hij dat voor elkaar kreeg met al die aanwijzingen weet niemand tongue.gif

This post was edited by sK_Kabouter on Jul 28 2006 05:54am
Member
Jul 28 2006 05:51am
Quote (sK_Kabouter @ Fri, 28 Jul 2006, 13:46)
Quote (KillingScream @ Fri, Jul 28 2006, 01:20pm)

Doe maar niet alsof je het erg vind dat je op weg bent naar de alleenheerschappij.

Caitlin: ik zal je missen, maar gelukkig kom je toch weer terug zoals altijd, en misschien heb je nu een keer tijd om op MirC te komen. Veel plezier en succes met jullie bedrijfje. Mag ik vragen wat voor bedrijf jullie gaan beginnen of is dat te prive.

Shh :<

En, hij wilde altijd wel op mirc komen, maar het lukte hem niet :<
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll