d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Racisme#2
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Gold: 7.72
Warn: 30%
Jul 19 2006 11:37am
en strikt biologisch gezien bestaan er geen rassen binnen de mensheid.

Heb je gelijk in maar er bestaat wel 'Mentale achterstand.'
en weetje wat het is, ze noemen je al tesnel een racist.. als je zegt dat Nederland overvol is ben je een racist.
het is gewoon de waarheid, moet jij eens gaan kijken hoeveel bomen// weilanden enzovoorts er zijn weggehaald voor buitenlanders.
moet jij eens gaan kijken hoeveel de criminaliteit is gestegen, en dan vergeten we nog dat ( Wet atr 123 ) is: je mag geen mensen aanzetten door haat.

Brigade M is een bandje, dat mag niet meer zingen omdat het 'aanzette tot haat', maar wat die Imam in z'n Moskee allemaal zegt is ook niet echt wat je zegt 'een gezellig praatje.'

Een "vrij" land dat een lied verbied, is niet democratisch maar hypocriet

en dan vergeten we nog dat we Vrijheid hebben in dit land ( zegt het Linkse, Liberale carbinet )
Quote (Rosa Luxemburg)
In “Die Russische Revolution”

"Vrijheid alleen voor de aanhangers van de regering, alleen voor de leden van een partij – hoe talrijk ze ook mogen zijn – is geen vrijheid. Vrijheid is altijd alleen de vrijheid van andersdenkenden".

EDIT:
Quote (Wuben[NM)
Haha, toen ben ik gestopt met lezen. Wat ben jij een simpele ziel. Serieus.

Haha Nee, een eigen mening heb jij niet, die wordt je s'avonds verteld op de TV
En dan niet tevergeten, Dat weilanden enzovoorts onze cultuur is.

This post was edited by sjorsje154 on Jul 19 2006 11:43am
Member
Gold: 224.00
Jul 19 2006 11:40am
Quote (sjorsje154 @ Wed, Jul 19 2006, 05:37pm)

het is gewoon de waarheid, moet jij eens gaan kijken hoeveel bomen// weilanden enzovoorts er zijn weggehaald voor buitenlanders.

Haha, toen ben ik gestopt met lezen. Wat ben jij een simpele ziel. Serieus.

Banned
Gold: 0.01
Jul 19 2006 12:12pm
Een ras is een groep van organismen die binnen hun soort "afsteken" tegen de rest. Dit afsteken is gebaseerd op erfelijke kenmerken.

Ligt het aan mij? Of zijn fenotypen zoals een zwarte huid, spleetogen, kroeshaar enz erfelijke kenmerken?
Member
Gold: 173.00
Jul 19 2006 12:17pm
En dan niet tevergeten, Dat weilanden enzovoorts onze cultuur is.

het is er aan te zien dat je een weilandcultuur hebt.

gras en stront heersen evil.gif
Member
Gold: 0.00
Jul 19 2006 12:20pm
Quote (sjorsje154 @ Wed, 19 Jul 2006, 19:37)
en strikt biologisch gezien bestaan er geen rassen binnen de mensheid.

Heb je gelijk in maar er bestaat wel 'Mentale achterstand.'

Wat bedoel je precies?

en weetje wat het is, ze noemen je al te snel een racist.. als je zegt dat Nederland overvol is ben je een racist.

1. Wie is "ze"?
2. Hangt ervan af hoe je het zegt. "Nederland is overval van mensen" of "Nederland is overval van buitenlanders"?

Het is een schande! Die arme bomen en weilanden! Plaats moeten maken voor een - zich in een levenbedreigende situatie bevindende - mens, waar gaat de wereld naartoe! Zucht. Was jij niet de jongen die zo stond op "hoffelijkheid"? Bomen de voorkeur geven op mensen die zich in een levnesbedreigende situatie bevinden, vind je dat hoffelijk?

This post was edited by ¢?NNI on Jul 19 2006 12:22pm
Member
Jul 19 2006 12:24pm
moet jij eens gaan kijken hoeveel de criminaliteit is gestegen,

Ach ach. Heeeeeeere we go again. Een cliché-argument in dit soort discussies dat heel makkelijk te weerleggen is.
Statistisch gezien heb je gelijk. Percentieel gezien bevinden allochtonen zich meer dan autochtonen in het crimineel milieu. Maaaaaaaaaaar, ligt dit aan het feit dat ze allochtoon zijn, een andere huidskleur hebben, arabisch spreken? Nee. Dat ligt aan allerlei andere factoren. Zoals bijvoorbeeld het feit dat die groep ook de groep is met de meeste armoede. Understood?

en dan vergeten we nog dat ( Wet atr 123 ) is: je mag geen mensen aanzetten door haat.

Terecht.

Brigade M is een bandje, dat mag niet meer zingen omdat het 'aanzette tot haat', maar wat die Imam in z'n Moskee allemaal zegt is ook niet echt wat je zegt 'een gezellig praatje.'

Waar wil je naartoe jongen? Denk je dat de Belgische/Nederlandse justitie milder is in het bestraffen van allochtonen dan in het bestraffen van autochtonen? Btw, ben je al veel moskees binnengegaan?

This post was edited by ¢?NNI on Jul 19 2006 12:25pm
Member
Jul 19 2006 12:26pm
Een "vrij" land dat een lied verbied, is niet democratisch maar hypocriet

Een land kan niets verbieden, een wet wel. Een wet die provocerende bands verbiedt is een juiste wet. Er moeten grenzen worden gesteld aan vrijemeningsuiting, omdat sommige meningen niet nuttig zijn en enkel de haat tussen de verschillende gemeenschappen in de hand werkt. Een staat die geen grenzen stelt op gebied van vrijemeningsuiting is een foute staat.

en dan vergeten we nog dat we Vrijheid hebben in dit land ( zegt het Linkse, Liberale carbinet )

Er is niets nuttig aan het uiten van een mening als het een provocerende mening is die de haat binnen een maatschappij stimuleert.

Quote (Rosa Luxemburg)
In “Die Russische Revolution” "Vrijheid alleen voor de aanhangers van de regering, alleen voor de leden van een partij – hoe talrijk ze ook mogen zijn – is geen vrijheid. Vrijheid is altijd alleen de vrijheid van andersdenkenden".

Voor welke partij stem jij?

Ik had nooit mogen zeggen dat ik in discussie zou gaan met idioten. Ik doe mezelf wat aan. Aaaaaaachja.

This post was edited by ¢?NNI on Jul 19 2006 12:33pm
Banned
Gold: 0.01
Jul 19 2006 12:38pm
¢?NNI + Quotes = herz_2.gif
Member
Jul 19 2006 12:42pm
Quote (Dem0nz @ Wed, 19 Jul 2006, 20:38)
¢?NNI + Quotes = herz_2.gif

Maar natuurlijk. Het feit dat er een beperking op het aantal quotes is gekomen, maakt me wel droevig.

Om even op wat jij zei te reageren: "de genetische verschillen tussen individuen zijn groter dan de genetische verschillenen tussen de zogenaamde rassen". Ik ben zelf leek als het aankomt op genetica, maar iemand die ik op dat vlak wel vertrouw heeft me dit bijgebracht.
Member
Gold: 0.31
Jul 19 2006 01:24pm
Laten we eens een andere RPG spelen dan d2, ik neem de rol aan van een rasechte (die woordspeling toch) racist.

Ik haat alle buitenlanders, illegalen, vluchtelingen en mensen die niet geïntegreerd zijn in onze vlaamsche samenleving. Veel plezier. Overtuig me dit niet te zijn.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll