d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ipod > Wat vind je daar nou van?
Prev12349Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.30
Jul 18 2006 08:32am
Ja het design van de Ipod is wel wat mooier, maar ik betaal geen 100 euro extra voor hetzelfde systeem in een mooiere verpakking smile.gif Het zit in mijn zak en het dient om naar muziek te luisteren. Al was het knalroze: als het maar werkt. En Creative heeft het inderdaad overgenomen (zelfs het scroll-systeem, het heeft gewoon een verticale streep als scroll ipv een cirkel) maar minder goed is het niet. Ik kan niet over een Ipod oordelen want ik heb er nooit een gehad maar ik ben zeer tevreden over mijn mp3 van Creative en op de site waar ik hem gekocht heb scoorde Creative ook beter bij de customer reviews. (Maarja dat zegt ook niets want die mensen hebben ook geen Ipod)
Verder zijn alle opties hetzelfde (de nieuwere modellen van Ipod hebben wel al meer opties zoals fotos en filmpjes bekijken, dat heeft de mijne ook niet maar dat had de Ipod in die tijd ook nog niet en er zijn van mijn mp3 ook al nieuwere versies waar dat allemaal op kan)
Degelijk is hij ook, hij is al van meters naar beneden gedonderd, in de zon blijven liggen, heeft cola over zich heen gekregen en hij werkt nog prima. (Ja ik ben lomp ^^)
Itunes ben ik niet zo'n grote fan van, geef mij maar winamp of windows media player. Mijn mp3 kwam ook met een gelijkaardig software-programma (Creative Mediasource Organiser) maar dat gebruik ik enkel om muziek van mijn pc naar mijn mp3 te zetten, niet om er muziek mee te beluisteren.
En ik denk dat er ook wel sites zijn waar je legaal muziek kan downloaden die compatible is met een ander soort mp3speler. Ik zou het niet weten, ik gebruik ze niet biggrin.gif
Ik denk wel dat er nog een hoop miserie in de toekomst ligt met virussen voor mp3spelers en gsms :S Ipod is een groeiende markt dus op een dag zal er ook wel iemand zijn die daar een virus op loslaat.
Member
Gold: 0.00
Jul 18 2006 08:45am
Quote (ReadyAimFire @ Tue, 18 Jul 2006, 16:32)
En ik denk dat er ook wel sites zijn waar je legaal muziek kan downloaden die compatible is met een ander soort mp3speler. Ik zou het niet weten, ik gebruik ze niet biggrin.gif

Die zijn er wel, maar ze zijn niet geïntegreerd in de muzieksoftware, en niet zo gemakkelijk/gestructureerd als bij iTunes.

Quote (ReadyAimFire @ Tue, 18 Jul 2006, 16:32)
Ik denk wel dat er nog een hoop miserie in de toekomst ligt met virussen voor mp3spelers en gsms :S Ipod is een groeiende markt dus op een dag zal er ook wel iemand zijn die daar een virus op loslaat.

Mja, Apple staat wel bekend om goede beveiliging (ik heb al 7 jaar mac-computers, ik heb nog nooit een virus gehad en nog nooit is mijn harde schijf gecrasht of dergelijke problemen) :>

Producten van Windows staan bekend om het tegengestelde (Office bevoorbeeld, hoeveel lekken zijn daar in?), dus ik verwacht dat wanneer ze een mp3-speler uitbrengen het van diezelfde aard zal zijn.
Member
Gold: 0.48
Jul 18 2006 08:46am
Ik heb een ipod mini. Bevalt me goed! Maaarrr dat wist je al, toch?

Member
Gold: 340.90
Jul 18 2006 09:37am
ik heb/had er 1 echt tof zo'n ding alleen jammer dat hij niet bestand is tegen vallen van grote hoogte's dat is hem fataal hem worden sleep_2.gif engel.gif
Member
Jul 18 2006 10:06am
Kom maar een keer naar t zwembad in Ommen, dan laat ik je m wel zien tongue.gif
Member
Gold: 897.00
Jul 18 2006 10:10am
Bij BCC issie volgens mij 125 euri nu Killingscream...

Edit:
Quote (Doggy-Style @ Tue, 18 Jul 2006, 18:06)

Hmm volgens mij ben ik vroeger een paar keer in Ommen op vakantie geweest ohmy.gif

This post was edited by Ricket on Jul 18 2006 10:11am
Member
Jul 18 2006 10:22am
Quote (Ricket @ Tue, 18 Jul 2006, 18:10)

Edit:

Hmm volgens mij ben ik vroeger een paar keer in Ommen op vakantie geweest ohmy.gif

Er staat vanaf 125 euro wink.gif ik heb het gezien, maar dan moet je naar de zaak, en daar zul je wel zien dat het toch 149 is smile.gif ( en geen zin om 30-40 km te gaan rijden )
Toch bedankt.
Member
Jul 18 2006 10:24am
Quote (Ricket @ Tue, 18 Jul 2006, 18:10)

Edit:

Kan wel, t stikt hier van de toeristen ohmy.gif Kom nog maar een keer smile.gif
Member
Gold: 207.96
Jul 18 2006 11:29am
koop je geen i-pod veel te commercieel
koop je creative
is ook vet goed en veel goeikoper
Member
Jul 18 2006 11:37am
Quote (dmx_wizzard @ Tue, 18 Jul 2006, 19:29)
koop je geen i-pod veel te commercieel
koop je creative
is ook vet goed en veel goeikoper

Hoezo "veel te commercieel". Ik snap het argument niet helemaal.

iPod, voordelen:
*heeft goede software-ondersteuning
*staat direct in verbinding met een legale bron van muziek
*staat bekend om zijn goede kwaliteit
*heeft een mooi design
*is heel gebruiksvriendelijk
*is origineel en heeft is door de creativiteit van Apple-designers tot stand gekomen.

iPod, nadelen:
*is nogal duur (hoewel dat dan gepaard gaat met de goede kwaliteit).

Creative is helemaal niet creatief want het heeft gewoon iPod's design en systeem overgenomen. Voor de rest vind ik de software minder goed, maar dat is natuurlijk meningsgebonden. Tenslotte denk ik dat iPod van betere kwaliteit is dan creative, maar dat laat ik in het midden; (waar ik momenteel werk neem ik herstellingen binnen, ik heb veel meer creative's dan iPod's binnengekregen en dat zeg ik nu niet omdat ik pro-iPod ben).
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12349Next
Add Reply New Topic New Poll