Ja het design van de Ipod is wel wat mooier, maar ik betaal geen 100 euro extra voor hetzelfde systeem in een mooiere verpakking

Het zit in mijn zak en het dient om naar muziek te luisteren. Al was het knalroze: als het maar werkt. En Creative heeft het inderdaad overgenomen (zelfs het scroll-systeem, het heeft gewoon een verticale streep als scroll ipv een cirkel) maar minder goed is het niet. Ik kan niet over een Ipod oordelen want ik heb er nooit een gehad maar ik ben zeer tevreden over mijn mp3 van Creative en op de site waar ik hem gekocht heb scoorde Creative ook beter bij de customer reviews. (Maarja dat zegt ook niets want die mensen hebben ook geen Ipod)
Verder zijn alle opties hetzelfde (de nieuwere modellen van Ipod hebben wel al meer opties zoals fotos en filmpjes bekijken, dat heeft de mijne ook niet maar dat had de Ipod in die tijd ook nog niet en er zijn van mijn mp3 ook al nieuwere versies waar dat allemaal op kan)
Degelijk is hij ook, hij is al van meters naar beneden gedonderd, in de zon blijven liggen, heeft cola over zich heen gekregen en hij werkt nog prima. (Ja ik ben lomp ^^)
Itunes ben ik niet zo'n grote fan van, geef mij maar winamp of windows media player. Mijn mp3 kwam ook met een gelijkaardig software-programma (Creative Mediasource Organiser) maar dat gebruik ik enkel om muziek van mijn pc naar mijn mp3 te zetten, niet om er muziek mee te beluisteren.
En ik denk dat er ook wel sites zijn waar je legaal muziek kan downloaden die compatible is met een ander soort mp3speler. Ik zou het niet weten, ik gebruik ze niet

Ik denk wel dat er nog een hoop miserie in de toekomst ligt met virussen voor mp3spelers en gsms :S Ipod is een groeiende markt dus op een dag zal er ook wel iemand zijn die daar een virus op loslaat.