Quote (Zompy @ Sun, Jun 21 2009, 11:01am)
Dan kan je bijna geen prog's nog runnen heb ik gehoord, nog geen compitable mode.
Er zijn algemene stats die je odig hebt bekend, maar ze stan nog niet vast voor DIII
dus heb jij dat gehoord...?
en over die acer laptop, ik zit nu toevallig op exact dat model maar dan een iets oudere met 3gb ram en een amd turion processor
maar wel met zelfde ''dolby home theater surround'' geluid, die shit is kanker overrated, klinkt miss iets beter dan een 200 laptopje maar verder merk je niks van die subwoofer en is er 0.0% spraken van echt surround omdat het geluid gewoon NIET van achter je kan komen.
ook zitten er kankerveel nutteloze dingen op zoals windows media center dat je nooit gebruikt en een hele kanker programma bundel van acer zelf met allerlij kankersoftware die je niet nodig hebt en de touchknoppen zijn kankerirritant, wil je het geluid ff zachterzetten ben je heel de tijd met je duim op die lichtgevende ''-'' aan het rammen ook de vinger afdruklezer is helemaal kanker want hij werkt maar 1 op de 10 keer en hij werkt alleen bij windows live messenger en bij het inloggen van windows. voor de rest isie alleen kanker als je hem per ongeluk aanraakt met het puntje van je duim ofzo waardoor dat vingerafdruk programma start en je muis gelijk naar links boven schiet
ook staat er blue tooth op maar dat zit er helemaal niet in. verder is de batterij kankersnel leeg en de muispad is ook super kanker. hij is niet gewoon lekker GLAD zoals bij me eeepc maar met dezelfde ribbels als de rest van het polsvlak zegmaar en als je daar een paar uur lang snel mee overheen schuift met je vingertop word die ook helemaal kanker
ook draait tie voor geen kanker games. counterstrike source trekt hij nog wel maar dat doetie al met dikke lags terwijl er een kankerdikke ati 3650 radeon 512mb in zit oja en in de zomer buiten zitten met deze laptop is ook een nogo want als je teveel in de zon zit dan word hij te warm en valt hij uit
en het is ook kanker dat de harde schijf beveiligd is en het NIET mogelijk is om gewoon xp eroverheen te smeren en zit je dus vast aan de partitionering van kanker acer waardoor je 1 schijf van 120gb hebt voor vista en nog 1 van 200 ofzo voor programmas enzo..
hij word ook kankerwarm dus een laptop kan je het niet noemen want als je dat ding op schoot hebt ga je hem steeds heen en weer schuiven uit angst dat je broek brand vliegt. hij weegt ook iets van 10 kilo, je kan er iig niet confortabel mee in bed liggen om een film te kijken ofzo zonder na een half uur last te krijgen van je borst
oke de pluspunten
het keyboard typt ondanks dat het een laptop keyboard is nog best wel fijn
en het scherm is mooi helder omdat er zon plastic glimmende plaat voor zit. maar dit is dan weer wel kut met zon dat het gaat spiegelen
tot nu toe vind ik de macbooks tog nog steeds het beste werken maar die zijn dan weer kankerduur verder heb ik geen ervaring met die dingen van sony die miss wel fijn zijn
This post was edited by shadowstriker89 on Jun 21 2009 10:23am