Quote (Dem0nz @ Fri, 7 Jul 2006, 22:05)
Quote (triple_han @ Fri, Jul 7 2006, 10:00pm)
Quote (Wuben[NM] @ Fri, Jul 7 2006, 06:12pm)
Alcohol in je eentje nuttigen is vrij kansloos, if you ask me.
"Maar ik vind het lekker!"
Ok, jij wel.
Ik ben het eindelijk met je eens, kansloos is misschien wat overdreven, maar ik vind het ook maar dom om te doen.
Waarom eigenlijk? Is het drinken van alcoholische dranken in gezelschap dan niet dom? Ik vind het pas kansloos als je alcohol in gezelschap gaat drinken, terwijl je het niet lekker vindt.
Maar niemand iets over 't niet lekker vinden, nietwaar? Al is het natuurlijk logisch dat als je 't niet lekker vindt, je 't gewoon niet moet drinken. Een van me vrienden drinkt ook geen bier en daar maken we echt geen probleem van ofzo, dan drinktie maar cola of weet ik 't wat.
Quote (edujackass @ Fri, 7 Jul 2006, 21:05)
Ik zet 3 flessen cola onder men burau (in de pc kast zegmaar), ofc ook een groote plastic LOTR beker die ik in de bios heb gekregen en ik heb hier rechts van mij een stopcontact in de muur waar ik dan savonds me tostyautomaat in douw meestal leg ik dan ook een zak brood klaar en zon bakje met voorgesnede plakjes kaas en een fles ketchup om er overheen te doen als de tostys klaar zijn

. Als ik van plan ben savonds lang door te gamen stop ik soms zon dr oetker pizza in de ove en als die er niet zijn 2 zake lays barbeque ham. Eerst nam ik altijd smoked backon was ook heel lekker

. Overdags bak ik soms 3 eitjes met ham derbij is ook heel lekker

. Oja en op woensdag koste alle pizzas €5,- en die laat ik dan thuis afleveren. Pizza boromeo vind ik et lekkerst

is ook lekker simpel.
Kom jij ook nog van je computer af?