d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Grof Voetbal Geweld > weet iemand nog wat filmpjes?
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 100.00
Jul 5 2006 03:13am
Quote (LittlePrincess @ Tue, Jul 4 2006, 10:01pm)
Quote (Hellskin @ Tue, Jul 4 2006, 09:49pm)
maar daar ga je tegenwoordig toch niet meer voor naar het stadion???

in de discotheek kan je het zelf doen tongue.gif

Hehe...

Doet me denken aan mijn eerste metal-festival. De Pit, leuk om te mf'en, maar zeker ook leuk om een blauw oog te krijgen, blauwe plekken overal, en een voldaan gevoel na afloop... Ach ja, je moet wat over hebben voor de muziek die je leuk vind,

- LP

kijk met jou ken ik praten biggrin.gif

heerlijk, moe maar voldaan bond en blauw en met bloed doordrenkte kleding de eerste zonnestralen weer op te vangen opweg naar huis biggrin.gif
en eerlijk is eerlijk, het is je eigen verantwoording als je erin gaat, en als je gaat ligge moeje niet gaan mouwe wink.gif.
ik krijg er een veel betere kick van dan een "echte" vechtpartij, want hier ben je bezig met alleen maar mensen die er zelf voor gekozen hebben en ondanks dat het zo ontzettend geweldadig is is het wel 100% vriendschappelijk (meestal ofc...) als iemand gaat liggen em gelijk weer oppakken natuurlijk. net als na een kickbox wedstrijd elkaar na de pit gewoon een hug of een goede hand geven en nog een biertje pakken biggrin.gif

super

This post was edited by Hellskin on Jul 5 2006 03:15am
Member
Gold: 8,117.79
Jul 5 2006 04:10am
omg, sommigen zijn echt hard.
maar dat plaatje wat computer nerdo net post is ook niet al te leuk...eigenlijk vind ik dat nog erger.

hoe kom je aan dit filpje tongue.gif

-punisher
Member
Gold: 340.90
Jul 5 2006 08:07am
nice =D die van stam en viera diue is goed
Member
Gold: 897.00
Jul 5 2006 09:46am
Quote (edujackass @ Wed, 5 Jul 2006, 00:50)
Quote (Ricket @ Tue, Jul 4 2006, 10:00pm)
Ik kwam laatst het filmpie van de overtreding op Kokmeijer weer tegen, waardoor 'ie nooit meer zal kunnen voetballen...
PM maar als je 'm nog nodig hebt wink.gif

is dat die ranzige waarbij je die vent zen been helemaal ziet breken? ik vergeet dat filmpje nooit meer sad.gif

Ja dat is die sad.gif

Quote (computer_nerdo @ Wed, 5 Jul 2006, 10:08)
Dat filmpje heb ik idd ook al staan, de sbs versie heb jij die ook?

Jep.
Member
Gold: 38.35
Warn: 10%
Jul 5 2006 10:08am
Woottoot, dat plaatje waar Cisse z'n been breekt! ohmy.gif Mafkees!
Member
Gold: 39.00
Jul 5 2006 10:55am
Quote (The_Punisher @ Wed, Jul 5 2006, 11:10am)
omg, sommigen zijn echt hard.
maar dat plaatje wat computer nerdo net post is ook niet al te leuk...eigenlijk vind ik dat nog erger.

hoe kom je aan dit filpje tongue.gif

-punisher

Ik heb volgens mij bij het rondklikken over een filmpjes website dit filmpje een keertje ontdekt, en ik vond hem wel mooi wink.gif
Banned
Gold: 0.01
Warn: 30%
Jul 5 2006 11:18am
Quote (Hellskin @ Wed, Jul 5 2006, 11:13am)
Quote (LittlePrincess @ Tue, Jul 4 2006, 10:01pm)
Quote (Hellskin @ Tue, Jul 4 2006, 09:49pm)
maar daar ga je tegenwoordig toch niet meer voor naar het stadion???

in de discotheek kan je het zelf doen tongue.gif

Hehe...

Doet me denken aan mijn eerste metal-festival. De Pit, leuk om te mf'en, maar zeker ook leuk om een blauw oog te krijgen, blauwe plekken overal, en een voldaan gevoel na afloop... Ach ja, je moet wat over hebben voor de muziek die je leuk vind,

- LP

kijk met jou ken ik praten biggrin.gif

heerlijk, moe maar voldaan bond en blauw en met bloed doordrenkte kleding de eerste zonnestralen weer op te vangen opweg naar huis biggrin.gif
en eerlijk is eerlijk, het is je eigen verantwoording als je erin gaat, en als je gaat ligge moeje niet gaan mouwe wink.gif.
ik krijg er een veel betere kick van dan een "echte" vechtpartij, want hier ben je bezig met alleen maar mensen die er zelf voor gekozen hebben en ondanks dat het zo ontzettend geweldadig is is het wel 100% vriendschappelijk (meestal ofc...) als iemand gaat liggen em gelijk weer oppakken natuurlijk. net als na een kickbox wedstrijd elkaar na de pit gewoon een hug of een goede hand geven en nog een biertje pakken biggrin.gif

super

En ik maar denken dat je na al je "aardig levensbedreigende" situaties wat verstandiger was geworden =(
He, maar serieus.. genieten jullie echt van dat soort plaatjes?
Member
Jul 5 2006 11:28am
Quote (Dem0nz @ Wed, Jul 5 2006, 05:18pm)
En ik maar denken dat je na al je "aardig levensbedreigende" situaties wat verstandiger was geworden =(

ag, denk ik wel dat ik "wat" verstandiger ben geworden hoor...

en die plaatjes die vind ik vies...
maar die filmpjes nou ja genieten is een groot woord maar het geeft (helaas) wel een soort kick...
Banned
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jul 5 2006 11:31am
Quote (De)

Niet echt, net een pizza gehad met zuurkool...

Hehe, Hellskin. Meestal blijft het bij duwen en stoten. Een echte ram zal je niet op je muil krijgen, hoogstens een verkeerd geplaatste elleboog ofzo. Ik ben er niet zo'n superfan van, maar het is allemaal wel vriendschappelijk en het brengt je dichter bij mekaar. Ik begin steeds meer te denken dat muziekliefhebbers van een bepaald genre cultists zijn ofzo,

- LP
Member
Jul 5 2006 12:11pm
het zijn ook JUIST die ellebogen, die doen over het algemeen de meeste schade.. vaak ook onbedoelt.
heb zo namelijk per ongeluk een keer de neus van een maatje gebroken (hij liep letterlijk tegen me elleboog op wink.gif)

Ik heb een grote liefde voor heel veel verschillende muziek. beginnend bij klasiek (instrumentaal en bij voorkeur snel en vrolijk) en zo door naar de hardste sorten muziek die je je voor kunt stellen, van deathmetal, powernoise, terreur.
en daartussen van alles en nogwat. oldskool hiphop en house, (speed)punk,(speed)rock, hardcore, nederlandstalig...

maar vaak is het hard en zit er snelheid in wink.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll