d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hoi > Klein Vraagske
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 155.00
May 2 2009 11:21am
Quote (Tha_Axid @ Sat, May 2 2009, 05:06pm)
ik spam niet ik leg je de situatie gewoon uit
niemand speelt hier d2, en niemand is van plan het te spelen
je zit op t verkeerde forum

maat spreekt voor uw eigen, gij zit op het verkeerde forum , dit is D2jsp -> ben niet echt een pro , maar klein vermoeden dat d2 voor DIABLO2 staat ?
mensen die geen zak te doen hebben zoals jij dus bvb, die gwn forums afdwalen om nutteloze comments achter te laten, die alles veralgemenen, zoals quotes 'Niemand speelt hier Diablo2' ...... 'niemand van plan om d2 te spelen'
weet niet hoeveel forums jij afdwaalt, boeit me ook niet echt maar plz zoals ik al eerste keer zei , spam ergens anders
Member
Gold: 5,901.42
May 2 2009 11:23am
Quote (stoere_belg @ Sat, 2 May 2009, 18:21)
maat spreekt voor uw eigen, gij zit op het verkeerde forum , dit is D2jsp -> ben niet echt een pro , maar klein vermoeden dat d2 voor DIABLO2 staat ?
mensen die geen zak te doen hebben zoals jij dus bvb, die gwn forums afdwalen om nutteloze comments achter te laten, die alles veralgemenen, zoals quotes 'Niemand speelt hier Diablo2' ...... 'niemand van plan om d2 te spelen'
weet niet hoeveel forums jij afdwaalt, boeit me ook niet echt maar plz zoals ik al eerste keer zei , spam ergens anders

dit is t dutch forum dickhead, hier wordt al jaren niet meer over d2 gesproken
en zoals ik al zei speelt "niemand" t meer, mja t was maar een advies
Member
Gold: 9,221.15
May 2 2009 11:39am
Quote (stoere_belg @ Sat, 2 May 2009, 19:21)

Geraak niet in distress, mijn Vlaamse vriend!

This post was edited by uNoTopia on May 2 2009 11:39am
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 2 2009 12:57pm
wil mss wel opnieuw beginnen spelen ... heb diablo in geen 2 jaar meer aangeraakt, kan nooit kwaad om het nog eens te installeren ;)

laat maar iets weten wnnr het begint en doe ik wel met je mee!

cheers
Member
Gold: 0.00
May 2 2009 01:20pm
Quote (stoere_belg @ Sat, 2 May 2009, 16:50)
hmpf ben meer onder de vaststelling aan het komen dat hier eigenlijk geen dutch gaming community is ??mss nooit geweest i dno
en dat iedereen hier gwn random BS topics maakt over de hedendaagse fauna & flaura ?
Topics zoals bvb ik Zoek een Loopband ? Rook je Marihuana ... ? erg interessant dus
was dit dan geen Diablo2 forum over de hele lijn bekeken ... nog niemand op 41 views heeft fatsoenlijk gereplied
Buiten die naab hier dan natuurlijk met 40posts en 0 fg , erg erg stoer man
Is het omdat dit mijn eerste post hier is in dit forum ? of heb ik gelijk en is dit forum nu al verleden tijd?
had meer verwachtingen, bon ik geef het nog niet op en wacht op de mensen die 1.13 gaan meedraaien, en mss eventuele dutch guild willen opstarten
post gwn hier als je erg actieve speler zal worden

Belgen zijn dom.
Daarom.
Member
Gold: 155.00
May 2 2009 01:56pm
Quote (Kanni @ Sat, May 2 2009, 07:20pm)
Belgen zijn dom.
Daarom.

zei de jongeman van 20 met orb van vrouwelijkheid
heb het begrepen, hier zijn geen diablo2 spelers meer, Tha_axkid had gelijk, in dat punt was ik inderdaad dom, om hoop te hebben dat er hier beetje leven was in de nederlandstalige community
anywayz have fun met jullie fantastische discussies over Tragedies in appeldoorn, Loopbanden, Chapmentpotten en tampons

ben er zeker van dat er hier ooit leven was, spijtig dat het hier gekeldert is door wankers die nog eens niet meer weten wat een Shako is.

Member
Gold: 5,901.42
May 2 2009 01:59pm
Quote (stoere_belg @ Sat, 2 May 2009, 20:56)
heb het begrepen, hier zijn geen diablo2 spelers meer, Tha_axkid had gelijk, in dat punt was ik inderdaad dom, om hoop te hebben dat er hier beetje leven was in de nederlandstalige community
anywayz have fun met jullie fantastische discussies over Tragedies in appeldoorn, Loopbanden, Chapmentpotten en tampons

ben er zeker van dat er hier ooit leven was, spijtig dat het hier gekeldert is door wankers die nog eens niet meer weten wat een Shako is.

wat moete die een kutleve hebbe :s
Member
Gold: 1.00
May 2 2009 02:39pm
Quote (stoere_belg @ Sat, May 2 2009, 05:18pm)
geen spam in mijn topic aub Tha_Axid , ik zoek mensen die diablo2 lod spelen, als ik wil chatten start ik wel msn op
liever geen posts dan mensen die zitte te melken, komaan actieve spelers waar zitte jullie :(

Dit is een chat forum, gewoon om in 't nederlands beetje hier en daarover te lullen

This post was edited by Raka11 on May 2 2009 02:39pm
Member
May 2 2009 04:14pm
Quote (stoere_belg @ Sat, 2 May 2009, 20:56)

hahahahaha
'orb van vrouwelijkheid'
Praten over de tragedie in Apeldoorn is echt kansloos, maar weten wat een Shako is, is wel erg belangrijk?
'Birthday: 25 Oct 1985 (Male)' dit KAN echt niet, joh. Wie haalt deze gast uit zijn illusie?
Member
May 2 2009 04:22pm
I cant really tell alot about myselve, just that im a gamer like you  but i'll give it a try

Online GamingHistory ( i kick your ass in any of these games guaranteed )
-> TeamFortressClassic (4year in leagues)
-> Counterstrike (2year till source came out)
-> DayOfDefeat (6-10months)
-> Age Of Empires (all) (many years AoE2 conquerers/AoE3 Asian dynasty)
-> Wow Burning Crusades (1 year)
-> KalOnline / RohanOnline (kal 4years/ rohan 8months)
-> UnrealTournament 3 --- still active (+1year.... )
and offcourse -> Diablo2 LoD (total about 4 years) played about 3years on launch lod, restarted now alrdy for about 7months now

SinglePlayerGames
-> Serious Sam
-> Dungeon Keepers 2
-> Heroes of might & magic 2 / 3 /4 / 5
-> and offcourse last but not least the best gamesaga ever Final Fantasy 7/8/x/x-2

And at the end...when im old, if u would ask me on my deadbed, if it was all worth it
( i mean all the gaming, all the hours i didnt socialize real life .... , all the chances i missed of getting molested by lovely (many) girls )

i would smile with a cheezy grin and mumble, born to own noobs, dont u ever forget.

Stuff i Like besides gaming
- Motorcycles ( i ride a Kawasaki Zx6R-636 color Green year2006) NinjaPowah !
- Snowboarding is one of the only sport i still do, used to be a Gz rollerblader but not everyone stays that young i guess (quit about 5years ago)
- Visiting my neighbour country Netherlands is also on my to do list every 2 weeks to get them greens ^^
- Cartoons like Southpark, Naruto Shippuuden, are still my favourite ones
- Ofcourse a good Movie from time to time
- weird but also i love my work @ the airport in Brussels, always work at night from 22.30 -> 07.00 (+3years now)
- and Sara from Finland ofcourse .. u rock my world babe

********Scammer's*********
SharKo -> took my Anni 20/15/8 and didnt pay 45 fg

( 1trade went bad on 40-50 trades , that makes 2% of d2jsp a possible scammer )
Meaning 98% of the people here are fair and mature, now thats what i call a godly trade Forum

Zeg aub dat dit allemaal een grap is.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll