Quote (Toasts @ Sun, 18 Jun 2006, 08:49)
Quote (MilkAndCookies @ Sun, Jun 18 2006, 06:32am)
Quote (Toasts @ Sat, 17 Jun 2006, 13:51)
nieuwe chars , items , skills , runes , socketables zou wel handig zijn

gameplay moet zelfde blijve want dia gameplay > wow imo

mag ofc nix kosten voor online of kspeel et niet
mhh, items skills, chars en bepaalde runes zitten wel allemaal in WoW. Socketables komen met de volgende patch. En als je d2 3d maakt is het dezelfde gameplay. En als blizzard al een d3 uitbrengt vragen ze er ook heus wel geld voor. Het is hun ook gelukt bij wow (met succes) dus waarom zouden ze het niet doen met d3?
WoW is veel realistischer (imo). Want als jij met een steentje rondloopt waar 'ist' opstaat, heb jij dan opeens meer kans om een klompje goud te vinden? :| Bij WoW heb je niet vergroote kans om betere items te vinden.
het eigen game systeem vind ik echt goed gevonden bij d2 ,
en voor mij moet het niet 3d zijn als het er maar beter uitziet , nu al vind ik bvb chaos sanctuary enorm mooi gemaakt.
en de pvp van wow konden ze wel iets beter uitbreiden vind ik.
Ik denk dat ze diablo gratis houden , en dat het iets is voor die mensen die na 8 jaar nog diablo spele zonder naar wow over te zijn gestapt.
el oh el. pvp system is het zelfde als in d2. Je kan elkaar 'duelen' buiten de steden, en je kan hordes gewoon in de meeste gevallen aanvallen. En we leven in het jaar 2006, ieder (nieuw) spel voor op de pc is 3d. En diablo houden ze niet gratis, er zijn wereldwijd een paar miljoen nerds die betalen voor WoW (o.a ik) en WoW en D2 zijn van dezelfde publisher, dus als ze al d3 gaan maken, is dat hetzelfde verhaal als bij WoW.
Quote (cosan)
Als je in WoW met een helm rondloopt waar +22 strength en 22+ agility op staat, waarom sla je dan ineens harder?
Die vergrote item kans in Diablo valt ook wel mee, zelfs met veel MF. In WoW komt gewoon het hele item farmen niet echt ter sprake, maar daar tegenover mist het dan wel weer de fun van het traden met items. En wel heb je Chinezen met Dire maul bots, in principe hetzelfde als Pindlebot.
die items heb je ook wel in d2, wapens en weet ik veel wat met +22 str, en +22 agi. Die vergroote-goede-spulletjes-dingen in d2 heb je niet in wow, dus das al een stap dichter bij de realiteit!
en wie heeft het over bots?