d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wie Is Er Klaar Voor Diablo3 > CHECK en geef MENING
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Jun 17 2006 04:39pm
D3 is bij iedereen @ d2 ter spraken de laatste tijd, maar ik heb zo het idee dat dat niet komt.

ik heb zo'n idee dat World of Warcraft, Diablo II heeft overgenomen.

Anders was d2 nu niet zo'n 8 jaar oud zonder een nieuwe uit te brengen of wel soms?

Regards GTF
Member
Gold: 11.33
Jun 18 2006 12:32am
Quote (Toasts @ Sat, 17 Jun 2006, 13:51)
nieuwe chars , items , skills , runes , socketables zou wel handig zijn tongue.gif
gameplay moet zelfde blijve want dia gameplay > wow imo smile.gif

mag ofc nix kosten voor online of kspeel et niet

mhh, items skills, chars en bepaalde runes zitten wel allemaal in WoW. Socketables komen met de volgende patch. En als je d2 3d maakt is het dezelfde gameplay. En als blizzard al een d3 uitbrengt vragen ze er ook heus wel geld voor. Het is hun ook gelukt bij wow (met succes) dus waarom zouden ze het niet doen met d3?

WoW is veel realistischer (imo). Want als jij met een steentje rondloopt waar 'ist' opstaat, heb jij dan opeens meer kans om een klompje goud te vinden? :| Bij WoW heb je niet vergroote kans om betere items te vinden.
Member
Gold: 4.33
Jun 18 2006 02:49am
Quote (MilkAndCookies @ Sun, Jun 18 2006, 06:32am)
nieuwe chars , items , skills , runes , socketables zou wel handig zijn tongue.gif

mhh, items skills, chars en bepaalde runes zitten wel allemaal in WoW. Socketables komen met de volgende patch. En als je d2 3d maakt is het dezelfde gameplay. En als blizzard al een d3 uitbrengt vragen ze er ook heus wel geld voor. Het is hun ook gelukt bij wow (met succes) dus waarom zouden ze het niet doen met d3?

WoW is veel realistischer (imo). Want als jij met een steentje rondloopt waar 'ist' opstaat, heb jij dan opeens meer kans om een klompje goud te vinden? :| Bij WoW heb je niet vergroote kans om betere items te vinden.

het eigen game systeem vind ik echt goed gevonden bij d2 ,
en voor mij moet het niet 3d zijn als het er maar beter uitziet , nu al vind ik bvb chaos sanctuary enorm mooi gemaakt.
en de pvp van wow konden ze wel iets beter uitbreiden vind ik.
Ik denk dat ze diablo gratis houden , en dat het iets is voor die mensen die na 8 jaar nog diablo spele zonder naar wow over te zijn gestapt.
Member
Gold: 841.50
Jun 18 2006 06:04am
Quote (MilkAndCookies @ Sun, Jun 18 2006, 07:32am)

Als je in WoW met een helm rondloopt waar +22 strength en 22+ agility op staat, waarom sla je dan ineens harder?

Die vergrote item kans in Diablo valt ook wel mee, zelfs met veel MF. In WoW komt gewoon het hele item farmen niet echt ter sprake, maar daar tegenover mist het dan wel weer de fun van het traden met items. En wel heb je Chinezen met Dire maul bots, in principe hetzelfde als Pindlebot.

This post was edited by Cosan on Jun 18 2006 06:06am
Member
Gold: 169.00
Jun 18 2006 07:01am
Quote (JurK. @ Sat, Jun 17 2006, 10:37am)
Quote (Larzie @ Sat, Jun 17 2006, 09:30am)
ik vind da bijvoorbeeld 2 verschillende chars nodig zijn om een speciale combo te kunne uitvoeren dat zou wel vet zijn
en ik vind da ze weer vele kleurtjes moete gebruike als in classic mode
en je moet een speciale kracht kunne opbouwe zodat je zoals in final fantasy IX zo in trance kunt gerake dat is wel zalig

da is nu ook al.. support pala + ama ~~

alleen ama kan nie winne vs sorc, maar pala + ama wel wink.gif

Het kan wel maar via Ep regels niet
Member
Gold: 1,724.80
Jun 18 2006 03:06pm
ik heb een dergelijke topic gemaakt, meot je maar ff op volgende pagina met topics kijken...

ik kijk wel uit naar d3, maar het duurt helaas nog wel ff voor het komt vrees ik :S
Member
Gold: 11.33
Jun 18 2006 11:23pm
Quote (Toasts @ Sun, 18 Jun 2006, 08:49)
Quote (MilkAndCookies @ Sun, Jun 18 2006, 06:32am)

het eigen game systeem vind ik echt goed gevonden bij d2 ,
en voor mij moet het niet 3d zijn als het er maar beter uitziet , nu al vind ik bvb chaos sanctuary enorm mooi gemaakt.
en de pvp van wow konden ze wel iets beter uitbreiden vind ik.
Ik denk dat ze diablo gratis houden , en dat het iets is voor die mensen die na 8 jaar nog diablo spele zonder naar wow over te zijn gestapt.

el oh el. pvp system is het zelfde als in d2. Je kan elkaar 'duelen' buiten de steden, en je kan hordes gewoon in de meeste gevallen aanvallen. En we leven in het jaar 2006, ieder (nieuw) spel voor op de pc is 3d. En diablo houden ze niet gratis, er zijn wereldwijd een paar miljoen nerds die betalen voor WoW (o.a ik) en WoW en D2 zijn van dezelfde publisher, dus als ze al d3 gaan maken, is dat hetzelfde verhaal als bij WoW.

Quote (cosan)
Als je in WoW met een helm rondloopt waar +22 strength en 22+ agility op staat, waarom sla je dan ineens harder?

Die vergrote item kans in Diablo valt ook wel mee, zelfs met veel MF. In WoW komt gewoon het hele item farmen niet echt ter sprake, maar daar tegenover mist het dan wel weer de fun van het traden met items. En wel heb je Chinezen met Dire maul bots, in principe hetzelfde als Pindlebot.

die items heb je ook wel in d2, wapens en weet ik veel wat met +22 str, en +22 agi. Die vergroote-goede-spulletjes-dingen in d2 heb je niet in wow, dus das al een stap dichter bij de realiteit!

en wie heeft het over bots?
Banned
Warn: 100%
Jun 19 2006 01:37am
Quote (Host_of_sorrow @ Sat, Jun 17 2006, 12:03pm)
Quote (SnipeAlott @ Sat, Jun 17 2006, 10:46am)
er komt geen d3 en dat zou der ook nooit moeten komen imo smile.gif

Bron?

Imo : in my opinion smile.gif

Zolang er nog gepatched word, zal er niet veel nieuws onder de zon komen, vrees ik. Verder hoop ik dat je geen characters kan combineren, maar classes instead. Een vleugje Guild Wars. Imagine een paladin met frozen armor, een amazon met holy shiels, een dodging/evading/avoiding barb, een sorc met een goede bo, etcetc. Dit zou zoveel extra tijd in gameplay geven, en haalt de originaliteit ook niet uit de characters. Want op b.net heeft iedereen een hammerdin ~~

- LP
Member
Gold: 224.00
Jun 19 2006 04:29am
HLEP IK BEN ER NIET KLAAR VOOR!!!1!!
Member
Jun 19 2006 08:29am
Quote (Godsterrorforce @ Sat, Jun 17 2006, 10:39pm)
D3 is bij iedereen @ d2 ter spraken de laatste tijd, maar ik heb zo het idee dat dat niet komt.

ik heb zo'n idee dat World of Warcraft, Diablo II heeft overgenomen.

Anders was d2 nu niet zo'n 8 jaar oud zonder een nieuwe uit te brengen of wel soms?

Regards GTF

Onzin dus.

Er zijn zat spellen waar het vervolg jaren op zich laat wachten.

This post was edited by Host_of_sorrow on Jun 19 2006 08:30am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll