d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Technisch Probleem > Geluid, Netwerk
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Feb 9 2009 09:28am
heb je een nieuwe chick Ruben xD?
Member
Gold: 224.00
Feb 9 2009 10:21am
Kanker, ik snap er geen fuck van.

Alhoewel, stel dat ik even dat ding gebruik wat ik eerder zei. Daar zitten deze uitgangen op:
http://www.umpcshop.be/images/product/image.php?id=71354&dimensionid=17&shopid=281 (fucking img tags doen het niet).

Kan ik daar direct een 2.1 set op aansluiten? 5.1 hoeft niet zo nodig van mij: sterker nog, de muziekkwaliteit vind ik daar slechter van. Xbox gebruik ik er te weinig voor eigenlijk. Daarbij hoeft het allemaal niet teringhard. Denk niet dat zij dat zo waardeert als ik constant aliens zit te blasten.

Blast die alien, weet je.

Banned
Warn: 60%
Feb 9 2009 10:44am
ok zet je schrap.

ik poste hier al maanden geleden over. wat ik nogsteeds moet bestellen is een HDX 1000
dit is gebaseerd op een mini itx mobo met een linux distributie in een kastje met ruimte voor een HDD met een aansluiting voor optische audio (dus gewoon 1 goeie 5.1 set eraan hangen en dan hoef je niet apparaten te wisselen steeds) en een hdmi uitgang, dus, LATUR kankerdure blue ray discs en hd dvds.

het ding kost 260 euro(inclusief verzenden) (een 1 terabyte schijf is 80 euro) dus 330 totaal
maar hij doet:
HD AFSPELEN 1080 en 720pixels in full surround geluid -- via een hdmi stekker ziet bijv die film van national geographic er kankergeil uit.
torrents EN nieuwsgroepen downloaden zonder dat een pc aan hoeft te staan (via een web based gui dinges)
en daarnaast speeltie eigenlijk elk mogelijk denkbare formaat af video, audio, foto.
de verschillende dingen waarvan hij leest
streamen over netwerk(!) wat jij dus gewoon kan doen met je laptop/pc wat je al deed met xbox.
vanaf de harde schijf - via netwerk alles erop zetten en afspelen.
vanaf SD kaartje (fotos)
vanaf usb stick
hoewel de mensen over de foto weergave minder tevreden zijn omdat ze langzamer laden ofzo.
van dit mini itx bord en die linux software zijn nog verschillende andere toestellen gemaakt zoals de popcorn hour en nog zat andere toestellen maar deze heeft IMO de beste prijs kwaliteitsverhouding. je kan die shit online bestellen en ze versturen hem met een bon van een hdd case van 25 euro dus geen invoerkosten en al die kankerzooi erbij maar wel kankeah dure verzendskosten (canada) van 50 euro dus 250+80 kom je uit op 330 euro.

kheb btw nog een invite voor scenehd.org en 2 voor passthepopcorn.org
Member
Gold: 6.22
Feb 9 2009 11:11am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 9 Feb 2009, 17:21)
Kanker, ik snap er geen fuck van.

Alhoewel, stel dat ik even dat ding gebruik wat ik eerder zei. Daar zitten deze uitgangen op:
http://www.umpcshop.be/images/product/image.php?id=71354&dimensionid=17&shopid=281 (fucking img tags doen het niet).

Kan ik daar direct een 2.1 set op aansluiten? 5.1 hoeft niet zo nodig van mij: sterker nog, de muziekkwaliteit vind ik daar slechter van. Xbox gebruik ik er te weinig voor eigenlijk. Daarbij hoeft het allemaal niet teringhard. Denk niet dat zij dat zo waardeert als ik constant aliens zit te blasten.

Blast die alien, weet je.
Ik ben niet zo thuis in het 2.1 gebeuren. Zal even het een en ander navragen bij m'n broeder, yo.

Banned
Warn: 60%
Feb 9 2009 11:33am
vanaf nu ga ik ff een hele tijd niet online want ik moet leren. dus ik ga proberen mijn browser uit te laten staan tot het 11 uur is vanaf nu.
kankerstoer van mij toch.
kus op je clit.
lol
Member
Gold: 6.22
Feb 9 2009 11:46am
Ruub. Heb het uitgezocht.

Je kan op dat ding elk 2.0/2.1 setje aansluiten. Je moet dan wel zo'n kabeltje hebben:

Ik verwacht echter dat een dergelijk kabeltje of bij je boksen, of bij de multimedia speler zit. Anders kost zo'n ding hoogstens 5 euro ofzo. In het uiterste geval heb ik er zelfs nog wel eentje voor je hehe.

Mocht je ooit willen uitbreiden en ook je tv/xbox op de boksen aansluiten, dan moet je nog extra een zogeheten 'RCA switch' aanschaffen (tenzij je een kankervet setje kan vinden met zoiets ingebouwd natuurlijk hehe, zoals die ik heb).
Member
Gold: 4,132.00
Feb 9 2009 11:47am
koop gewoon een radiotje in de winkel met mp3 functie en ingang voor een memory stick ..
en zet je muziek op de memory stick .. steek de memory stick in de radio .. en klaar is kees...
kost je wss 50€ voor een radio... en je kan er zelfs nog mee naar de radio luisteren !
Member
Gold: 224.00
Feb 10 2009 04:29am
Bob!

Nog wat vragen. Stel dat ik geen tv neem, maar een beeldscherm zoals jij:
1) Hoe dope is dat? Als in: ziet het er niet raar uit?
2) Wat is een goede?
3) Zijn ze over het algemeen aan de muur te hangen?
4) Wat is het voordeel boven een tv?
5) wat heb ik nodig om mijn xbox in HD af te laten spelen? HDMI kabel ofzo? Volgens mij heb ik die namelijk bij mijn xbox gekregen.
6) Die afstandbediening: is dat vergelijkbaar met een tv-afstandsbediening (kanalen, volume, teletekst etc)?

Thanks!
Member
Gold: 4,132.00
Feb 10 2009 09:38am
Quote (Wuben[NM] @ Tue, Feb 10 2009, 10:29am)
Bob!

Nog wat vragen. Stel dat ik geen tv neem, maar een beeldscherm zoals jij:
1) Hoe dope is dat? Als in: ziet het er niet raar uit?
2) Wat is een goede?
3) Zijn ze over het algemeen aan de muur te hangen?
4) Wat is het voordeel boven een tv?
5) wat heb ik nodig om mijn xbox in HD af te laten spelen? HDMI kabel ofzo? Volgens mij heb ik die namelijk bij mijn xbox gekregen.
6) Die afstandbediening: is dat vergelijkbaar met een tv-afstandsbediening (kanalen, volume, teletekst etc)?

Thanks!

je kan alle soorten flatscreens aan de muur bevestigen ... je moet gewoon in de elektro-winkel vragen naar bevestigings-systemen...
Member
Gold: 641.00
Feb 10 2009 09:56am
http://www.plasma-discounter.nl/lcdtv/samsung-lcdtv/samsungle40a552-art-14125.htm

die tv wil ik gaan halen kan je ook je pc aan hangen en shit.. dus dat is gefixt.. het is een samsung dus je kan er alles wat je wenst en wat er voor een tv bestaat bij bestellen wink.gif dus ook muur sjizzle
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll