d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Vraag > Bureaublad
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 224.00
Jan 29 2009 11:52am
Klik op het pictogram Bureaublad weergeven op de werkbalk Snel starten. U kunt nogmaals op dit pictogram klikken om alle vensters weer te openen.

Als u het pictogram Bureaublad weergeven niet ziet, kunt u proberen om meer van de werkbalk Snel starten weer te geven door op het pictogram met de dubbele punthaken te klikken. Als dat niet werkt, moet u mogelijk de werkbalk Snel starten aan de taakbalk toevoegen. Klik daartoe met de rechtermuisknop op een leeg gedeelte van de taakbalk, wijs Werkbalken aan en klik vervolgens op Snel starten om voor deze optie een vinkje te plaatsen.

Member
Gold: 16.93
Jan 29 2009 11:54am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, Jan 29 2009, 06:52pm)
Klik op het pictogram Bureaublad weergeven op de werkbalk Snel starten. U kunt nogmaals op dit pictogram klikken om alle vensters weer te openen.

Als u het pictogram Bureaublad weergeven niet ziet, kunt u proberen om meer van de werkbalk Snel starten weer te geven door op het pictogram met de dubbele punthaken te klikken. Als dat niet werkt, moet u mogelijk de werkbalk Snel starten aan de taakbalk toevoegen. Klik daartoe met de rechtermuisknop op een leeg gedeelte van de taakbalk, wijs Werkbalken aan en klik vervolgens op Snel starten om voor deze optie een vinkje te plaatsen.

En dit zou hem hoe geholpen hebben?
Member
Gold: 14.89
Jan 29 2009 12:15pm
Quote (Wuben[NM] @ Thu, 29 Jan 2009, 18:52)
Klik op het pictogram Bureaublad weergeven  op de werkbalk Snel starten. U kunt nogmaals op dit pictogram klikken om alle vensters weer te openen.

Als u het pictogram Bureaublad weergeven niet ziet, kunt u proberen om meer van de werkbalk Snel starten weer te geven door op het pictogram met de dubbele punthaken  te klikken. Als dat niet werkt, moet u mogelijk de werkbalk Snel starten aan de taakbalk toevoegen. Klik daartoe met de rechtermuisknop op een leeg gedeelte van de taakbalk, wijs Werkbalken aan en klik vervolgens op Snel starten om voor deze optie een vinkje te plaatsen.

No shit, Sherlock!

Het pictogram had ik dus van de computer verwijderd.
Was er niet meer dus, ook niet verscholen achter de "dubbele punthaken".

Kon dus alleen op de manier van Demonsangel of dat bestandje van een andere computer halen.
En dat is me gelukt.
Member
Gold: 224.00
Jan 29 2009 12:26pm
ALLES zit achter de dubbele punthaken.

Voor de rest zijn jullie kankerhomofielen en ik vind het jammer dat jullie als baby niet zijn neergestoken door een jongen die Kim heet.

Daarbij ben ik een slecht verliezer.
Member
Gold: 16.93
Jan 29 2009 12:44pm
Toch zien we je nog even graag. : )
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll