d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hoe Verlaag Ik Mijn Ping
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,736
Joined: Jun 8 2008
Gold: 0.00
Jan 17 2009 03:14pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, Jan 17 2009, 06:53pm)
1. rofl
2. rofl
3. rofl
4. rofl
5. rofl
6. rofl
7. rofl
8. rofl

draadloos tegenwoordig is supersnel
het ligt wss aan je provider of de afstand met de server an jou


Het enige waar jij op uit bent is mensen afkraken volgens mij.
Mijn punten die ik geef zijn OPTIES wat er eventueel toe kan leiden dat je ping lager word.
Jou punt van "draadloos tegenwoordig is supersnel" heb je bijna goed.
Draadloos KAN snel zijn maar dan moet je wel de juiste instellingen / apparatuur ervoor hebben.
Waarschijnlijk bedoel je ook in plaats van server een modem of router.
Als je dus een modem of router bedoelt dan werken mijn opties 2,4 en 5 waarschijnlijk wel dus lijkt mij rofl een beetje onwaarschijnlijk.

Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, Jan 17 2009, 08:46pm)
sukkel het enige wat jij doet op dit forum is tegen mij ingaan

triest geval

en draadloos zuigt piemels nerd

en als je niet weet wat ping is tief dan op sukkel


Is hier iemand dan die aangeeft dat hij of zij niet weet wat PING is?
Ping is wel degelijk een rivier.
Ping getal in bijvoorbeeld een game is enkel het aantal miliseconden van de dataoverdracht van server naar jou computer en terug.

This post was edited by paradox1984 on Jan 17 2009 03:21pm
Member
Posts: 67
Joined: Jan 17 2009
Gold: 0.00
Jan 17 2009 09:38pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, Jan 17 2009, 08:46pm)
sukkel het enige wat jij doet op dit forum is tegen mij ingaan

triest geval

en draadloos zuigt piemels nerd

en als je niet weet wat ping is tief dan op sukkel


kan je er niet tegen als iemand gelijk heeft?

moeilijk he

imbeciele kortzichtige kinderachtige kankerinfantiel
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 18 2009 03:40am
nee want het ligt niet aan draadloos

dat kan je niet een ping geven van 300, idioten

dus die tips steek maar in je reet
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 18 2009 03:40am
Quote (irritant @ Sun, 18 Jan 2009, 04:38)
kan je er niet tegen als iemand gelijk heeft?

moeilijk he

imbeciele kortzichtige kinderachtige kankerinfantiel


3 bijvoegelijke naamwoorde!
en dat om half 5 sochtends
jij bent hard afgeweze van8 :S
Member
Posts: 67
Joined: Jan 17 2009
Gold: 0.00
Jan 18 2009 08:32am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, Jan 18 2009, 09:40am)
nee want het ligt niet aan draadloos

dat kan je niet een ping geven van 300, idioten

dus die tips steek maar in je reet


QQ



Quote (Tha_Axid @ Sun, Jan 18 2009, 09:40am)
3 bijvoegelijke naamwoorde!
en dat om half 5 sochtends
jij bent hard afgeweze van8 :S


punt 1: ik ben vannacht bij vrienden geweest, gelukkig geen vrouwen aanwezig, dus ook geen drama/gezeur ^^
punt 2: ik versier geen meiden, doe ik wel weer als ik er behoefte aan heb :') nog teveel gezeik met me ex
punt 3: wat een conclusie, typisch iets wat als eerste te binnen schiet bij een nerdje als jij die maagdelijk achter zijn pc de bink uit durft te hangen
Banned
Posts: 3,466
Joined: Nov 30 2008
Gold: 0.00
Warn: 60%
Jan 18 2009 09:03am
hahaha eerst smoesjes verzinnen waarom je geen vrouwen kon krijgen en daarna zeggen dan over maagdelijkheid beginnen

en beter hangt hij ook IRL de bink uit en draagt hij kisten en legerbroek/bomberjack, toch?
Member
Posts: 67
Joined: Jan 17 2009
Gold: 0.00
Jan 18 2009 10:04am
Quote (shadowstriker89 @ Sun, Jan 18 2009, 03:03pm)
hahaha eerst smoesjes verzinnen waarom je geen vrouwen kon krijgen en daarna zeggen dan over maagdelijkheid beginnen

en beter hangt hij ook IRL de bink uit en draagt hij kisten en legerbroek/bomberjack, toch?


n1 dodge, suggestief gejank etc etc, ook altijd lul je hetzelfde, argumenten die al meer dan 10 x afgebroken zijn, en je blijft er maar mee terug komen?

ik kan meer vrouwen krijgen dan jij ^^ dat blijkt sowieso wel omdat jij zo'n wanhopig maagdje bent, en iedere keer heb je het weer over een chick die je niet kon krijgen xD hypocriet tienertje :')

faal je met argumenten verzinnen? :')

jammer dat alles wat je niet aanstaat wat ik zeg maar gelijk aanneemt als leugen, lekker kortzichtig weer, geestelijk zwakzinnige
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Jan 18 2009 10:06am
Who de fuck is dit?
Member
Posts: 67
Joined: Jan 17 2009
Gold: 0.00
Jan 18 2009 10:07am
Quote (Demonsangel @ Sun, Jan 18 2009, 04:06pm)
Who de fuck is dit?


je kale dooie kanker oma




edit: wat grappig, echt alleen op dit forum lees ik dingen verkeerd als ik er snel overheen lees, typisch voor dit forum lees ik altijd bij dit topic als ik de titel snel lees 'hoe verlaag ik mijn iq"

dat zegt toch al weer heel wat over de mensen die hier zitten

This post was edited by irritant on Jan 18 2009 10:09am
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jan 18 2009 10:08am
Quote (irritant @ Sat, 17 Jan 2009, 17:42)
Quote (WemyNM @ Sat @  Jan 17 2009, 04:41pm)

Waarom doe je zoveel moeite, steeds een account aan te maken die onherroepelijk gebanned wordt?



dat is het geheim van de bakker


Quote (irritant)
n1 dodge, suggestief gejank etc etc, ook altijd lul je hetzelfde


Waarom doe je precies hetzelfde, waar je zo'n hekel aan hebt?


Kankerquotesysteem....

This post was edited by WemyNM on Jan 18 2009 10:10am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll