d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > 3 Kleine Her-exametjes > Aars
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Jan 8 2009 01:36pm
Quote (Demonsangel @ Thu, Jan 8 2009, 07:32pm)
Geneeskunde in A-pen.


ach zo smile.gif in antwerpen kom ik nooit smile.gif Gent is da place to be:d
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Jan 8 2009 01:38pm
Quote (Falkerakatim @ Thu, Jan 8 2009, 08:36pm)
ach zo smile.gif in antwerpen kom ik nooit smile.gif Gent is da place to be:d


Ben blij dat het Leuven immago eindelijk doorbroken wordt.

In Antwerpen en Gent is het tenminste niet dood in het week-end.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 8 2009 01:47pm
Quote (Demonsangel @ Thu, 8 Jan 2009, 20:38)
Ben blij dat het Leuven immago eindelijk doorbroken wordt.

In Antwerpen en Gent is het tenminste niet dood in het week-end.


antwerpen is hier om de hoek ouwe, een vriend van mij zit in leuven en daar schijnt inderdaad iedereen naar huis te gaan in het weekend ik snap dat niet kan je eindelijk grenzeloos hard gaan feesten ga je naar huis... een keer per maand oke maar ieder weekend wtf

sterker nog ik ben wss nog in antwerpen van het weekend

This post was edited by CpTJenJen on Jan 8 2009 01:48pm
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Jan 8 2009 01:51pm
Quote (CpTJenJen @ Thu, Jan 8 2009, 08:47pm)
antwerpen is hier om de hoek ouwe, een vriend van mij zit in leuven en daar schijnt inderdaad iedereen naar huis te gaan in het weekend ik snap dat niet kan je eindelijk grenzeloos hard gaan feesten ga je naar huis... een keer per maand oke maar ieder weekend wtf

sterker nog ik ben wss nog in antwerpen van het weekend


Ja, tijdens de blok is er nu ook niet veel te doen eh biggrin.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 8 2009 01:58pm
Quote (Demonsangel @ Thu, 8 Jan 2009, 20:51)
Ja, tijdens de blok is er nu ook niet veel te doen eh biggrin.gif


ik kom statteeeh alsin overdag en niet stappen tongue.gif
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Jan 8 2009 02:04pm
Quote (CpTJenJen @ Thu, Jan 8 2009, 08:58pm)
ik kom statteeeh alsin overdag en niet stappen tongue.gif


Say what?
Member
Posts: 10,102
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Jan 8 2009 02:57pm
Quote (Falkerakatim @ Thu, Jan 8 2009, 06:35pm)
pfff... 3 kleine stukken die ik deze maandag opnieuw moet afleggen

deel over decubitussen / skintears en over diabetes ...
alles tezame maar 100 pagina's ofzo .. maar toch ZWAAAR KUT

tongue.gif


Ik dacht dat herexamens pas in augustus/september waren?

Ik begin maandag nog maar met m'n examens, hoera!
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 8 2009 03:04pm
Quote (Demonsangel @ Thu, 8 Jan 2009, 21:04)
Say what?


jeweet kleren kopen met je meisje wat eten en weer huiswaartz
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jan 8 2009 03:17pm
Quote (Falkerakatim @ Thu, Jan 8 2009, 07:42pm)
hehe, waar studeer je in belgie ? smile.gif
en wat?

30 januari feestje in de peanuts in Gent tongue.gif (voor moest je in Gent studeren wat hoogst waarschijnlijk het geval is tongue.gif ...)


Kerel kerel kerel!
30 januari kan ik misschien afkomen, dan ben ik normaliter volledig afgestudeerd als volwaardig psychiatrisch verpleegkundige!
Weet het niet zeker maar moet ofwel 31jan of 1feb vertrekken op skivakantie dus het kan nog moeilijk worden.

Anders diezelfde week, op dinsdag, eens naar de Yuka? smile.gif
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Jan 9 2009 01:07am
Quote (Tha_Axid @ Thu, Jan 8 2009, 08:09pm)
doe maar rustig hoor
ik studeer net zo goed
@kanni, ik maak er ook geen topic over


Wat studeer je dan? MBO valt overigens niet onder studeren, dat is meer kinderopvang.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll