Quote (Falkerakatim @ Thu, Jan 8 2009, 07:42pm)
hehe, waar studeer je in belgie ?

en wat?
30 januari feestje in de peanuts in Gent

(voor moest je in Gent studeren wat hoogst waarschijnlijk het geval is

...)
Kerel kerel kerel!
30 januari kan ik misschien afkomen, dan ben ik normaliter volledig afgestudeerd als volwaardig psychiatrisch verpleegkundige!
Weet het niet zeker maar moet ofwel 31jan of 1feb vertrekken op skivakantie dus het kan nog moeilijk worden.
Anders diezelfde week, op dinsdag, eens naar de Yuka?