Quote (Wuben[NM] @ Mon, 29 Dec 2008, 15:07)
Laat ik voor de gein eens een serieuze topic maken. Wellicht leren we elkaar wat beter kennen.
Aan het eind van een jaar overvalt altijd een gevoel van melancholie me. Hoewel de overgang van 2008 naar 2009 volledig arbitrair is, voelt het toch als afsluiting van een bewogen jaar. Je snapt dat ik een hoop nadenk en weinig slaap.
De afgelopen week heb ik velen twee vragen gesteld:
- Wat was voor jou het belangrijkste in 2008?
- Wat verwacht je van 2009?
Dit heb ik om verschillende redenen gedaan, voornamelijk "je moet wat hebben om over te praten", maar ook interesse van mijn kant: hoe reflecteren de personen in mijn omgeving het afgelopen jaar en hoe zien zij de komende 12 maanden?
Om het goede voorbeeld te geven:
Wat was voor jou het belangrijkste in 2008?
Ik ben afgestudeerd dmv van een stage, ben verhuisd naar Amsterdam en ben fulltime gaan werken bij het stagebedrijf. De overgang van student naar een wat productiever persoon in deze maatschappij is me zeer goed bevallen. Daarnaast is Amsterdam één van de (eigenlijk dé) dopeste steden in Nederland en voelt ondergetekende zich een stuk nuttiger in het algemeen.
Ook ben ik een koning in tafelvoetbal. Helaas ben ik - in tegenstelling tot het begin van het jaar - wel weer single, maar niks is onoverkomelijk.
Wat verwacht je van 2009?
Ik verwacht dat ik op korte termijn een beter appartement betrek. Daarnaast hoop ik (nog) meer verantwoordelijkheid en uitdaging in mijn baan te vinden. Een chick hier of daar zal ongetwijfeld langskomen.
Kleine disclaimer: het zou leuk zijn als je het zo correct mogelijk formuleert. Mocht je de middelbare school nog niet afgemaakt hebben, overweeg dan meerdere malen of je wel op de reply knop drukt.
het belangrijkste uit 2008 zijn toch de vriendin die ik heb gemaakt, waaronder mijn vriendin.. verder de overstap van school die ik gepland heb . of het lukt moet nog blijken
en tafelvoetballen kan ik ook .. mocht ik ooit de kans krijgen ik daag je uit ^^
verder heb ik geen echte verwachtingen in 2009 ik laat het zoals altijd maar weer allemaal gebeuren
This post was edited by CpTJenJen on Dec 29 2008 09:45am