Quote (Hendrick @ Tue, 30 Dec 2008, 11:44)
Ik troll jullie steeds en een beetje kutten hier en daar is nooit verkeerd, als jullie dat een hobby noemen, who cares?
Ik zat te denken, als dit subforum sluit, dan vinden jullie het vervelender dan ik het vervelend vind. Dus als dit subforum sluit, hebben jullie meer verlies dan ik heb. +1 voor mij dus. 
Waarom ik denk dat ik het minder vervelend vind?
Ik ga wel naar de General chat ofzo, of ik ga ergens anders vervelend doen. Jullie hele hangplek is verdwenen dus wat moeten jullie dan? De vraag is; als het Zompy of han niet lukt om dit forum te sluiten, waarom zou het jou dan wel lukken?
Probleem is: dit is een subforum dat al wat jaren meegaat met een aantal vaste klanten, inclusief ondergetekende. Eens in de zoveel tijd komen er een paar randdebielen langs die 'wij' moeten uitzitten.
Op het moment zijn dat jij, die divine gast en kruispiloot.
Na een tijd begint het alleen wat vervelend te worden. Wéér zo'n 16 jarig gastje dat denkt dat hij grappig is, wéér zo'n gefrustreerde gast van begin 20 die denkt dat hij het wiel heeft uitgevonden (of het lassen van pijpen in dit geval), wéér... you get the drill.
Nu, ik zal weer wat over godsdienst zeggen, dan kan je tenminste weer met een smilie antwoorden. Geloof jij in god, Hendrick? Ben je naar de kerk geweest met Kerst? Voetbal je op zondag?