Quote (Wuben[NM] @ Sun, Dec 14 2008, 10:47am)
Eduard, ergens in je verhaal kloppen er dingen niet. Als iemand je gezicht begint te zoenen, dan hoef je toch niks meer te doen om d´r op d´r mond te zoenen? Waarom zou jij dan nog de eerste stap moeten nemen?
ok wijf van de jassen he, ik zo van maakt niet uit, blijft ze kussen over me gezicht weetje ik zeg nog een keer is niet erg ouwe zon pijn deed het niet en blijft ze doorgaan pakt me hand enzo. dus ik d8, shiet die wil wat terug ofzo..? maar met zoenen over het algemeen is het gewoon kut dat je als man met een meisje staat je zelf eerste stap moet zetten jeweet.
slecht topic is dit overigens. :/
@jwt

ja die buschick wilde persé dat ik me hyves intoetste op haar telefoon :| maar ze was tog wel duidelijk minder knap als het meisje van de jassen, waarvan ik niet eens een naam heb gevraagd wat toen overigens wel in me opkwam, ik was denk ik gewoon overweldigd hahahaha
Quote (Viona @ Sun, Dec 14 2008, 09:29am)
Een meisje begint jou te zoenen en jij hebt het gevoel dat je de eerste stap moet zetten? eh... wtf?
nee ouwe ze begon me alleen maar te kussen en shit maar niet zoenene, jeweet. jongens moeten daarbij dus eerste stap zetten. en dat vind ik gewoon absuurddd
Quote (GameAndWatch @ Sun, Dec 14 2008, 08:42am)
loool xD n1 xD

SAYS IT ALL
Quote (Scorpium @ Sun, Dec 14 2008, 04:47am)
als ik de hele avond aant games was hoe weet jij dat dan? LOL en ik ben 30 btw

get a life met die trieste verhaaltjes als je ni eens normaal kan praten of een normale post kan posten das pas sneu

maar ach ik ben ook jong geweest maar jij slaat echt alles LOL veel plezier in sprookjes land en dat je nog maar lang in je eigen verhaaltjes mag geloven

o en om jezelf nog ff te quoten* *dat een loser als jij nou jezelf moet bewijzen tegenover de menigte loooooooooooooooooooooooooooooooooooool kneus

je bent 30 jaar oud en hangt om 3 uur snachts rond op een gamingforum vol met 15 jarige.
Quote (M[o]nkey[115] @ Sun, Dec 14 2008, 09:21am)
je haalt de woorden uit me mond, dat dacht ik ook toen ik post #1 las.
hoeveel geld was je nou kwijt geraakt toen je gebanned was, aap.? paar maandsalarissen of niet?
This post was edited by shadowstriker89 on Dec 14 2008 04:55am