d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Vanacht Was Egt Kankerdikke Kanker > Kanker Kanker Wat Haat Ik Verlegen Zijn
Prev12
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 116.00
Dec 14 2008 04:37am
Eduard je bent een held.
Member
Gold: 0.00
Dec 14 2008 04:40am
Damn. Zonde man.
Maar weinig aan de hand, toch? Volgende keer als je ze ziet zullen ze jou herkennen, of jij herkent hun en je kunt het alsnog proberen. Ik ben soms ook verlegen en drank haalt dat helemaal weg bij mij. Bij jou zal het ook werken, dus volgende keer meer zuipen als weer aanvoelt dat je verlegen wordt/bent.
Je kan het ook op een minder koole manier aanpakken: Nu op hyves gaan en die sletjes opzoeken icon_pointr.gif Berichtje sturen dat je ''toevallig'' op hun hyves kwam en dat er een belletje rinkelde toen je hun foto zag icon_pointr.gif msn icon_pointr.gif telefoon icon_pointr.gif afspreken als je de volgende keer naar de stad gaat icon_pointr.gif steegje opzoeken icon_pointr.gif neuken.
Member
Gold: 224.00
Dec 14 2008 04:47am
Quote (Scorpium @ Sun, 14 Dec 2008, 06:47)
als ik de hele avond aant games was  hoe weet jij dat dan?  LOL
en ik ben 30 btw smile.gif  get a life  met die trieste verhaaltjes 
als je ni eens normaal kan praten of een normale post kan posten das pas sneu smile.gif
maar ach ik ben ook jong geweest  maar jij slaat echt alles  LOL
veel plezier in sprookjes land en dat je nog maar lang in je eigen verhaaltjes mag geloven smile.gif
o en om jezelf nog ff te quoten*

*dat een loser als jij nou jezelf moet bewijzen tegenover de menigte
loooooooooooooooooooooooooooooooooooool
kneus smile.gif

30 en zoveel smilies gebruiken is ook niet echt lekker.

Quote (JWT @ Sun, 14 Dec 2008, 12:40)
Damn. Zonde man.
Maar weinig aan de hand, toch? Volgende keer als je ze ziet zullen ze jou herkennen, of jij herkent hun en je kunt het alsnog proberen. Ik ben soms ook verlegen en drank haalt dat helemaal weg bij mij. Bij jou zal het ook werken, dus volgende keer meer zuipen als weer aanvoelt dat je verlegen wordt/bent.
Je kan het ook op een minder koole manier aanpakken: Nu op hyves gaan en die sletjes opzoeken icon_pointr.gif Berichtje sturen dat je ''toevallig'' op hun hyves kwam en dat er een belletje rinkelde toen je hun foto zag icon_pointr.gif msn icon_pointr.gif telefoon icon_pointr.gif afspreken als je de volgende keer naar de stad gaat icon_pointr.gif steegje opzoeken icon_pointr.gif neuken.

Internet is inderdaad makkelijk begin, maar valt niet zoveel eer aan te behalen.

Eduard, ergens in je verhaal kloppen er dingen niet. Als iemand je gezicht begint te zoenen, dan hoef je toch niks meer te doen om d´r op d´r mond te zoenen? Waarom zou jij dan nog de eerste stap moeten nemen?

En onthoud: als je neukt, doe als een dolfijn, met je hele lichaam bewegen!

This post was edited by Wuben[NM] on Dec 14 2008 04:48am
Banned
Warn: 60%
Dec 14 2008 04:54am
Quote (Wuben[NM] @ Sun, Dec 14 2008, 10:47am)
Eduard, ergens in je verhaal kloppen er dingen niet. Als iemand je gezicht begint te zoenen, dan hoef je toch niks meer te doen om d´r op d´r mond te zoenen? Waarom zou jij dan nog de eerste stap moeten nemen?

ok wijf van de jassen he, ik zo van maakt niet uit, blijft ze kussen over me gezicht weetje ik zeg nog een keer is niet erg ouwe zon pijn deed het niet en blijft ze doorgaan pakt me hand enzo. dus ik d8, shiet die wil wat terug ofzo..? maar met zoenen over het algemeen is het gewoon kut dat je als man met een meisje staat je zelf eerste stap moet zetten jeweet.
slecht topic is dit overigens. :/

@jwt biggrin.gif ja die buschick wilde persé dat ik me hyves intoetste op haar telefoon :| maar ze was tog wel duidelijk minder knap als het meisje van de jassen, waarvan ik niet eens een naam heb gevraagd wat toen overigens wel in me opkwam, ik was denk ik gewoon overweldigd hahahaha

Quote (Viona @ Sun, Dec 14 2008, 09:29am)
Een meisje begint jou te zoenen en jij hebt het gevoel dat je de eerste stap moet zetten? eh... wtf?

nee ouwe ze begon me alleen maar te kussen en shit maar niet zoenene, jeweet. jongens moeten daarbij dus eerste stap zetten. en dat vind ik gewoon absuurddd

Quote (GameAndWatch @ Sun, Dec 14 2008, 08:42am)
loool xD n1 xD
SAYS IT ALL
Quote (Scorpium @ Sun, Dec 14 2008, 04:47am)
als ik de hele avond aant games was  hoe weet jij dat dan?  LOL en ik ben 30 btw smile.gif  get a life  met die trieste verhaaltjes  als je ni eens normaal kan praten of een normale post kan posten das pas sneu smile.gif maar ach ik ben ook jong geweest  maar jij slaat echt alles  LOL veel plezier in sprookjes land en dat je nog maar lang in je eigen verhaaltjes mag geloven smile.gif o en om jezelf nog ff te quoten*  *dat een loser als jij nou jezelf moet bewijzen tegenover de menigte loooooooooooooooooooooooooooooooooooool kneus smile.gif
je bent 30 jaar oud en hangt om 3 uur snachts rond op een gamingforum vol met 15 jarige.
Quote (M[o]nkey[115] @ Sun, Dec 14 2008, 09:21am)
je haalt de woorden uit me mond, dat dacht ik ook toen ik post #1 las.
hoeveel geld was je nou kwijt geraakt toen je gebanned was, aap.? paar maandsalarissen of niet?

This post was edited by shadowstriker89 on Dec 14 2008 04:55am
Member
Gold: 641.00
Dec 14 2008 05:20am
Quote (Gewoon_Divine @ Sun, 14 Dec 2008, 11:03)
Beide verhaaltjes zijn duidelijk bullshit.

Ben het wel eens met dit:

Is idd waar en ik vindt het ook vrij idioot.
Weet niet waarom, tho.

je bent dus duidelijk nooit de juiste tegengekomen .. het is triest
Member
Gold: 0.31
Dec 14 2008 05:29am
Haha edu!
Over die eerste stap zetten, da's iets wat alleen lukt als je je geweten even op nul zet en er gewoon voor gaat.
Trouwens, maak eerder zo een topic NA je geslapen hebt, 4.50u, ga dan slapen man.
Banned
Warn: 60%
Dec 14 2008 05:39am
ok, uit de bus heeft me inmiddels toegevoegd en het is dus helemaal niet erg dat ik haar niet gezoend had want ze is namelijk kaaankerlelijk.
nu nog de hyves van die van de jassen opzoeken.
Member
Gold: 0.31
Dec 14 2008 05:43am
Quote (shadowstriker89 @ Sun, Dec 14 2008, 12:39pm)
ok, uit de bus heeft me inmiddels toegevoegd en het is dus helemaal niet erg dat ik haar niet gezoend had want ze is namelijk kaaankerlelijk.
nu nog de hyves van die van de jassen opzoeken.

Alcohol kills.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll