d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Keuze Na De Havo. > No Flame, Lawl.
Prev123411Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 2,350
Joined: Sep 4 2008
Gold: 0.00
Warn: 30%
Dec 10 2008 03:45pm
Quote (JWT @ Wed, Dec 10 2008, 09:43pm)
Beetje van beide.

Ik bedoelde:
De ene kant: Ik zit er nu op. Dus tyf op!
Andere kant: Zoals Jiggy zei; ik vind de school ook niet geweldig. Het ziet er allemaal wel leuk uit en alles, maar het is echt een dikke chaos. Ik ga er proberen m'n P te halen en vervolgens wat anders doen.


Welke opleiding doe je?

Vrienden van mij doen 'Accountancy' en volgens mij doet eentje 'Civiele techniek' op het Windesheim [ ? ]

This post was edited by Hendrick on Dec 10 2008 03:46pm
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Dec 10 2008 03:47pm
Quote (Hendrick @ Wed, Dec 10 2008, 09:45pm)
Welke opleiding doe je?
MER.
Ja, accountancy doet een maat van me ook. 3e jaar.
Maar ik ga stoppen met je te praten, want ik mag je namelijk niet.

Member
Posts: 2,350
Joined: Sep 4 2008
Gold: 0.00
Warn: 30%
Dec 10 2008 03:49pm
Quote (JWT @ Wed, Dec 10 2008, 09:47pm)
Maar ik ga stoppen met je te praten, want ik mag je namelijk niet.


Want?


Banned
Posts: 3,466
Joined: Nov 30 2008
Gold: 0.00
Warn: 60%
Dec 10 2008 03:56pm
LOL

ok hendrick je kan tog wel trollen. best sneaky eigenlijk, doen alsof je havo bijna af hebt om slimmer te lijken en minder vaak kankerdom te worden genoemd.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Dec 10 2008 03:58pm
Beter ga je op kamers. Word je een stuk volwassener van en dat is heel nodig.
Member
Posts: 2,350
Joined: Sep 4 2008
Gold: 0.00
Warn: 30%
Dec 10 2008 03:59pm
Quote (Wuben[NM] @ Wed, Dec 10 2008, 09:58pm)
Beter ga je op kamers. Word je een stuk volwassener van en dat is heel nodig.


Lawl, want als je trolled, ben je kinderachtig?
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Dec 10 2008 04:00pm
Quote (shadowstriker89 @ Wed, Dec 10 2008, 09:56pm)
LOL

ok hendrick je kan tog wel trollen. best sneaky eigenlijk, doen alsof je havo bijna af hebt om slimmer te lijken en minder vaak kankerdom te worden genoemd.


zit nou gewoon niet zo kankerkankerkankerhard te zeiken kankerkankerkankerjood met je kankerdure ondergoed, ga naar een skihut en ga erbij horen, ga godverdomme midden in de zomer schreeuwen dat je gaat skiien kankerdaap
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Dec 10 2008 04:00pm
Quote (Hendrick @ Wed, 10 Dec 2008, 23:59)
Lawl, want als je trolled, ben je kinderachtig?


Nee, maar JIJ bent wel kinderachtig.
Member
Posts: 2,350
Joined: Sep 4 2008
Gold: 0.00
Warn: 30%
Dec 10 2008 04:01pm
Quote (kruispiloot @ Wed, Dec 10 2008, 10:00pm)
zit nou gewoon niet zo kankerkankerkankerhard te zeiken kankerkankerkankerjood met je kankerdure ondergoed, ga naar een skihut en ga erbij horen, ga godverdomme midden in de zomer schreeuwen dat je gaat skiien kankerdaap


vouch.
Member
Posts: 2,350
Joined: Sep 4 2008
Gold: 0.00
Warn: 30%
Dec 10 2008 04:01pm
Quote (Wuben[NM] @ Wed, Dec 10 2008, 10:00pm)
Nee, maar JIJ bent wel kinderachtig.


Zo krijg je dus die flame topics, en maar blijven janken.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123411Next
Closed New Topic New Poll