d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Nieuwjaarsmaaltijd... > Wat Word Er Bij Jullie Geserveerd?
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,736
Joined: Jun 8 2008
Gold: 0.00
Dec 10 2008 04:37am
Als de vegetarier wel vis eet: een wrap beetje insmeren met wat cocktailsaus beetje sla erop en wat peper paar plakjes gerookte zalm in het midden. Oprollen prikkers erin en snijden maar. Ziet er over het algemeen leuk uit en is lekker.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Dec 10 2008 05:12am
kerst; 1e bij me vriendin een kouwe schotel en 2e bij mij thuis een 6-7 gangen maaltijd.. waarschijnlijk typische wintergerechten

3e kerstedag eigen improvisatie.

oud en nieuw wordt knallen. eerst sushi eten en dan naar awakenings
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Dec 10 2008 05:18am
Quote (JurK. @ Wed, Dec 10 2008, 01:12pm)
kerst; 1e bij me vriendin een kouwe schotel en 2e bij mij thuis een 6-7 gangen maaltijd.. waarschijnlijk typische wintergerechten

3e kerstedag eigen improvisatie.

oud en nieuw wordt knallen. eerst sushi eten en dan naar awakenings


3e kerstdag bestaat niet.

YOU FAIL.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Dec 10 2008 05:20am
Quote (Lucas[NM] @ Wed, 10 Dec 2008, 12:18)
3e kerstdag bestaat niet.

YOU FAIL.


wij vieren hem wel
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Dec 10 2008 06:00am
Quote (JurK. @ Wed, Dec 10 2008, 01:20pm)
wij vieren hem wel


Wat is de historische gebeurtenis achter 3e kerstdag?

2e kerstdag bestaat "officieel" ook niet, maar is een alom geaccepteerd verschijnsel binnen Europa. 3e kerstdag is dit daarentegen niet.
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Dec 10 2008 06:05am
Quote (Lucas[NM] @ Wed, Dec 10 2008, 12:00pm)
Wat is de historische gebeurtenis achter 3e kerstdag?

2e kerstdag bestaat "officieel" ook niet, maar is een alom geaccepteerd verschijnsel binnen Europa. 3e kerstdag is dit daarentegen niet.


elke gelegenheid om te feesten/drinken/eten is goed:)
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Dec 10 2008 06:13am
Quote (Falkerakatim @ Wed, Dec 10 2008, 02:05pm)
elke gelegenheid om te feesten/drinken/eten is goed:)


Niet wanneer het fucking "3e kerstdag" is en het zowieso al een zaterdag is, dus je geen reden hoeft te hebben om te zuipen of w/e.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Dec 10 2008 06:17am
Quote (Lucas[NM] @ Wed, 10 Dec 2008, 14:13)
Niet wanneer het fucking "3e kerstdag" is en het zowieso al een zaterdag is, dus je geen reden hoeft te hebben om te zuipen of w/e.


Rage.



Cry.
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Dec 10 2008 06:35am
Quote (Wuben[NM] @ Wed, Dec 10 2008, 02:17pm)
Rage.



Cry.


Bold.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Dec 10 2008 06:46am
Beautiful
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll