Quote (Ov2rkill @ Sun, 7 Dec 2008, 21:53)
...willekeurige mensen aan in de trein/tram/bus,
gewoon om een gesprekje te doen.
Hiermee bedoel ik niet alleen bij mooi uitziende vrouwen (wat voor de handliggend is),
maar dan ook bijvoorbeeld een bejaarde vrouw of een man van 45 die blijkbaar politie is.
Nouja, doen jullie dit, of hebben jullie dit al ooit gedaan, en waarom?
EN, zouden jullie het zelf erg vinden moest iemand dit bij jou doen?
zat tijdje geleden in de bus en der kwam een best moooie meid naast mij zitten dus na een tijdje zei ik iets tegen haar en een maat van mij kende haar toevallig die stapte ook in ^^
en 3 weken daarna hoorde ik ineens dat ze me leuk vond mja ik ben al bezet dus pech voor haar
verder, nee praat niet echt