d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Spreken Jullie Soms...
Prev123413Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 20,253
Joined: Apr 30 2008
Gold: 5,267.97
Dec 7 2008 03:12pm
Quote (Hendrick @ Sun, Dec 7 2008, 10:09pm)
Dat denk jij,

je kan over alles en nog wat praten zolang je de skills van het praten beheerst. Niet dat iedereen die heeft..


weet ik... als ik aangesproken word in de bus/trein praat ik ook wel terug en zo happy.gif als er eenmaal een gesprek op gang is kan ik leuk meepraten tongue.gif maar zelf een gesprek op gang brengen, dat doe ik niet vaak
misschien ook iets te verlegen daarvoor ;o
Member
Posts: 9,144
Joined: Feb 26 2005
Gold: 774.55
Dec 7 2008 03:12pm
Ik spreek zelf nooit iemand aan.
Maar als iemand tegen mij praat, wil ik er gerust een gesprek mee aangaan.
Member
Posts: 2,350
Joined: Sep 4 2008
Gold: 0.00
Warn: 30%
Dec 7 2008 03:13pm
Quote (mrs.piggy @ Sun, Dec 7 2008, 09:10pm)
Zelden, ik zou niet direct weten waarover we zouden moeten praten.


De skills van het praten.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 7 2008 03:13pm
Quote (Ov2rkill @ Sun, 7 Dec 2008, 21:53)
...willekeurige mensen aan in de trein/tram/bus,
gewoon om een gesprekje te doen.
Hiermee bedoel ik niet alleen bij mooi uitziende vrouwen (wat voor de handliggend is),
maar dan ook bijvoorbeeld een bejaarde vrouw of een man van 45 die blijkbaar politie is.

Nouja, doen jullie dit, of hebben jullie dit al ooit gedaan, en waarom?

EN, zouden jullie het zelf erg vinden moest iemand dit bij jou doen?


zat tijdje geleden in de bus en der kwam een best moooie meid naast mij zitten dus na een tijdje zei ik iets tegen haar en een maat van mij kende haar toevallig die stapte ook in ^^
en 3 weken daarna hoorde ik ineens dat ze me leuk vond mja ik ben al bezet dus pech voor haar

verder, nee praat niet echt
Banned
Posts: 369
Joined: Jun 1 2008
Gold: 0.00
Warn: 50%
Dec 7 2008 03:15pm
Die ene keer dat ik zonder kennissen op de trein, zat, was het coupé echt compleet leeg, afgezien van een Spanjaard die gebrekkig Engels kon. Ik heb met hem vijf minuten gepraat, maar dat ging echt verschrikkelijk stroef.
Member
Posts: 2,350
Joined: Sep 4 2008
Gold: 0.00
Warn: 30%
Dec 7 2008 03:16pm
Quote (Zyyghe @ Sun, Dec 7 2008, 09:15pm)
Die ene keer dat ik zonder kennissen op de trein, zat, was het coupé echt compleet leeg, afgezien van een Spanjaard die gebrekkig Engels kon. Ik heb met hem vijf minuten gepraat, maar dat ging echt verschrikkelijk stroef.


Waarom zou je met een Spanjaard een gesprek beginnen?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 7 2008 03:17pm
Quote (Hendrick @ Sun, 7 Dec 2008, 22:16)
Waarom zou je met een Spanjaard een gesprek beginnen?


miss vroeg ie waar een station was

van het een komt het ander en voordat je het weet likt viona je ballen

This post was edited by BadBoyDeGekste on Dec 7 2008 03:18pm
Member
Posts: 2,350
Joined: Sep 4 2008
Gold: 0.00
Warn: 30%
Dec 7 2008 03:18pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, Dec 7 2008, 09:17pm)
miss vroeg ie waar een station was


Hoe kan ik dat weten?

Je hebt ons dus maar het halve verhaal verteld? ohmy.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 7 2008 03:19pm
Quote (Hendrick @ Sun, 7 Dec 2008, 22:18)
Hoe kan ik dat weten?

Je hebt ons dus maar het halve verhaal verteld? ohmy.gif


ik heb je helemaal niets verteld zelfs..
Banned
Posts: 369
Joined: Jun 1 2008
Gold: 0.00
Warn: 50%
Dec 7 2008 03:19pm
Quote (Hendrick @ Sun, Dec 7 2008, 09:16pm)
Waarom zou je met een Spanjaard een gesprek beginnen?


Waarom zou je met een taalgenoot een gesprek beginnen?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123413Next
Add Reply New Topic New Poll