d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Kruispiloot 50% > Doet Ie Toch Goed
Prev123410Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 26,995
Joined: Oct 30 2007
Gold: 4.00
Dec 2 2008 04:33am
Quote (sK_Kabouter @ Tue, Dec 2 2008, 11:21am)
Dankzij idioten als jij willen ze prachtige shops als de Grass nu sluiten. Bedankt!


as goa da denkt .... tzen die voal fransose me hun wilde verkeers agressie en al die stote , ik gon lekker braaf nor de shop koop men wiet en ben braaf trug weg zonder enige probleme en een low profile , tis ni oemda de meeste idiote zen da iedereen zo is e gast
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Dec 2 2008 04:35am
Quote (KaSke @ Tue, 2 Dec 2008, 11:33)
as goa da denkt ....  tzen die voal fransose me hun wilde verkeers agressie en al die stote ,  ik gon lekker braaf nor de shop koop men wiet en ben braaf trug weg zonder enige probleme en een low profile , tis ni oemda de meeste idiote zen da iedereen zo is e gast


Wat?
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Dec 2 2008 04:35am
Quote (Lucas[NM] @ Tue, 2 Dec 2008, 12:10)
Holland = Noord- + Zuid-Holland bij elkaar. Ook wel het oude gewest Holland.

Nederland = The Netherlands, Die Niederlande, Les Pays-Bas, etc.

Leer je talen ofzo.


Onzin. Holland = Nederland. Ja, vroeger waren het die twee provincies samen, maar alleen mierenneukers (geloof me, je hoort die bullshit alleen in Brabant) zien dat nog als enige waarheid.

Holland en Nederland zijn precies hetzelfde.

Leer je talen (ook al zeg je dat tegen die rando boven me)? Wat is 'Nederlands' in het Frans?
Member
Posts: 4,888
Joined: Jul 20 2008
Gold: 1.80
Dec 2 2008 04:38am
Quote (sK_Kabouter @ Tue, 2 Dec 2008, 11:21)
Dankzij idioten als jij willen ze prachtige shops als de Grass nu sluiten. Bedankt!


Ik heb niets over het sluiten van de grass gehoord, ze hebben wel de Pasia gesloten ivm te veel wiet/hash in het gebouw.

This post was edited by Hustlegirl on Dec 2 2008 04:38am
Member
Posts: 26,995
Joined: Oct 30 2007
Gold: 4.00
Dec 2 2008 04:39am
Quote (sK_Kabouter @ Tue, Dec 2 2008, 11:35am)
Wat?


och joeng gelooft wa ge wilt e gast , ma ik weet da de meeste schrale gastjes zen die me veel lawaai en " herrie" naar de shop en trug rijde ( VOORAL FRANSEN )
ma da wilt ni zegge da iedereen zo is , ben nog nooit tege-gehouden , heb nog nooit een overtreding gemaakt alsik naar holland rijd etc , on moa zalt ni liege
Member
Posts: 4,888
Joined: Jul 20 2008
Gold: 1.80
Dec 2 2008 04:41am
Kaske kan je voortaan niet typen alsof je spreekt in het vlaams... dat is zeer gehandicapt lezen.
Member
Posts: 26,995
Joined: Oct 30 2007
Gold: 4.00
Dec 2 2008 04:43am
Quote (Hustlegirl @ Tue, Dec 2 2008, 11:41am)
Kaske kan je voortaan niet typen alsof je spreekt in het vlaams... dat is zeer gehandicapt lezen.


tvalt nog mee na kzou erger kunne

btw ik typ ni geire abn , "maar als het echt zo stoort"..

This post was edited by KaSke on Dec 2 2008 04:45am
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Dec 2 2008 05:05am
Quote (Wuben[NM] @ Tue, Dec 2 2008, 12:35pm)
Onzin. Holland = Nederland. Ja, vroeger waren het die twee provincies samen, maar alleen mierenneukers (geloof me, je hoort die bullshit alleen in Brabant) zien dat nog als enige waarheid.

Holland en Nederland zijn precies hetzelfde.

Leer je talen (ook al zeg je dat tegen die rando boven me)? Wat is 'Nederlands' in het Frans?


"Die bullshit hoor je alleen in Brabant" en waar baseer je dat op? Alsof jij heel Nederland door hebt gereisd. Grapjas.

Holland en Nederland zijn alles behalve precies hetzelfde, wat ben jij toch kortzichtig.

En ik ken mijn talen hoor, het gaat over landsnamen, niet over de taal.

In het Engels zegt men toch ook Dutch? Kom eens met een degelijk argument.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 2 2008 05:39am
er zal best een tijd zijn geweest dat holland niet geheel nederland was

maar tegenwoordig weet men niet beter dan dat holland nederland is

en ik ben hovenier dus ik weet alles over land, noobs.
Member
Posts: 11,261
Joined: Jul 17 2008
Gold: 60.75
Dec 2 2008 05:56am
Quote (Hustlegirl @ Tue, 2 Dec 2008, 00:50)
Jaja kruispiloot heeft geen ava/sig rechten meer en 50% nog 1 week en hij is banned


Hoezo 1 week en hij is banned, ben je na 50% warned in de group banned dan? btw grappig dat jullie topics maken over hem (dis niet de eerste nl) vind ie prachtig volgens mij wink.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123410Next
Closed New Topic New Poll