d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Even Serieus Nu.
Prev12347Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 1,743
Joined: Nov 3 2008
Gold: 0.94
Warn: 60%
Nov 27 2008 12:44pm
Quote (Ov2rkill @ Thu, Nov 27 2008, 05:59pm)
Allemaal mensen die elkaar uitkafferen, die puur teren op het beledigen van anderen.
Leuk te zien dat sociale normen hier nog gelden...

Hoedanook, hoe gaat het met jullie?
Hoe gaat het met jullie werk/school/vriendin? En hebben jullie al ideeën voor nieuwjaar?

Probeer je eens zo te gedragen in dit topic, alsof sociale normen zouden tellen, alsof je rechtover de persoon zou staan.
Zoniet word ik genoodzaakt een nieuw knuffel-topic te maken, you have been warned!


bla
Member
Posts: 1,789
Joined: Jan 3 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Nov 27 2008 12:46pm
Quote (SkyFallz @ Thu, Nov 27 2008, 06:44pm)
bla


t4i
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Nov 27 2008 12:47pm
je weet dat dat geen quotetrain is he -.-

btw nieuwjaar niet in eindhoven vieren dat zuigt echt

This post was edited by BadBoyDeGekste on Nov 27 2008 12:47pm
Member
Posts: 1,789
Joined: Jan 3 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Nov 27 2008 12:47pm
Quote (Ov2rkill @ Thu, Nov 27 2008, 06:37pm)
nog niet veel veranderd zo te zien dus tongue.gif
zal de komende weken iets meer posten aangezien ik nog ettelijke dagen voor de pc ga mogen zitten om rotopdrachten voor mijn stage te moeten maken, erna laatste examens, hooray!



quote train Choo-choo!


wens ik* je succes xd

This post was edited by GameAndWatch on Nov 27 2008 12:48pm
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Nov 27 2008 12:50pm
Nieuwjaar wss gwn in de hometown ( Vlissingen )

Met veel vrienden, veel bier, veel wiet, en veel paddo's

doodgaan dus smile.gif
Member
Posts: 1,789
Joined: Jan 3 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Nov 27 2008 12:50pm
Quote (thomas1441 @ Thu, Nov 27 2008, 06:50pm)
Nieuwjaar wss gwn in de hometown ( Vlissingen )

Met veel vrienden, veel bier, veel wiet, en veel paddo's

doodgaan dus smile.gif


in tah hood ^
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Nov 27 2008 12:51pm
Quote (thomas1441 @ Thu, 27 Nov 2008, 19:50)
Nieuwjaar wss gwn in de hometown ( Vlissingen )

Met veel vrienden, veel bier, veel wiet, en veel paddo's

doodgaan dus smile.gif


paddo verbod
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Nov 27 2008 12:52pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Nov 27 2008, 07:51pm)
paddo verbod


Kweeksetje biggrin.gif
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Nov 27 2008 12:52pm
Quote (Hellskin @ Thu, 27 Nov 2008, 19:36)
als je naar rotterdam gaat, ga je dan ook naar dat hele grote feest in het centrum (dat is voor de deur bij m'n werk haha)


jij werkte tog als beveiliging op schiphol?
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Nov 27 2008 12:55pm
Quote (SkyFallz @ Thu, Nov 27 2008, 07:44pm)
bla


bleh

Quote (GameAndWatch @ Thu, Nov 27 2008, 07:46pm)
t4i


en waar staat t4i voor?

Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Nov 27 2008, 07:47pm)
je weet dat dat geen quotetrain is he -.-

btw nieuwjaar niet in eindhoven vieren dat zuigt echt


Paar koppelingen tussen de quotes zetten, pantograaf omhoog en de trein kan vertrekken hoor.

waarom zuigt het daar trouwens, alle plaatsen in nederland lijken me eerder utopisch daar ik er vanuit ga dat iedereen er stoned en zat rondloopt smile.gif

Quote (GameAndWatch @ Thu, Nov 27 2008, 07:47pm)
wens ik* je succes xd


Zeg ik alvast bedankt, ik vermoed trouwens dat je nog 2 fg nodig hebt voor een mooi eindtotaal!





Trooooooouuuuuuwens, is Rotterdam de moeite?

This post was edited by Ov2rkill on Nov 27 2008 12:56pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12347Next
Closed New Topic New Poll