Quote (SkyFallz @ Thu, Nov 27 2008, 07:44pm)
bla
bleh
Quote (GameAndWatch @ Thu, Nov 27 2008, 07:46pm)
t4i
en waar staat t4i voor?
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Nov 27 2008, 07:47pm)
je weet dat dat geen quotetrain is he -.-
btw nieuwjaar niet in eindhoven vieren dat zuigt echt
Paar koppelingen tussen de quotes zetten, pantograaf omhoog en de trein kan vertrekken hoor.
waarom zuigt het daar trouwens, alle plaatsen in nederland lijken me eerder utopisch daar ik er vanuit ga dat iedereen er stoned en zat rondloopt

Quote (GameAndWatch @ Thu, Nov 27 2008, 07:47pm)
wens ik* je succes xd
Zeg ik alvast bedankt, ik vermoed trouwens dat je nog 2 fg nodig hebt voor een mooi eindtotaal!
Trooooooouuuuuuwens, is Rotterdam de moeite?
This post was edited by Ov2rkill on Nov 27 2008 12:56pm