Quote (GameAndWatch @ Tue, 25 Nov 2008, 16:46)
bij metal worden tenminste instrumenten gebruikt, @ r&b is 't een computeerloopje met bs tekst over sletjes en wijven en je word beroemd lol^
r&b gaat over gevoel... zit meestal acoustische gitaar of toch wel echt degelijk een instrument in.
rap, gaat over iemands persoonlijke leven, dus als ie een hustler is gaat het daarover, als ie misbruikt is daarover etc. zeer dynamisch en zitten vaak ook snaredrums etc. in dus ook degelijk instrumenten.
Dus als je nogeens slim uit de hoek wil komen doe je beter je research!Quote (Hendrick @ Wed, 26 Nov 2008, 23:46)
Niet zo'm bekkie over autisten.
daarom dringt het niet tot je door dat je een random bent en je je mond moet houden...
Quote (kruispiloot @ Thu, 27 Nov 2008, 00:58)
en op ongeinspireerde corrupte moneyraising kankerbullshit die jullie rap/hiphop noemen, stel dwazen, wojo wojo kijk mijn ONMIN LAUWE PATTA'S SWA WOJO, IK BEN DE MAN WANT MIJN KANKER KANKER KANKER SCHOENEN ZIJN KANKER DUUR EN DOOR GRAATMAGERE SOMALIANEN GEMAAKT IN EEN 3E WERELD LAND EN IK BETAAL 200 EURO VOOR EEN PAAR SCHOENEN WAARVAN DE PRODUCTIEKOSTEN HOOGUIT 10 EURO WAREN ZODAT IK KANKERSTOER BEN OMDAT IK EEN DUUR MERK DRAAG
AANBID MIJ, IK BEN KANKER STOER
Trauma omdat je zelf altijd je eten bij de voedselbank moet halen, en je kleding uit die verzamelbakken?
This post was edited by Hustlegirl on Nov 27 2008 02:44am