d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Gebanned Van D2, All Me Acc's, Eigen Schuld > En Ik Heb Er Vrede Mee =)
Prev123416Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 12 2008 02:37am
Quote (Wuben[NM] @ Wed, Nov 12 2008, 08:37am)
Dat jij een fucking aansteller bent.


dat mag jij denken, en stel DAT ik dat was, wat dan nog?
jij gelukkig niet met je moraalridder gejank ^^

This post was edited by kruispiloot on Nov 12 2008 02:38am
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Nov 12 2008 02:44am
Quote (kruispiloot @ Wed, 12 Nov 2008, 10:37)
dat mag jij denken, en stel DAT ik dat was, wat dan nog?
jij gelukkig niet met je moraalridder gejank ^^


Inderdaad.

Jij komt hier met je wijze levenslessen die je zojuist geleerd hebt omdat een account verloren is gegaan in een (rechtvaardige) ban wave. In het Engels, dus je kopieert ze schaamteloos vanuit een andere sectie en je verwacht van ons begrip, of zelfs respect voor al het zojuist door jou geleerde.

Nou, Einstein, sommigen van ons hebben geen banwave nodig om in te zien dat een paar mannetjes in een oud spel slechts relatieve waarde heeft. Als jij zoveel waarde hecht aan je poppetjes dat je iemand respecteert die zegt dat het zijn leven geruïneerd heeft, dan is er iets mis in de prioriteiten die jij stelt in je leven.

Daar was je volgens mij net zelf ook achter. Ik heb er alleen geen smilies of belabberd Engels voor nodig.
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Nov 12 2008 03:05am
Als je al zo over Diablo 2 doet, waarom ben je dan wel van plan om Diablo 3 te gaan spelen?

Vind dit verhaal echt zo krom als wat.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Nov 12 2008 03:28am


This post was edited by BadBoyDeGekste on Nov 12 2008 03:28am
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 12 2008 06:22am
Quote (Wuben[NM] @ Wed, Nov 12 2008, 08:44am)
Inderdaad.

Jij komt hier met je wijze levenslessen die je zojuist geleerd hebt omdat een account verloren is gegaan in een (rechtvaardige) ban wave. In het Engels, dus je kopieert ze schaamteloos vanuit een andere sectie en je verwacht van ons begrip, of zelfs respect voor al het zojuist door jou geleerde.

Nou, Einstein, sommigen van ons hebben geen banwave nodig om in te zien dat een paar mannetjes in een oud spel slechts relatieve waarde heeft. Als jij zoveel waarde hecht aan je poppetjes dat je iemand respecteert die zegt dat het zijn leven geruïneerd heeft, dan is er iets mis in de prioriteiten die jij stelt in je leven.

Daar was je volgens mij net zelf ook achter. Ik heb er alleen geen smilies of belabberd Engels voor nodig.


lol, vleiend dat je het ziet alsof ik een wijze levensles probeer uit te delen ^^
en ja ik kopier ze schaamteloos, knap werk sherlock!!!!1!!one11!1! je punt is?

en ik postte het hier niet voor begrip, maar om ook even in de NLD sectie te posten om te kijken of jullie allemaal zo zwakzinnig/kinderachtig/triest zijn als altijd wordt gedacht/beweerd, tot nu toe heb jij dit bevestigd, want tot nu toe heb je je alleen maar proberen te bewijzen en laten zien dat jij je zo stoer/goed voelt ten opzichte van mij.

daarnaast heb ik geen banwave nodig gehad om dit in te zien, dit was gewoon een conclusie die ik uit de situatie trok, waar misschien anderen wel wat aan hebben/mee eens zijn, maar ofc geen nld nerds, want mannetje's (met name nld'ers) zijn allemaal 100 % hetzelfde, alsof er 1 kanker loser op 5000 accounts uit ze nek zit te lullen, ik snap ook nu pas wat al die mannetjes in pvp games met random bedoelden :~)

en dat ik zijn verhaal respecteer zegt helemaal niks over de prioriteiten die ik stel in me leven, dat concludeer jij maar even om lekker intelligent te lijken, daarnaast probeer je maar een beetje kinderachtig te gokken wat ik denk/wat mijn prioriteiten zijn, wat opzichtzelf al van belachelijke triestheid getuigd, is de realiteit je een beetje te zwaar, of had je gewoon geen "brandstof" meer om over te zeuren dan je maar suggestief random dingen moet gaan roepen?

en daarnaast, ja ik gebruik smilies, iets mis mee? voel jij je daar te stoer voor knul? ^^^^^^^^^^^
emoticons zijn niet stoer he, nee je moet een stoere kerel lijken, en die gebruiken geen emoticons happy.gif
ojee happy.gif

random nld forumnerdje :~)
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 12 2008 06:24am
Quote (JWT @ Wed, Nov 12 2008, 09:05am)
Als je al zo over Diablo 2 doet, waarom ben je dan wel van plan om Diablo 3 te gaan spelen?

Vind dit verhaal echt zo krom als wat.


dat is, omdat ik al diablo speel sinds diablo 1 dag 1, en ik als diablo fan wel geintresseerd ben, desnoods speel ik het niet online maar alleen offline happy.gif
dan hoop ik nog dat ze voor d3 online ook geld gaan vragen, dat filtert de kankerkneusjes er en beetje uit zeg maar smile.gif
zelfde als met wow
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Nov 12 2008 06:34am
gimmeh fgees..
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 12 2008 06:40am
Quote (CpTJenJen @ Wed, Nov 12 2008, 12:34pm)
gimmeh fgees..


nn beg

ik bewaar het dus voor een andere game, of een comeback later als ik weer zin heb in d2, had er toch niet zoveel zin meer in laatste weken
en als ik me fg dan weggeef is het ZEER ZEKER niet aan een smekend manneke
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Nov 12 2008 07:10am
Quote (kruispiloot @ Wed, 12 Nov 2008, 13:40)
nn beg

ik bewaar het dus voor een andere game, of een comeback later als ik weer zin heb in d2,  had er toch niet zoveel zin meer in laatste weken
en als ik me fg dan weggeef is het ZEER ZEKER niet aan een smekend manneke


ik merkte het gewoon op

over mennekes gesproken, ik heb geen 40% warn..
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 12 2008 07:14am
Quote (CpTJenJen @ Wed, Nov 12 2008, 01:10pm)
ik merkte het gewoon op

over mennekes gesproken, ik heb geen 40% warn..


ok, dacht dat je weer zon random beggar was ^^

en ik quote uit me opmerking een paar posts hierboven:

" dat concludeer jij maar even om lekker intelligent te lijken "

maar in dit geval gaat het niet over intelligentie, maar jij voelt je beledigd omdat ik menneke zeg, dat meende ik als je dus echt zon triest beggar mannetje was, wat dus niet zo is, dus die opmerking verliest sowieso zijn waarde, en toch schiet je in de verdediging, is niet nodig smile.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123416Next
Add Reply New Topic New Poll