Quote (Wuben[NM] @ Wed, Nov 12 2008, 08:44am)
Inderdaad.
Jij komt hier met je wijze levenslessen die je zojuist geleerd hebt omdat een account verloren is gegaan in een (rechtvaardige) ban wave. In het Engels, dus je kopieert ze schaamteloos vanuit een andere sectie en je verwacht van ons begrip, of zelfs respect voor al het zojuist door jou geleerde.
Nou, Einstein, sommigen van ons hebben geen banwave nodig om in te zien dat een paar mannetjes in een oud spel slechts relatieve waarde heeft. Als jij zoveel waarde hecht aan je poppetjes dat je iemand respecteert die zegt dat het zijn leven geruïneerd heeft, dan is er iets mis in de prioriteiten die jij stelt in je leven.
Daar was je volgens mij net zelf ook achter. Ik heb er alleen geen smilies of belabberd Engels voor nodig.
lol, vleiend dat je het ziet alsof ik een wijze levensles probeer uit te delen ^^
en ja ik kopier ze schaamteloos, knap werk sherlock!!!!1!!one11!1! je punt is?
en ik postte het hier niet voor begrip, maar om ook even in de NLD sectie te posten om te kijken of jullie allemaal zo zwakzinnig/kinderachtig/triest zijn als altijd wordt gedacht/beweerd, tot nu toe heb jij dit bevestigd, want tot nu toe heb je je alleen maar proberen te bewijzen en laten zien dat jij je zo stoer/goed voelt ten opzichte van mij.
daarnaast heb ik geen banwave nodig gehad om dit in te zien, dit was gewoon een conclusie die ik uit de situatie trok, waar misschien anderen wel wat aan hebben/mee eens zijn, maar ofc geen nld nerds, want mannetje's (met name nld'ers) zijn allemaal 100 % hetzelfde, alsof er 1 kanker loser op 5000 accounts uit ze nek zit te lullen, ik snap ook nu pas wat al die mannetjes in pvp games met random bedoelden :~)
en dat ik zijn verhaal respecteer zegt helemaal niks over de prioriteiten die ik stel in me leven, dat concludeer jij maar even om lekker intelligent te lijken, daarnaast probeer je maar een beetje kinderachtig te gokken wat ik denk/wat mijn prioriteiten zijn, wat opzichtzelf al van belachelijke triestheid getuigd, is de realiteit je een beetje te zwaar, of had je gewoon geen "brandstof" meer om over te zeuren dan je maar suggestief random dingen moet gaan roepen?
en daarnaast, ja ik gebruik smilies, iets mis mee? voel jij je daar te stoer voor knul? ^^^^^^^^^^^
emoticons zijn niet stoer he, nee je moet een stoere kerel lijken, en die gebruiken geen emoticons

ojee

random nld forumnerdje :~)