Quote (DvsF @ Wed, 12 Nov 2008, 20:45)
ben alle accounts kwijt door loader
echt fun
al die jarn dat je speelt om dan dit tegen te komn

blizzard moet niet verwachte van me dat ik nog games van hun ga kopn

en denk dat jsp nu ook opmerkelijk 1000keer kalmer gaat worden
bijna 3/4 van jsp dat d2 speelt heeft een loader of etc gebruikt
kvind et klote dat ik juist alles in men nieuwe barb had geinvesteerd en nu alles kwijt ben pfff

Idd klotig maar je weet als je met gelijk wat van 3th party software begint dat je account KAN gebanned worden.
En imo is het wel een goed ding dat ze gedaan hebben, waarom zou je geen Blizzard games meer spelen voor die reden?
Nogal vaag als je het mij vraagt, dan zou je gewoon tot single player moeten beperken?