d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Diablo Got Owned! > Banned
Prev123425Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 10,097
Joined: Aug 17 2005
Gold: 9,037.95
Nov 12 2008 12:24pm
Quote (SaWrevenge @ Wed, Nov 12 2008, 09:07am)
ik heb geen ban :-)

alle tot nu toe toch niet maar normaal krijg ik geen ban
want ik use toch geen loader/hacks wink.gif


Joeri, ik & sam wel tongue.gif

Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Nov 12 2008 12:38pm
Quote (kruispiloot @ Wed, Nov 12 2008, 04:47pm)
waarom 56 Oo


Ben je nu echt zo achterlijk?
Zompy zou ook zo'n vraag stellen.
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Nov 12 2008 12:42pm
Quote (kruispiloot @ Wed, 12 Nov 2008, 16:47)
waarom 56 Oo


Torch accounts, SOJ accounts, Anni Holder accounts en Anni Hunter accounts. In dit geval valt 56 nog best mee, toch blijft het klote,
Member
Posts: 15,479
Joined: Jan 29 2006
Gold: 767.10
Nov 12 2008 12:45pm
ben alle accounts kwijt door loader
echt fun
al die jarn dat je speelt om dan dit tegen te komn ohmy.gif
blizzard moet niet verwachte van me dat ik nog games van hun ga kopn ohmy.gif

en denk dat jsp nu ook opmerkelijk 1000keer kalmer gaat worden

bijna 3/4 van jsp dat d2 speelt heeft een loader of etc gebruikt

kvind et klote dat ik juist alles in men nieuwe barb had geinvesteerd en nu alles kwijt ben pfff biggrin.gif
Member
Posts: 4,750
Joined: Aug 11 2007
Gold: 11,155.00
Nov 12 2008 01:01pm
Quote (DvsF @ Wed, 12 Nov 2008, 20:45)
ben alle accounts kwijt door loader
echt fun
al die jarn dat je speelt om dan dit tegen te komn ohmy.gif
blizzard moet niet verwachte van me dat ik nog games van hun ga kopn ohmy.gif

en denk dat jsp nu ook opmerkelijk 1000keer kalmer gaat worden

bijna 3/4 van jsp dat d2 speelt heeft een loader of etc gebruikt

kvind et klote dat ik juist alles in men nieuwe barb had geinvesteerd en nu alles kwijt ben pfff biggrin.gif


Idd klotig maar je weet als je met gelijk wat van 3th party software begint dat je account KAN gebanned worden.
En imo is het wel een goed ding dat ze gedaan hebben, waarom zou je geen Blizzard games meer spelen voor die reden?
Nogal vaag als je het mij vraagt, dan zou je gewoon tot single player moeten beperken? biggrin.gif
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Nov 12 2008 01:03pm
Quote (Sefran @ Wed, 12 Nov 2008, 20:01)
Idd klotig maar je weet als je met gelijk wat van 3th party software begint dat je account KAN gebanned worden.
En imo is het wel een goed ding dat ze gedaan hebben, waarom zou je geen Blizzard games meer spelen voor die reden?
Nogal vaag als je het mij vraagt, dan zou je gewoon tot single player moeten beperken? biggrin.gif


Er is niks mis met loader, Blizzard miereneukt hier gewoon zoals ze nog nooit hebben gedaan
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Nov 12 2008 01:04pm
Ze scanden al voor loader sinds 1.09.
Quote (uNoTopia @ Wed, Nov 12 2008, 08:03pm)
Er is niks mis met loader, Blizzard miereneukt hier gewoon zoals ze nog nooit hebben gedaan


idd

This post was edited by Demonsangel on Nov 12 2008 01:04pm
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 12 2008 01:27pm
Quote (Sefran @ Wed, Nov 12 2008, 07:01pm)
Idd klotig maar je weet als je met gelijk wat van 3th party software begint dat je account KAN gebanned worden.
En imo is het wel een goed ding dat ze gedaan hebben, waarom zou je geen Blizzard games meer spelen voor die reden?
Nogal vaag als je het mij vraagt, dan zou je gewoon tot single player moeten beperken? biggrin.gif


ik heb ruim 5 jaar single player gedaan, bevalt uitstekend, al was dat niet continu, maar ook met pauzes ^^
Member
Posts: 17,788
Joined: Sep 15 2007
Gold: 20.00
Nov 12 2008 01:33pm
Dit is juist goed, nu wordt het miss weer eens leuk smile.gif
Member
Posts: 4,750
Joined: Aug 11 2007
Gold: 11,155.00
Nov 12 2008 01:38pm
Quote (uNoTopia @ Wed, 12 Nov 2008, 21:03)
Er is niks mis met loader, Blizzard miereneukt hier gewoon zoals ze nog nooit hebben gedaan


Ja, daar geef ik je wel gelijk in.
Maar bij de meesten wanneer ze met 3th party software beginnen stopt het niet met loader jammer genoeg.

Het is blijkbaar bij Blizzard pure legit of helemaal niets.
En dat vind ik persoonlijk wel positief.

This post was edited by Sefran on Nov 12 2008 01:39pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123425Next
Closed New Topic New Poll