d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Nice?
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,765
Joined: Dec 23 2005
Gold: 10,701.57
Nov 14 2008 09:24am
nja ik vind het ook dikke zever niemand heb er last van

als ze nu is het gene aanpakken wat al sinds het begin alles naar de vaantjes heeft geholpen


DUPEN gaat nog steeds
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Nov 14 2008 09:27am
Quote (Larzie @ Fri, Nov 14 2008, 03:24pm)
nja ik vind het ook dikke zever niemand heb er last van

als ze nu is het gene aanpakken wat al sinds het begin alles naar de vaantjes heeft geholpen


DUPEN gaat nog steeds




wacko.gif pakken ze loaders aan en laten ze dupers ongestraft? wat een zever is dit nu weer
Member
Posts: 4,765
Joined: Dec 23 2005
Gold: 10,701.57
Nov 14 2008 10:06am
Quote (cranium-sf @ Fri, 14 Nov 2008, 16:27)
wacko.gif pakken ze loaders aan en laten ze dupers ongestraft? wat een zever is dit nu weer


dupen is legaal je heb geen 3th party software nodig

maar ik vind dat een grotere plaag dan dat sommige gewoon meerdere keys gebruiken toch?

This post was edited by Larzie on Nov 14 2008 10:13am
Member
Posts: 4,750
Joined: Aug 11 2007
Gold: 11,155.00
Nov 14 2008 10:20am
Quote (Larzie @ Fri, 14 Nov 2008, 18:06)
dupen is legaal je heb geen 3th party software nodig

maar ik vind dat een grotere plaag dan dat sommige gewoon meerdere keys gebruiken toch?


Sinds wanneer is bug abuse legaal?
En als je een extra game koopt voor een andere key was er daar mis mee? Volledig legaal.
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 14 2008 10:24am
Quote (cranium-sf @ Fri, Nov 14 2008, 03:27pm)
wacko.gif pakken ze loaders aan en laten ze dupers ongestraft? wat een zever is dit nu weer


(note van te voren, ik ben tegen dupers)

maar sinds loader een 3rd party prog is, en dupe een bug exploit is, kan je het ze niet 100 % kwalijk nemen denk ik

maar toch blijft dupen een kankergaar iets, ik weet zelf ook wel hoe het moet maar ik ben er principieel tegen
Member
Posts: 4,765
Joined: Dec 23 2005
Gold: 10,701.57
Nov 14 2008 10:46am
Quote (Sefran @ Fri, 14 Nov 2008, 17:20)
Sinds wanneer is bug abuse legaal?
En als je een extra game koopt voor een andere key was er daar mis mee? Volledig legaal.


Bug abuse is perfect legaal. Ze hebben 8 jaar de tijd gehad om het te patchen. Ze weten perfect waar het probleem zit, maar er moet zoveel aangepast worden dat ze het gewoon niet doen.

Je mag meerdere keys hebben per ip adres, 4 zelfs perfect legaal. Je mag alleen geen 3th party programma gebruiken punt uit :-/

This post was edited by Larzie on Nov 14 2008 10:48am
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 14 2008 11:03am
Quote (Larzie @ Fri, Nov 14 2008, 04:46pm)
Bug abuse is perfect legaal. Ze hebben 8 jaar de tijd gehad om het te patchen. Ze weten perfect waar het probleem zit, maar er moet zoveel aangepast worden dat ze het gewoon niet doen.

Je mag meerdere keys hebben per ip adres, 4 zelfs perfect legaal. Je mag alleen geen 3th party programma gebruiken punt uit :-/


precies, en wat dacht je van chargebug, en laat me dat hele lijstje met bugs niet opnoemen, die laten ze er niet zomaar in zitten wink.gif
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Nov 14 2008 04:43pm
Je mag geen exploits misbruiken. Dupen doe je door middel van deze exploits, maar goed dikke /care naar Blizzard. Ik hoop dat ze van Diablo 3 een beter spel maken.
Member
Posts: 4,750
Joined: Aug 11 2007
Gold: 11,155.00
Nov 14 2008 04:46pm
Quote (Larzie @ Fri, 14 Nov 2008, 18:46)
Bug abuse is perfect legaal. Ze hebben 8 jaar de tijd gehad om het te patchen. Ze weten perfect waar het probleem zit, maar er moet zoveel aangepast worden dat ze het gewoon niet doen.

Je mag meerdere keys hebben per ip adres, 4 zelfs perfect legaal. Je mag alleen geen 3th party programma gebruiken punt uit :-/


Zeg eens welke game er nog gepatched word die zo oud is en geen mmo is?
Yeah...geen enkel, ergens vind ik het jammer dat d3 geen mmo is.
Tja rules zijn rules, niemand zegt dat je hun games moet spelen biggrin.gif

This post was edited by Sefran on Nov 14 2008 04:46pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll