d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Beleggingsadvies Voor De Leken > Graag Gedaan!
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Nov 11 2008 06:43am
Quote (uNoTopia @ Tue, 11 Nov 2008, 13:23)
Lol, dat gekanker over merken bier is ZOOOOOOOOOOOO vervelend. Op een gegeven moment maakt het echt niet meer uit wat je drinkt.


klopt maar ik word liever zat van iets dat ik wel lekker vind
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Nov 11 2008 07:13am
Quote (uNoTopia @ Tue, Nov 11 2008, 12:23pm)
Lol, dat gekanker over merken bier is ZOOOOOOOOOOOO vervelend. Op een gegeven moment maakt het echt niet meer uit wat je drinkt.


Agreed: cara pils voor 50cent in de nachtwinkel! heart.gif
Member
Posts: 3,373
Joined: Apr 17 2006
Gold: 4,427.00
Nov 11 2008 07:45am
smaken verschillen zeg ik altijd smile.gif
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Nov 11 2008 07:59am
Quote (CpTJenJen @ Tue, 11 Nov 2008, 13:43)
klopt maar ik word liever zat van iets dat ik wel lekker vind


Natuurlijk, de 1 drink ik ook liever dan de ander. Maar uiteindelijk valt het allemaal reuze mee vind ik. Zelfs de Jaeger van de C1000 is goed drinkbaar, en 1/3e de prijs van een kratje Hertog of Heineken. smile.gif
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Nov 11 2008 08:01am
je merkt het verschil pas als de biermerken door elkaar gaat drinken
ik had pas paar hertog jan op, en kreeg daarna mijn grolsch met moeite weg wink.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Nov 11 2008 08:19am
Quote (uNoTopia @ Tue, 11 Nov 2008, 14:59)
Natuurlijk, de 1 drink ik ook liever dan de ander. Maar uiteindelijk valt het allemaal reuze mee vind ik. Zelfs de Jaeger van de C1000 is goed drinkbaar, en 1/3e de prijs van een kratje Hertog of Heineken. smile.gif


pak je toch wel ff de twee beste naar mijn mening
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Nov 11 2008 08:59am
Quote (CpTJenJen @ Tue, 11 Nov 2008, 15:19)
pak je toch wel ff de twee beste naar mijn mening


Ja
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Nov 11 2008 09:02am
Quote (teunverstraten @ Tue, Nov 11 2008, 03:45pm)
smaken verschillen zeg ik altijd smile.gif


Over een ding is iedereen het eens:

Oranjeboom is kut.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Nov 11 2008 09:02am
Quote (Lucas[NM] @ Tue, 11 Nov 2008, 16:02)
Over een ding is iedereen het eens:

Oranjeboom is kut.


HAHAHAHAHAHA DAT SCHEPTE ZE DAAR RECHSTREEKS UIT DE SINGEL
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll