d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Zou Ik 400 Fg Opdoen Aan Hourly Raffle?
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 32,522
Joined: May 20 2007
Gold: 0.00
Nov 3 2008 01:48pm
Quote (sK_Kabouter @ Mon, Nov 3 2008, 07:33pm)
Hoe komt het dat jij altijd brilliant advies geeft? Is het een aangeboren gave?


hehehe
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Nov 3 2008 02:04pm
Quote (Zompy @ Mon, 3 Nov 2008, 20:36)
Hoe komt het dat jij heel vaak irritant doet? Ik geef gewoon mijn mening.


Jouw mening is misschien wel het minst interessante in dit topic, en dat zegt al best veel. Clown, ga eens snel terug naar je Engelse huiswerk, er valt nog genoeg bij te schaven.
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Nov 3 2008 02:27pm
wat heb jij nou weer tegen zompy?
laat hem lekker
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Nov 3 2008 02:36pm
Quote (Snielsje @ Mon, 3 Nov 2008, 21:27)
wat heb jij nou weer tegen zompy?
laat hem lekker


of niet
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Nov 3 2008 03:27pm
Quote (Falkerakatim @ Mon, Nov 3 2008, 06:13pm)
hehe?


en maatje van me heeft 17k in 1x in een raffle gestopt en dat was hij zo'nbeetje allemaal kwijt
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Nov 3 2008 03:27pm
Quote (Zompy @ Mon, 3 Nov 2008, 21:36)
Hoe komt het dat jij heel vaak irritant doet? Ik geef gewoon mijn mening.


dat heet sarcastische humor, niets irritants aan.
Member
Posts: 2,736
Joined: Jun 8 2008
Gold: 0.00
Nov 4 2008 03:20am
ik denk dat je je fg beter aan andere dingen (items) kunt bestenden dan de hourly raffle.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Nov 4 2008 03:38am
Quote (paradox1984 @ Tue, 4 Nov 2008, 11:20)
ik denk dat je je fg beter aan andere dingen (items) kunt bestenden dan de hourly raffle.


misschien is hij wel gestopt?
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Nov 4 2008 04:28am
Quote (Hellskin @ Mon, Nov 3 2008, 10:27pm)
en maatje van me heeft 17k in 1x in een raffle gestopt en dat was hij zo'nbeetje allemaal kwijt


maatje?
Seb heeft 17k verkwist en niets aan zen maten gegeven.
Zoiemand zou ik toch geen meetje noemen.
Member
Posts: 20,399
Joined: Sep 16 2007
Gold: 0.00
Nov 4 2008 05:39am
Quote (mrs.piggy @ Mon, 3 Nov 2008, 18:40)
Ik aanvaard donaties.

Ik wil ook wel die bug belt van je.

ty


die bug belt is scammed van m8 van me GRH-dota
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll