Quote (Forg0tten @ Tue, Nov 4 2008, 03:15pm)
Spotten met kanker is voor arrogante, trieste, puberale asocialen. Moet ik 't niet van hebben
ga er dan niet op in
kanker heeft 2 betekenissen imo
~ziekte
~scheldwoord
en bovendien, wie ben jij om te beslissen dat wereldwijd iedereen die het woord kanker in de mond neemt, arrogant, triest, puberaal en asociaal is
DAT is volgens mij pas arrogant, triest, puberaal en asociaal