d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Vraagje
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Nov 4 2008 09:57am
Quote (McDutch @ Tue, 4 Nov 2008, 16:40)
Onderlinge vijandigheid is niet goed he.. daarmee verkloten we ons eigen volk..


care alsof dat volk zo geweldig is

This post was edited by Tha_Axid on Nov 4 2008 09:57am
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Nov 4 2008 11:06am
Quote (Forg0tten @ Tue, 4 Nov 2008, 16:15)
Spotten met kanker is voor arrogante, trieste, puberale asocialen. Moet ik 't niet van hebben


Tip: zoek 'spot' nog eens op in het woordenboek.
Member
Posts: 8,227
Joined: Aug 27 2005
Gold: 810.00
Nov 4 2008 11:16am
Quote (KrAjPlOx @ Tue, 4 Nov 2008, 14:55)
Quote (GameAndWatch @  Sun, 2 Nov 2008, 21:28)
^^?


Mijn plaatje uit m'n blog sleep.gif


Sorry, ik kijk niet in blogs van randoms dus nee, het komt niet uit die blog van jou.

Mart

This post was edited by Baklap on Nov 4 2008 11:18am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Nov 4 2008 03:24pm
Quote (Baklap @ Sun, 2 Nov 2008, 22:00)


Mart


loooooool

dieze opmerking is echt DE BOM

Eric
Member
Posts: 2,736
Joined: Jun 8 2008
Gold: 0.00
Nov 10 2008 05:12am
Quote (GameAndWatch @ Sun, Nov 2 2008, 06:48pm)
Mensen hebben soms ''N xxxx'' b.v. in hun sig / notes, dat verwijst naar een page. Hoe krijg je dat voor mekaar? Dus dat je ''N xxxx'' ipv link ziet?


Waarom nou weer hier nog eens vragen ffs ik had je ook gewoon al antwoord gegen.
Member
Posts: 1,789
Joined: Jan 3 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Nov 10 2008 07:47am
Quote (paradox1984 @ Mon, Nov 10 2008, 11:12am)
Waarom nou weer hier nog eens vragen ffs ik had je ook gewoon al antwoord gegen.


Moet je eens wat vaker online komen m8 ^^


Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 10 2008 08:53am
Quote (Forg0tten @ Tue, Nov 4 2008, 03:15pm)
Spotten met kanker is voor arrogante, trieste, puberale asocialen. Moet ik 't niet van hebben


ga er dan niet op in

kanker heeft 2 betekenissen imo
~ziekte
~scheldwoord

en bovendien, wie ben jij om te beslissen dat wereldwijd iedereen die het woord kanker in de mond neemt, arrogant, triest, puberaal en asociaal is

DAT is volgens mij pas arrogant, triest, puberaal en asociaal
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Nov 10 2008 09:51am
Quote (kruispiloot @ Mon, 10 Nov 2008, 15:53)
ga er dan niet op in

kanker heeft 2 betekenissen imo
~ziekte
~scheldwoord

en bovendien, wie ben jij om te beslissen dat wereldwijd iedereen die het woord kanker in de mond neemt, arrogant, triest, puberaal en asociaal is

DAT  is volgens mij pas arrogant, triest, puberaal en asociaal


Het is een mening... en je scheld gewoon met een erge ziekte waar veel mensen aan dood gaan.
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Nov 10 2008 10:07am
Quote (Zompy @ Mon, 10 Nov 2008, 16:51)
Het is een mening... en je scheld gewoon met een erge ziekte waar veel mensen aan dood gaan.


Dus? Moeten mensen zich er daarom aan ergeren?
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Nov 10 2008 10:10am
Quote (Zompy @ Mon, 10 Nov 2008, 17:51)
Het is een mening... en je scheld gewoon met een erge ziekte waar veel mensen aan dood gaan.


Nee, je gebruikt hetzelfde woord. Als ik zeg 'kankerfiets', dan bedoel ik niet dat die fiets daadwerkelijk kanker heeft of dat ik hem dat toewens.

Ik scheld gewoon op de fiets. 'Kutfiets' wil niet zeggen dat ik hem op een vagina vind lijken.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll