d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Archlord Items > ;)
Prev12
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 1,789
Joined: Jan 3 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Nov 2 2008 05:41pm
Quote (JurK. @ Sun, Nov 2 2008, 11:34pm)
ik ga het eens downloaden, we zullen zien


Me too, morgen ofzo. (Vandaag. 0;41 Monday 3/11)
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Nov 3 2008 05:09am
jezus hoe lang is de laadtijd van dat spel wel niet..??
Member
Posts: 20,399
Joined: Sep 16 2007
Gold: 0.00
Nov 3 2008 05:15am
Quote (JurK. @ Mon, 3 Nov 2008, 11:09)
jezus hoe lang is de laadtijd van dat spel wel niet..??


ja soms duurt het echt shit lang
xD
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Nov 3 2008 05:34am
Quote (SaWrevenge @ Mon, 3 Nov 2008, 12:15)
ja soms duurt het echt shit lang
xD


ik kan geen character createn

duurt 10+ minuten en er gebeurt nix..

This post was edited by JurK. on Nov 3 2008 05:35am
Member
Posts: 20,399
Joined: Sep 16 2007
Gold: 0.00
Nov 3 2008 10:13am
Quote (JurK. @ Mon, 3 Nov 2008, 11:34)
ik kan geen character createn

duurt 10+ minuten en er gebeurt nix..


huh? dat is raar
trg inloggen dan er zittet nog wat bugs in
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll