Quote (Ricket @ Tue, 23 May 2006, 22:25)
Quote (¢?NNI @ Tue, 23 May 2006, 19:46)
Ricket, het is zoals Ov2rkill komt te zeggen; dit is het dutchforum, niet het trade/discussion/whatever-d2-forum.
Dit is een d2 forum, as far as I know. Dutch forum is een plek waar alle Nederlands sprekenden met elkaar kunnen lullen over d2, en over allerlei andere dingen natuurlijk, als ze dat willen. En als d2 spelers hier over d2 willen lullen, laat ze dan lekker. Je hoeft toch niet in een topic over d2 te reageren als het je niet interesseert. En al helemaal niet als het op een minachtende/denigrerende manier gaat. Ik zeg: maak lekker topics over wat je interesseert, en interesseert het je niet, bemoei je er dan ook niet mee. Punt.
Gelijk heb je, je moet echt een keer stoppen met je: 'ik ben succesvol, jij bent een nerd' topics. Je zegt het misschien niet letterlijk, maar het komt er wel op neer. Ik bemoei me er weinig mee, want ik weet zelf wel hoe ik ben. Het maakt me weinig uit wat iemand via internet (en die ik nooit heb gezien) van mij vind. Maar sommige mensen zijn misschien niet zo, daarom vraag ik je om te stoppen met zulke topics te posten. Ga maar gewoon verder met discussies voeren.