d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Iemand Hier Ervaring Met Uitzendbureaus? > Qua Snelheid En Kosten
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Oct 27 2008 01:53am
Quote (lolzor_afk @ Mon, 27 Oct 2008, 00:12)
dat zijn wel erg goede ervaringen...


Heb zelf bij Start gewerkt, heel simpel ofc, maarja t betaald wel,    ze hadden binnen 4 uur al wat gevonden...

btw ze nemen niks van JOUW loon, ze berekenen alleen jouw loon kosten X2 in rekening bij het bedrijf...


Het lijkt me sterk dat dat bedrijf daar geen rekening mee houdt en dus een lager loon zal bieden. I'm just saying.
Member
Posts: 17,122
Joined: Aug 24 2006
Gold: 15,100.00
Oct 28 2008 02:35pm
ja ik werk nu voor1
ik had na een week werk
Member
Posts: 5,652
Joined: Jul 17 2006
Gold: 1,978.00
Oct 28 2008 02:58pm
Ik heb voor het bedrijf waar ik voor werk een contract afgesloten met Randstad van 10 miljoen euro en daarbij inzicht gekregen in alle marges die bij het loon worden opgeteld door Randstad. Deze krijg je eigenlijk nooit te zien omdat het bedrijfsgeheim van Randstad is. heeft ons meer dan een jaar gekost om het af te sluiten... Hierdoor weet ik dat in ieder geval wat betreft mijn bedrijf (eigenlijk alle bedrijven, Randstad heeft van die bedrijven loonschalen liggen en vragen waar jij in moet komen) het loon wordt opgesteld door het bedrijf waar je werkt waarbij Randstad zijn tarief erop zet wat betreft belastingen afdracht, kilometer vergoedingen, marge uitzendbureau etc. Dus kut loon ligt meestal niet aan het uitzendbureau. in ieder geval niet bij de grotere uitzendbureaus.

Wat betreft snel werk vinden: ligt eraan hoe je CV eruit ziet. genoeg op internet te vinden om je cv op te leuken. vlotte babbel en beetje geluk.

Beste is werk te vinden bij een bedrijf zelf. Dit is op zich moeilijk omdat de meeste bedrijven je niet vanuit het niks een jaarcontract geven. ze zullen je in het begin altijd eerst via een uitzendbureau inhuren.
Daarbij is een uitzendbureau de makkelijkste manier om in 1 keer zoveel mogelijk banen te zien.

Ik wens je in ieder geval succes.
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Oct 29 2008 03:37am
ik krijg aanbiedingen voor werk met de post toegestuurd biggrin.gif
2 jaar voor ik afgestudeerd ben
en ik kan mijn fulltime contract tekenen nog voor ik mijn diploma heb:p

zeer gemakkelijk tongue.gif
dus eigelijk nog nooit met een uitzendbureau in contact gekomen tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll