Quote (lolzor_afk @ Mon, 27 Oct 2008, 00:12)
dat zijn wel erg goede ervaringen...
Heb zelf bij Start gewerkt, heel simpel ofc, maarja t betaald wel, ze hadden binnen 4 uur al wat gevonden...
btw ze nemen niks van JOUW loon, ze berekenen alleen jouw loon kosten X2 in rekening bij het bedrijf...
Het lijkt me sterk dat dat bedrijf daar geen rekening mee houdt en dus een lager loon zal bieden. I'm just saying.