d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Account Leegruilen.. > Hoe Moet Ik Dat Aanpakken?
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Oct 23 2008 03:25pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Oct 23 2008, 09:16pm)
classic heeft een heel groot nadeel


kijk, als je nou geen hovenier was was je meschien slim genoeg geweest dat je wist dat als je zoiets zecht je ook gelijk moet zeggen wat dat hele grote nadeel waar de hele zin over gaat IS.

edit/
morgen mondeling examen en ik moet nogsteeds een kankerboekverslag vinden wat beetje redelijk is van het gouden EI omdat ik die bittere kankerkruid natuurlijk niet 2x achter elkaar kan doen.... (eerst 1 boek ertussen en dan kan het weer wel eheheheh)

Quote (GameAndWatch @ Thu, Oct 23 2008, 09:27pm)
Da's echt zo misbruik maken van Clas.
Net als die rushes.


helemaal niet man mongoloid je moet tog eerst heel veel moeite doen voordat je een goed item vind.

This post was edited by jekankermoeder on Oct 23 2008 03:27pm
Member
Posts: 1,789
Joined: Jan 3 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Oct 23 2008 03:27pm
Quote (Larzie @ Thu, Oct 23 2008, 06:36pm)
doe classic dan heb je zo paar k fg


Da's echt zo misbruik maken van Clas.
Net als die rushes.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Oct 23 2008 03:45pm
Quote (jekankermoeder @ Thu, 23 Oct 2008, 23:25)
helemaal niet man mongoloid je moet tog eerst heel veel moeite doen voordat je een goed item vind.


shit zeg wat kan jij mooi typen en redeneren..

je ironie verbaast me iedere keer weer..

Quote (GameAndWatch @ Thu, 23 Oct 2008, 23:27)
Da's echt zo misbruik maken van Clas.
Net als die rushes.


sluit je pc aub af... zoek een leven...

This post was edited by BadBoyDeGekste on Oct 23 2008 03:46pm
Member
Posts: 4
Joined: Oct 23 2008
Gold: 0.00
Oct 23 2008 03:49pm
Ik denk dat ik genoeg heb gehoord tongue.gif
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Oct 24 2008 04:16am
anders scammen dit soort mensen je wel.
Member
Posts: 137
Joined: Aug 26 2006
Gold: 38.30
Oct 24 2008 05:43am
lol..

overdrijven zijn ze goed in hier.

weer een kansloze topic op de forum.

oh zo belangrijk.

leer sparen van items biggrin.gif
Member
Posts: 1,789
Joined: Jan 3 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Oct 24 2008 07:10am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Oct 23 2008, 09:45pm)
sluit je pc aub af... zoek een leven...


Denken dat je DE kerel bent met je fg. Dat zal niet niet helpen.
Reageer gewoon niet op mensen als je niets weet te zeggen.
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Oct 24 2008 08:43am
Quote (GameAndWatch @ Fri, Oct 24 2008, 01:10pm)
Denken dat je DE kerel bent met je fg. Dat zal niet niet helpen.
Reageer gewoon niet op mensen als je niets weet te zeggen.


tog wel kankertriest dat je hem door zijn fg ''de kerel'' vind olololol

ik zie het eerlijk gezecht nu pas.
fg is zeau 2005
Member
Posts: 1,789
Joined: Jan 3 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Oct 24 2008 09:07am
Quote (jekankermoeder @ Fri, Oct 24 2008, 02:43pm)
tog wel kankertriest dat je hem door zijn fg ''de kerel'' vind olololol

ik zie het eerlijk gezecht nu pas.
fg is zeau 2005


Dat is 't em juist, ik vind dat niet. Hij vind dat zelf 8-D.
Als je beetje gelezen had, had je 't zelf ook al gezien.

This post was edited by GameAndWatch on Oct 24 2008 09:07am
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Oct 24 2008 09:39am
Quote (GameAndWatch @ Fri, Oct 24 2008, 03:07pm)
Dat is 't em juist, ik vind dat niet. Hij vind dat zelf 8-D.
Als je beetje gelezen had, had je 't zelf ook al gezien.


hoe de neuk kan je weten dat hij dat zelf vind. serieus.

btw


grid op grote tv is de shiet.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll