d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ik Heb Een Eigen Housenummertje Gemaakt > :)
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,736
Joined: Jun 8 2008
Gold: 0.00
Oct 23 2008 02:31pm
Ik kan het zelf niet beter (denk ik)
Maar ik zou je baan nog niet opzeggen.
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Oct 23 2008 02:54pm
Quote (Hellskin @ Thu, Oct 23 2008, 06:15pm)
ik gok dat je zit te wachten op wat mensen er van vinden. tis niet mijn soort muziek (misschien vind edu dit wel wat?)

dat vocaltje vind ik vet irritant.
het pianotje later in het nummer vind ik wel okay maar hij zou iets meer op de achtergrond moeten verdwijnen op het moment dat de beat er weer echt inkomt.
dat electrische geluidje klint een beetje goedkoop.
het melodietje wat er rond 1:18 doorheen komt is opzich nieteens zo gek maar je zou wat meer moeten doen om het wat aantrekkelijker te laten klinken. (t klinkt een beetje hol en saai)


om nog even terug te komen op die piano. hij is toch te eentonig. volgensmij heb je het zelfde stukje 100x achter elkaar gezet. ik zou iets creatiever proberen te zijn zodat het niet totaal het zelfde is.
een ander filtertje erover het melodietje 1 of 2 noten veranderen of een octaafje lager gaan zitten. etc etc.
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Oct 24 2008 09:09am
ik vind het begin echt irritant tongue.gif

mja ... kben ni echt een house-persoon, dus ik ga me niet uitspreken of het echt goed is of niet smile.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll