Quote (Hellskin @ Mon, Oct 20 2008, 04:32pm)
er zijn ook zoveel moderators die nederlands kunnen lezen en schrijven!
dat die dan naar de topic komen kijken... het is toch niet moeilijk om een BEG-topic van een NIET BEG-topic te onderschijden als je nederlands kent? als je maar de moeite doet om het te lezen.. (zoveel zinnetjes heb ik nu ook weer niet geschreven hé)
@ lucas ... carnaval in aalst is goed:p...
wat is B&R ?