d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Waarom Word Mijn Topic Gesloten? > Is Het Verboden Een Menig Te Vrage?
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Oct 20 2008 10:32am
Quote (Hellskin @ Mon, Oct 20 2008, 06:32pm)
er zijn ook zoveel moderators die nederlands kunnen lezen en schrijven!


Wel te verstaan 0?
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Oct 20 2008 10:33am
Quote (Hellskin @ Mon, Oct 20 2008, 04:32pm)
er zijn ook zoveel moderators die nederlands kunnen lezen en schrijven!


dat die dan naar de topic komen kijken... het is toch niet moeilijk om een BEG-topic van een NIET BEG-topic te onderschijden als je nederlands kent? als je maar de moeite doet om het te lezen.. (zoveel zinnetjes heb ik nu ook weer niet geschreven hé)

@ lucas ... carnaval in aalst is goed:p...

wat is B&R ? tongue.gif
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Oct 20 2008 10:35am
Quote (Falkerakatim @ Mon, Oct 20 2008, 04:33pm)
dat die dan naar de topic komen kijken... het is toch niet moeilijk om een BEG-topic van een NIET BEG-topic te onderschijden als je nederlands kent? als je maar de moeite doet om het te lezen.. (zoveel zinnetjes heb ik nu ook weer niet geschreven hé)

@ lucas ... carnaval in aalst is goed:p...

wat is B&R ? tongue.gif



je begreep hem dus niet. ik zal het iets duidelijker maken


Er is geen enkele moderator die nederlands kan lezen of schrijven!
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Oct 20 2008 10:35am
Quote (Falkerakatim @ Mon, Oct 20 2008, 06:33pm)
dat die dan naar de topic komen kijken... het is toch niet moeilijk om een BEG-topic van een NIET BEG-topic te onderschijden als je nederlands kent? als je maar de moeite doet om het te lezen.. (zoveel zinnetjes heb ik nu ook weer niet geschreven hé)

@ lucas ... carnaval in aalst is goed:p...

wat is B&R ? tongue.gif


B&R is een bedrijf op het gebied van Industriële Automatisering (www.br-automation.com). Kantoor van België zit in Aalst
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Oct 20 2008 10:37am
kheb ge-repost .. met een klein zinnetje int engels ... voor de mods die geen nederlands verstaan tongue.gif als ze het nu nog closen zonder reden ... dan zijn ze gewoon debiel tongue.gif

sry ik ken da bedrijf niet tongue.gif nog nooit van gehoort.. maarja .. in aalst zijn zoveel industrieparken en in de omliggende deelgemeentes ook ... tis moeilijk om alle bedrijven te kenne hé
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll