Quote (Wuben[NM] @ Thu, Oct 16 2008, 11:56am)
Beetje raar: gister voelde je je beter dan de jeugd en nu gedraag je je als 11-jarige.
'K ben er trots op, dat ik 'rare humor' heb, dus ik gedraag me als een 11 jarig kind? Logica van 0.0 hierzo. En ik voel me niet beter dan de jeugd, niet overal een andere draai aan geven. 'K zeg gewoon dat ik ze niet moet, zo zullen sommige ook wel over mij denken.