d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Archlord > ;)
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Gold: 20.00
Warn: 40%
Oct 9 2008 03:31pm
het is heir vandaag ook kankersaai he.
zit ik huiswerk te maken is er gewoon geen enterainment nor drama hier in dutch forum. slecht ouwe.
Member
Gold: 0.70
Warn: 30%
Oct 9 2008 04:21pm
Quote (jekankermoeder @ Thu, 9 Oct 2008, 23:31)
het is heir vandaag ook kankersaai he.
zit ik huiswerk te maken is er gewoon geen enterainment nor drama hier in dutch forum. slecht ouwe.

meestal zorg jij toch voor beide?

owja

Code
Geachte heer,

Hartelijk dank voor het contact opnemen met de HP Pavilion E-mail ondersteuning. Mijn naam is Dennis.

Ik kan u ten zeerste afraden om XP op deze notebook te gaan zetten. Dit gaat zo ontzettend veel problemen geven met de apparaten die erin zitten. Audio/Netwerk/Grafische gedeelte gaan we niet aan de praat krijgen, dit is echt niet te doen.

U heeft daarnaast ook nog eens een andere aansturing nodig voor de harde schijf, een SaTa driver. Deze is ook bijna niet te vinden. Daarnaast is het zo dat als het daar op dat punt met de sata driver fout gaat, dat het toestel niet meer te gebruiken is tenzij het door ons gerepareerd gaat worden.

Ik weet dat mijn bericht niet het allerbeste nieuws is dat ik u kan geven, maar het is helaas zo. Mocht u toch XP hierop wensen, dan mag u dat gerust doen, maar beloven dat het gaat werken kan ik u niet.

In afwachting van uw antwoord wens ik u alvast een prettige voortzetting van de dag toe.

Met vriendelijke groet,

HP E-mail Team

?_?
Banned
Oct 9 2008 04:21pm
ok nvm, de realiteitskoning heeft me nu al ge-entertained sleep.gif *gaat verder met huiswerk*

beetje mijn jokerclap stelen niggah.
btw dikke vista promotion @ hp lolololol
kansen zijn vrijwel exponentieel groter dat al de drivers het eerder op xp doen dan op vista.

This post was edited by jekankermoeder on Oct 9 2008 04:24pm
Member
Gold: 0.70
Warn: 30%
Oct 9 2008 04:25pm
Quote (jekankermoeder @ Fri, 10 Oct 2008, 00:21)
ok nvm, de realiteitskoning heeft me nu al ge-entertained sleep.gif *gaat verder met huiswerk*

beetje mijn jokerclap stelen niggah.
btw dikke vista promotion @ hp lolololol
kansen zijn vrijwel exponentieel groter dat al de drivers het eerder op xp doen dan op vista.

hij raad het ten strengste af ^^^^^^^

dan ga ik het zeker proberen, zzz

tja jou jokerclap >

gn8

This post was edited by BadBoyDeGekste on Oct 9 2008 04:27pm
Banned
Oct 9 2008 04:28pm
hij lult duidelijk uit zijn nek.
ga naar de site van hp en kies je laptop.
http://welcome.hp.com/country/us/en/support.html
bij het keizen van een random hp pavilion laptop kan ik gewoon kiezen voor welke OS ik een kant een klaar driver packet nodig heb voor de hardware die erin zit

jij bent snel overtuigd trouwes.

U heeft daarnaast ook nog eens een andere aansturing nodig voor de harde schijf, een SaTa driver. Deze is ook bijna niet te vinden. Daarnaast is het zo dat als het daar op dat punt met de sata driver fout gaat, dat het toestel niet meer te gebruiken is tenzij het door ons gerepareerd gaat worden.

les1 nederlands, overmatig gebruik van opsommingswoorden, daarnaast.
btw dikke onzin line daarzo, je hebt helemaal geen andere kanker sata aansturing nodig, sata draaitie gewoon vanaf bios. niks geen drivers voor nodig. deze is bijna niet te vinden nee omdat hij niet bestaat. en het gaat nooit fout met sata drivers en mocht het zo ver komen (verkeerde windows install ofzo) dan boot je gewoon vanaf cd en installeer je een andere. massive lulz @ repareren door ons. wedden dat ze er ook gewoon ff opnieuw windows op zouden zetten.

ik ga morgen voor de 6de keer een spreekbeurt doen over het boek bittere kruid. en heb het NOGSTEEDS niet gelezen. waren allemaal voldoendes though. als het kon zou ik scholieren.com geld doneren.

nes geluid nostalgie:
http://www.youtube.com/watch?v=6cqfek_QKkI

http://www.fykz.com/subtitles/display.php?id=1087 AAAAAAAAAAAAHAHHAHAAAA

ok heb weer een goeie verslag van scholieren.com ff printen en dan lees ik hem voor ik naar bed ga en rest van me huiswerk doe ik wel op school.

morgen koop ik btw een kankergeil mini itx intel atom download systeem met een 500gb hdd. wat allemaal draait op 80wats! stel ik utorrent ff in met een tijdschema waneer hij mag downloaden en seeden en dan doe ik ook gelijk een webgui zodat ik erbij kan vanaf me main pc en het kleine kastje gewoon naast me router hang!! geil tog. al mijn private tracker ratios zullen boven de 2.0 gaan gewoon.

This post was edited by jekankermoeder on Oct 9 2008 04:44pm
Banned
Oct 9 2008 05:08pm
2 Members: jekankermoeder, CorvX

ik ben niet de enige die zich verveelt!
ik stuur jou ook zo ff een goed werkende realiteitskonings account.
btw
http://www.youtube.com/watch?v=7s7KlQYVBwc
eduard mzuiek
k pm comming ff requesten.

hehehe ja zijn er wel meer die dat vinden (PETER) nja ik vind het wel beetje mijn smaak... house dance electro etc.
massieve lulz @ je pitmosh filmpje

This post was edited by jekankermoeder on Oct 9 2008 05:12pm
Banned
Gold: 6.67
Warn: 100%
Oct 9 2008 05:10pm
wat een bagger herrie man, hier! http://www.youtube.com/watch?v=EfzcVwT6xbU

heeft peter nou nog een account?
mijn msn doet het om 1 of andere vage reden bijna nooit, dus kan hem daar niet meer echt spreken.

This post was edited by CorvX on Oct 9 2008 05:13pm
Member
Gold: 0.00
Oct 10 2008 04:01pm
seg mense we zijn iere bezig over archlordni over andere shizzle he xD
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll