d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Verzenden Naar Het Buitenland
Prev123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 4,765
Joined: Dec 23 2005
Gold: 10,701.57
Oct 10 2008 08:45am
je kan het beste binnen europe verkopen dan ben je maximaal zon 26 euro kwijt als je de hele doos ineens zou verkopen
of zon 2.40 euro als je ze per stuk zou verzenden
de volledige doos naar amerika zou zon 50 euro kosten


binnen de benelux zoiezo pak goedkoper

This post was edited by Larzie on Oct 10 2008 08:46am
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Oct 10 2008 09:21am
Ja heb er nog een stuk of 20, al heel wat verkocht. Meeste aan bekenden etc.
Dus denk dat ik er binnekort gewoon een paar via de real life forums voor fg ga verkopen, en dat verneuk ik aan de raffle.
Ik heb me winst allang uit die dingetjes gemaakt, dus 2-3 usb sticks voor fg kan me niet zoveel boeien.
Member
Posts: 1,869
Joined: Aug 21 2008
Gold: 2.00
Oct 10 2008 10:29am
Quote (jekankermoeder @ Sun, Oct 5 2008, 12:33pm)
kan je het niet stiekem in een kerstkaart ofzo verwerken ;D maar klopt, zodra het naar het buitenland gaat krijg je te maken met die dingen als invoer belastingen etc
btw.... hoe kom je aan een hele doos? ^________________^ van de vrachtwagen gevallen? tongue.gif naja zolang je het niet van mensen zelf steelt (zoals moslims doen) heb ik er geen enkel probleem mee.


Hoezo Moslims? Wat je doet is vooroordelen.. -.- kneus
sorry dat ik offtopic was, maar zoiets pik ik niet..

This post was edited by Belaf on Oct 10 2008 10:29am
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Oct 10 2008 10:49am
Quote (Belaf @ Fri, 10 Oct 2008, 18:29)
Hoezo Moslims? Wat je doet is vooroordelen.. -.- kneus
sorry dat ik offtopic was, maar zoiets pik ik niet..


Veel moslims zoeken bij mij in de buurt ruzie, het zijn ook nederlanders, maar meer moslims...
Member
Posts: 1,869
Joined: Aug 21 2008
Gold: 2.00
Oct 10 2008 10:58am
Quote (Zompy @ Fri, Oct 10 2008, 04:49pm)
Veel moslims zoeken bij mij in de buurt ruzie, het zijn ook nederlanders, maar meer moslims...


Ookal zijn het meerdere moslims, moet je niet meteen gaan zeggen dat wij het altijd zijn... Er zijn ook normale/goeie moslims..

Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Oct 10 2008 11:01am
Quote (Zompy @ Fri, 10 Oct 2008, 18:49)
Veel moslims zoeken bij mij in de buurt ruzie, het zijn ook nederlanders, maar meer moslims...


Reported.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Oct 10 2008 11:06am
Quote (Zompy @ Fri, 10 Oct 2008, 18:49)
Veel moslims zoeken bij mij in de buurt ruzie, het zijn ook nederlanders, maar meer moslims...

Veel mannen zoeken bij mij in de buurt ruzie, ook vrouwen, maar meer mannen.

Hoe reageer jij daar op? 'Pas op, want ik report je!'?
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Oct 10 2008 11:12am
Quote (Belaf @ Fri, Oct 10 2008, 06:58pm)
Ookal zijn het meerdere moslims, moet je niet meteen gaan zeggen dat wij het altijd zijn... Er zijn ook normale/goeie moslims..


En toch is het waar, life's a bitch.
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Oct 10 2008 11:19am
Quote (Zompy @ Fri, Oct 10 2008, 04:49pm)
Veel moslims zoeken bij mij in de buurt ruzie, het zijn ook nederlanders, maar meer moslims...


ZELFS ZOMPY ZEGT HET!!!

Quote (Belaf @ Fri, Oct 10 2008, 04:29pm)
Hoezo Moslims? Wat je doet is vooroordelen.. -.- kneus
sorry dat ik offtopic was, maar zoiets pik ik niet..


opkankeren tering achmed. vooroordelen hebben niks met mijn opvattingen over moslims te maken, bestaat allemaal uit ervaringen in real life met moslims. en wie heeft niet problemen gehad met moslims.

This post was edited by jekankermoeder on Oct 10 2008 11:20am
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Oct 10 2008 11:48am
Quote (Zompy @ Fri, 10 Oct 2008, 18:49)
Veel moslims zoeken bij mij in de buurt ruzie, het zijn ook nederlanders, maar meer moslims...


en wat doen ze dan? proberen ze je zakgeld te gappen? d-lol.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Closed New Topic New Poll