Quote (jekankermoeder @ Mon, 6 Oct 2008, 17:51)
zal ik warhammer 40k beginnen gewoon om te laten zien aan mijn ouders dat uitgaan beter is als 24/7 computer in het gat waar ik woon.. ZAL IK ZAL IK??
Word gewoon een EMO.
Zeg tegen je ouders, dat je je leven haat etc etc.
Speel een beetje met ketchup, en zeg dat je depri bent.
Mischien laten ze je dan wel gewoon je gang gaan.
Maar als ik in jouw positie zat, was ik allang weg geweest.