d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Strategy Games
Prev123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Oct 6 2008 06:58am
Quote (MilkAndCookies @ Mon, Oct 6 2008, 07:17am)
Warcraft III FT, natuurlijk. Die CD heb ik helemaal grijs gedraaid, tot WoW kwam. Waar zijn Peter en Richard:<?


Daar WotLK steeds dichter komt vraag ik me af hoe je char(s) eruitzien, geef eens links van je armory als je kan smile.gif
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Oct 6 2008 09:51am
zal ik warhammer 40k beginnen gewoon om te laten zien aan mijn ouders dat uitgaan beter is als 24/7 computer in het gat waar ik woon.. ZAL IK ZAL IK??
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Oct 6 2008 09:57am
Quote (jekankermoeder @ Mon, 6 Oct 2008, 16:51)
zal ik warhammer 40k beginnen gewoon om te laten zien aan mijn ouders dat uitgaan beter is als 24/7 computer in het gat waar ik woon.. ZAL IK ZAL IK??


neuh dadelijk raak je echt verslaafd tongue.gif
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Oct 6 2008 10:01am
dat is juist mijn punt, aantonen dat hier GEEN EEEEEENE KANKER RUK te doen is en dat ik daarom juist MEER zou moeten socializen en naar breda zou moeten kunnen gaan.
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Oct 6 2008 10:11am
Quote (Ov2rkill @ Mon, 6 Oct 2008, 13:58)
Daar WotLK steeds dichter komt vraag ik me af hoe je char(s) eruitzien, geef eens links van je armory als je kan smile.gif


http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Stormreaver&n=Venusaur
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&n=Mickey

Ik weet, je zal wel denken 'HUH 2 HUNTERS, WTF!'. Reden daarvoor is: www.anastasis-guild.com.

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Stormreaver&n=Myoo

En de jouwe? :-D
Member
Posts: 14,302
Joined: Jun 17 2007
Gold: 30.00
Oct 7 2008 01:55am
uh wtf....
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Oct 7 2008 02:49am
Quote (jekankermoeder @ Mon, 6 Oct 2008, 17:51)
zal ik warhammer 40k beginnen gewoon om te laten zien aan mijn ouders dat uitgaan beter is als 24/7 computer in het gat waar ik woon.. ZAL IK ZAL IK??


Gewoon op jezelf gaan. Dan heb je nog amper tijd om spelletjes te doen is mijn ervaring. Ik ben nog lang niet zo pro in Soul Calibur 4 als dat ik zou willen.
Member
Posts: 8,200
Joined: Feb 5 2005
Gold: 101,699.00
Oct 7 2008 02:58am
Quote (DrPimeuter @ Sat, 4 Oct 2008, 11:37)
Total Annihilation!

Heel oud, dat wel, maar toendertijd heel veel lol mee gehad!


vouch !!! ik herrinner me die peewee's nog ofzo

This post was edited by DuffmanX on Oct 7 2008 02:58am
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Oct 7 2008 04:39am
Quote (jekankermoeder @ Mon, 6 Oct 2008, 17:51)
zal ik warhammer 40k beginnen gewoon om te laten zien aan mijn ouders dat uitgaan beter is als 24/7 computer in het gat waar ik woon.. ZAL IK ZAL IK??


Word gewoon een EMO.
Zeg tegen je ouders, dat je je leven haat etc etc.
Speel een beetje met ketchup, en zeg dat je depri bent.
Mischien laten ze je dan wel gewoon je gang gaan.
Maar als ik in jouw positie zat, was ik allang weg geweest.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Oct 7 2008 05:30am
Quote (Wuben[NM&#93; @ Tue, 7 Oct 2008, 10:49)
Gewoon op jezelf gaan. Dan heb je nog amper tijd om spelletjes te doen is mijn ervaring. Ik ben nog lang niet zo pro in Soul Calibur 4 als dat ik zou willen.


DROGREDENNNNNNNNNNNN.

Je hebt tijd om dat te doen wat je wilt.
Prioriteiten si teh keywurth.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Closed New Topic New Poll