d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Laptop Vraagje
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Oct 2 2008 03:08pm
Quote (snuggery @ Thu, 2 Oct 2008, 22:58)
kej zie wel dat de meeste asus de beste vinden. dus ga daar nog is over denken.
mrja krijg cs3 van een vriend, is anders echt te duur.


Heb zelf ook een Asus gehad, vondt het niet zo geweldig allemaal.
Weet verder ook geen betere merken, ex-huisgenootje had altijd een Hp volgens mij. Daar kon hij wel harde games op spelen, crysis en zulk soort spul.
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Oct 2 2008 03:28pm
Quote (Jussel @ Thu, Oct 2 2008, 07:56pm)
ach donder op lol xD
Asus is het éen na beste merk.
Word boos dan!

Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Oct 2 2008 03:31pm
ey mensen is de videokaart op de hp niet beter dan de asus?

of maakt dat iig niet uit -.-
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Oct 2 2008 04:02pm
Ik vind mijn argument nog steeds de beste.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Oct 2 2008 07:02pm
....
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Oct 3 2008 12:17am
Ik heb een Sony Vaio, niet echt een toppertje, maar hij kan er mee door =D.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Oct 3 2008 02:49am
Quote (MilkAndCookies @ Fri, 3 Oct 2008, 08:17)
Ik heb een Sony Vaio, niet echt een toppertje, maar hij kan er mee door =D.


Ik heb er ook één en hij doet het echt kankergoed. Alleen doe ik er niet zoveel mee.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll