d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Een Goeie Nl'se Host? > Ik Betaal Wel
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 6
Joined: Oct 5 2008
Gold: 0.00
Oct 5 2008 02:33am
bump
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Oct 5 2008 04:09am
Quote (ragnaroks @ Sat, 4 Oct 2008, 17:29)
10 Euro per maand of jaar? Geef es zijn website of servicedesk/klanteservice ofzo.


Die site is al gepost, post nummer 3.
Leer lezen man.
Member
Posts: 15,344
Joined: Feb 7 2008
Gold: 0.00
Oct 5 2008 02:09pm
Quote (Jussel @ Thu, 2 Oct 2008, 22:02)
SoHosted. icon_pointr.gif 2,50€ p/jaar  ||  20,00€ p/jaar domein


Quote (ragnaroks @ Sat, 4 Oct 2008, 00:39)
SoHosted. lijk me het beste tot nu toe, gratis domeinnaam en 1,50 euro per maand. Iemand beter dan SoHosted.? Ik ga eentje nemen volgende week ofzo denk ik.


Domein is alleen gratis als je [site].sohosted.nl doet...
Een .nl / .com domein is 20,00€ p/jaar. zoals ik al postte.

Ik overweeg ook een site te maken,
maar kweet geen coole sitename ^^
Als ik er een maak, kies ik SoHosted smile.gif
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Oct 5 2008 02:23pm
Quote (Jussel @ Sun, 5 Oct 2008, 22:09)
Domein is alleen gratis als je [site].sohosted.nl doet...
Een .nl / .com domein is 20,00€ p/jaar. zoals ik al postte.

Ik overweeg ook een site te maken,
maar kweet geen coole sitename ^^
Als ik er een maak, kies ik SoHosted smile.gif


www.uNoTopia.nl
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll